UA
   DIRECCIÓ COMERCIAL    Any acadèmic       Versió PDF.  Versió PDF per a convalidació.
Codi8999Descripció
Crdts. Teor.4EL CONSUMIDOR. LA DEMANDA. LA INVESTIGACIÓ COMERCIAL. PRODUCTES. PREUS. DISTRIBUCIÓ FÍSICA. COMUNICACIÓ. MÀRQUETING SECTORIAL.
Crdts. Pract.2
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 7,5 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
MARKETINGCOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS42


Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Economia - pla 2001


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Aquesta assignatura és incompatible, per tenir continguts equivalents, amb les següents assignatures:
CodiAssignatura
9084INTRODUCCIÓ AL MÀRQUETING
8359MÀRQUETING TURÍSTIC
4692DIRECCIÓ COMERCIAL I
9103DIRECCIÓ COMERCIAL I
7209DIRECCIÓ COMERCIAL
4670INTRODUCCIÓ AL MÀRQUETING
4512DIRECCIÓ COMERCIAL


Matriculats (2012-13)
Grup (*)Nombre
1 16
TOTAL 16
(*) 1: 1 - CAS


Oferida com a lliure elecció (2012-13)
Nombre màxim d'alumnes: 15
Places disponibles 12
Feu clic ací per a veure a quins estudis s'ofereixen
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2012-13)
ModeGrup (*)Data d’iniciData de finalitzacióDiaHora d’iniciHora d’fiAula
CLASSE TEÒRICA 1 10/09/2012 21/12/2012 J 12:30 14:30 A2/E12
  1 10/09/2012 21/12/2012 V 08:00 09:00 A2/E12
CLASSE PRÀCTICA (LRU) 1 10/09/2012 21/12/2012 V 09:00 10:00 A2/E12
(*) CLASE TEÓRICA
1: 1 - CAS
(*) CLASE PRÁCTICA (LRU)
1: 1 - CAS


Grups de matricula (2012-13)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
1 1er. M CAS des de - fins a -
(*) 1: 1 - CAS


Objectius de l'assignatura / competències (2012-13)
El objetivo prioritario de la asignatura es dar a conocer los conceptos fundamentales que permiten a una empresa mejorar al máximo las relaciones comerciales con sus clientes, como por ejemplo la definición y utilidad del marketing, la planificación comercial, la composición del mercado, el análisis de la demanda y especialmente los instrumentos promocionales de los que dispone para informar y persuadir a sus clientes.


Continguts teòrics i pràctics (2012-13)
Tema 1.- Introducción al Marketing. Conceptos Básicos.

Tema 2.- La Planificación Comercial.

Tema 3.- El Mercado y El Entorno.

Tema 4: Análisis de la Demanda.

Tema 5.- Segmentación de Mercados.

Tema 6.- Comportamiento del Consumidor.

Tema 7.- Decisiones sobre Productos.

Tema 8.- Decisiones sobre Precios.

Tema 9.- Decisiones sobre Distribución.

Tema 10.- Decisiones sobre Promoción.




Enllaç al programa
Professor/a responsable
DIAZ MAS , EDUARDO


Metodologia docent (2012-13)
Classes teòriques i pràctiques
Se combinará continuamente el desarrollo teórico de los diferentes conceptos con supuestos prácticos y ejemplos reales y actuales


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
Altres
Participación de los alumnos en el desarrollo de los supuestos prácticos.


Professorat (2012-13)
Grup Professor
TEORIA DE 89991DIAZ MAS, EDUARDO
CLASE PRÁCTICA (LRU) DE 89991DIAZ MAS, EDUARDO
Enllaços relacionats
Sense Dades


Bibliografia
No hi ha llibres recomanats en aquesta assignatura per a aquest any acadèmic.
Dates d'exàmens oficials (2012-13)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Estudi: B153
Proves extraordinarias de finalització d'estudis -1 23/11/2012 -
Període ordinari per a assignatures de primer semestrre -1 23/01/2013 18:00 21:00 A1/1-34P -
Proves extraordinàries de assignatures de grau i màster -1 08/07/2013 -
(*) 1: 1 - CAS


Instruments i criteris d'avaluació (2012-13)
Examen final