UA
   MÀRQUETING DIRECTE    Any acadèmic       Versió PDF.  Versió PDF per a convalidació.
Codi7260Descripció
Crdts. Teor.3Màrqueting directe. Bases de dades de clients. Selecció de medis. Telemàrqueting.
Crdts. Pract.1,5
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 5,62 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
MARKETINGCOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS31,5


Estudis en què s'imparteix
Diplomatura en Ciències Empresarials - pla 2000


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2010-11)
Grup (*)Nombre
1 71
2 76
3 67
4 73
TOTAL 287
(*) 1: GRUPO GM 1 - CAS
(*) 2: GRUPO GM2 - CAS
(*) 3: GRUPO GT3 - CAS
(*) 4: GRUPO GT4 - CAS


Oferida com a lliure elecció (2010-11)
Nombre màxim d'alumnes: 15
Places disponibles 12
Feu clic ací per a veure a quins estudis s'ofereixen
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2010-11)
ModeGrup (*)Data d’iniciData de finalitzacióDiaHora d’iniciHora d’fiAula
CLASSE TEÒRICA 1 13/09/2010 23/12/2010 X 09:00 11:00 A2/D01
  2 13/09/2010 23/12/2010 M 13:00 15:00 A2/C03
  3 13/09/2010 23/12/2010 M 18:00 20:00 A2/D01
  4 13/09/2010 23/12/2010 X 17:00 19:00 A2/C03
CLASSE PRÀCTICA (LRU) 11 13/09/2010 23/12/2010 V 12:00 13:00 A2/D01
  12 13/09/2010 23/12/2010 V 13:00 14:00 A2/D01
  21 13/09/2010 23/12/2010 V 09:00 10:00 A2/C03
  22 13/09/2010 23/12/2010 V 10:00 11:00 A2/C03
  31 13/09/2010 23/12/2010 J 19:00 20:00 A2/D01
  32 13/09/2010 23/12/2010 J 20:00 21:00 A2/D01
  41 13/09/2010 23/12/2010 X 19:00 20:00 A2/C03
  42 13/09/2010 23/12/2010 J 19:00 20:00 A2/C03
(*) CLASE TEÓRICA
1: GRUPO GM 1 - CAS
2: GRUPO GM2 - CAS
3: GRUPO GT3 - CAS
4: GRUPO GT4 - CAS
(*) CLASE PRÁCTICA (LRU)
11: GRUPO P11 - CAS
12: GRUPO P12 - CAS
21: GRUPO P21 - CAS
22: GRUPO P22 - CAS
31: GRUPO P31 - CAS
32: GRUPO P32 - CAS
41: GRUPO P41 - CAS
42: GRUPO P42 - CAS


Grups de matricula (2010-11)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
1 1er. M CAS des de N fins a S
2 1er. M CAS des de T fins a Z
3 1er. T CAS des de A fins a F
4 1er. T CAS des de G fins a M
(*) 1: GRUPO GM 1 - CAS
(*) 2: GRUPO GM2 - CAS
(*) 3: GRUPO GT3 - CAS
(*) 4: GRUPO GT4 - CAS


Objectius de l'assignatura / competències (2010-11)
Que el alumno pueda conocer las nuevas practicas de marketing aplicadas a las nuevas tecnologias. Comentarios y análisis de los cambios recientes en la sociedad de consumo. Justificación del uso de técnicas de marketing directo y su aplicación en Internet. Y como objetivos especificos: Entender y aprender las tecnicas de marketing directo. Conocer la legislacion sobre la proteccion de datos de las personas. Combinar las tecnicas del marketing mix con las del marketing directo. Estudiar las relaciones con los clientes y considerarlas como pilar fundamental en la estrategia comercial de una empresa que opere a través de marketing directo.


Continguts teòrics i pràctics (2010-11)
Tema 1. Marketing Directo: Tamaño y alcance del mismo. Tema 2. Marketing Directo y Marketing por Internet. Tema 3. Estrategias en Marketing Directo. Tema 4. Segmentación: Listas y bases de datos. Tema 5. La regulación de la utilización de bases de datos en España: La LORTAD. Tema 6. La oferta. Tema 7. Análisis económico y financiero en marketing directo. Tema 8. Marketing Relacional.

Los libros básicos de la asignatura son los siguientes

ALET,J. MARKETING DIRECTO INTEGRADO: CÓMO CREAR Y FIDELIZAR CLIENTES CRECIENDO CON RENTABILIDAD. GESTION 2000 BARCELONA (mirar temas del 1 al 6)

ALET Y VILAGINÉS, J. MARKETING RELACIONAL: CÓMO OBTENER CLIENTES LEALES Y RENTABLES. GESTION 2000, BARCELONA

KOTLET Y OTROS. DIRECCIÓN DE MARKETING .EDICION DEL MILENIO.PRENTICE HALL ,MADRID (capitulo de Marketing Directo y Marketing on-line)




Enllaç al programa
Professor/a responsable
MESA SANCHEZ-CAPUCHINO , ENRIQUETA MARIA


Metodologia docent (2010-11)
Classes teòriques
Explicacion teorica de los conceptos del marketing especificos del marketing directo, marketing relacional y por consecuencia del marketing por internet o e-marketing


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat

Serán presenciales a través de casos prácticos explicados en clase.


Professorat (2010-11)
Grup Professor
TEORIA DE 72601Beltran Martínez, Emilio
2Beltran Martínez, Emilio
3Leal González, Mercedes Eugenia
4Leal González, Mercedes Eugenia
CLASE PRÁCTICA (LRU) DE 726011GARCIA VIDAL, MOISES
12GARCIA VIDAL, MOISES
21Beltran Martínez, Emilio
22PIQUERES ALBEZA, MARIA JOSE
31Leal González, Mercedes Eugenia
32Leal González, Mercedes Eugenia
41Leal González, Mercedes Eugenia
42VERDU LLORCA, VICTORIA
Enllaços relacionats
Sense Dades


Bibliografia

Gestión financiera del riesgo de cambio en la empresa
Autors:Emilio Ontiveros Baeza ; Ángel Berges Lobera
Edició:Madrid.
ISBN:84-7085-122-5
Recomanat per: MESA SANCHEZ DE CAPUCHINO, ENRIQUETA MARIA
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]
Dates d'exàmens oficials (2010-11)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Estudi: B301
Exàmens extraordinaris de finalització d'estudis (desembre) -1 25/11/2010 Hora y aula: Contactar con el profesor
Període ordinari per a assignatures de primer semestrre -1 27/01/2011 15:00 18:00 A2/C13
A2/D11
A2/C14
A2/C12
-
Període extraordinari de juliol -1 11/07/2011 17:30 20:30 A2/C14
A2/C11
-
(*) 1: GRUPO GM 1 - CAS
(*) 2: GRUPO GM2 - CAS
(*) 3: GRUPO GT3 - CAS
(*) 4: GRUPO GT4 - CAS


Instruments i criteris d'avaluació (2010-11)
Examen final
El exámen final será un examen tipo test en el que se incluirán cuestiones teóricas y prácticas.