1. Les 25 hores de classes teòriques les dedicarem a: a) l'exposició per part del professor dels continguts teòrics de l'assignatura b) la discussió a classe dels principals fonaments teòrics c) analitzar i comentar la bibliografia recomanada. 2. Les 20 hores de classes pràctiques les dedicarem a: a) l'anàlisi de supòsits sociolingüístics on l'alumnat haja de demostrar l'assoliment dels conceptes teòrics rebuts. b) diferents exercicis pràctics de cada tema 3. Les 9 hores de preparació de classes teòriques les dedicarem al repàs del temari i a la lectura de la bibliografia recomanada per a cada tema 4. Les 10 hores de preparació de classes pràctiques les dedicarem a la recopilació de la informació teòrica i bibliogràfica que els permeta analitzar els supòsits sociolingüístics plantejats en les classes pràctiques i la lectura de la bibliografia recomanada per cada tema. 5. Les 12 hores de preparació de treballs de classes teòriques les dedicarem a la lectura de la bibliografia i a la recopilació de la informació necessària per a elaborar un treball per cada lectura que responga a un dels objectiu marcats 6. Les 16 hores de preparació de treballs classes pràctiques les dedicarem a la lectura de la bibliografia i a la recopilació de la informació necessària per a elaborar un treball dels supòsits pràctics i dels exercicis recomanats.
Normal 0 21 false false false ES X-NONE X-NONE
a) Lectures del tema 1 1) BIBILONI, G. (1997):"Introducció. Les llengües són productes de la història", Llengua estàndard i variació lingüística, Ed. 3 i 4, València, p. 11-18. 2) SERRANO, S. (1979), "Llengua i nació en la filosofia del llenguatge i l'etnolingüística", Lingüística i qüestió nacional, ed. 3 i 4, València, p. 19-40. b) Lectures del tema 2 3) NETTLE, D. I S. Romaine (2004), "Futurs sostenibles", Veus que s'apaguen. La mort de les llengües del món, CCG Edicions, Girona, p. 251-273. 4) MAS, A. (2000): "L'ecolingüística: uniformisme vs diversificació", Diàleg, 1, Barcelona, p. 14-16. 5) MONTOYA, B. (2006). "La planificació lingüística", Normalització i estandardització, Alzira, ed. Bromera, p. 21-44. c) Lectures del tema 3 8) LÓPEZ DEL CASTILLO, L. (1986). El català a través del temps. Barcelona. La llar del llibre. d) Lectures del tema 4 TORRES, J. (2007). "L'ús familiar i la transmissió lingüística intergeneracional", dins Querol (ed.), 41-63. |