Crdts. Teor. | 3 | FONTS TEORICOPRÀCTIQUES DE L'EDUCACIÓ PER AL DESENVOLUPAMENT. EDUCAR PER AL DESENVOLUPAMENT EN ÈPOCA DE CRISI SOCIOSANITÀRIA. CONSTRUCCIÓ DE MEMÒRIA HISTÒRICA: PRINCIPI BÀSIC DE DESENVOLUPAMENT SOSTINGUT. INFERMERIA I DESENVOLUPAMENT SOSTINGUT. LEGISLACIÓ I ASSESSORAMENT ESPECÍFIC D'EDUCACIÓ PER AL DESENVOLUPAMENT. PEDAGOGIA URGENT DE LA CURA. PLANIFICAR, GESTIONAR, IMPLANTAR, VERIFICAR I OPTIMAR PROCESSOS FORMATIUS DE CURA D'INFERMERIA. INFERMERIA I TRETS CARACTERÍSTICS DEL CONFLICTE NORD-SUD: GLOBALITZAR PER A TENIR CURA DEL MÓN QUE ENS RODEJA DES D'UNA PERSPECTIVA INTEGRADORA. MÈTODES I TÈCNIQUES D'INFERMERIA EN L'EDUCACIÓ PER AL DESENVOLUPAMENT. PARTICIPACIÓ, ASSOCIACIONISME I AUTOGESTIÓ DE LA CURA. LES ONG I L'EDUCACIÓ PER AL DESENVOLUPAMENT DE LA CURA DE SALUT. |