UA
   INTEGRACIÓ I INCLUSIÓ DE LES PERSONES AMB NECESSITATS EDUC. ESPECIALS A TRAVÉS DE L'ACTIVITAT FÍSICA    Any acadèmic       Versió PDF.  Versió PDF per a convalidació.
Codi10320Descripció
Crdts. Teor.2DIVERSITAT I PRINCIPI D'IGUALTAT. BASES I FONAMENTS PER A LA INCLUSIÓ DE LES PERSONES AMB NEE EN L'ACTIVITAT FÍSICA I L'ESPORT. ESTRATÈGIES I PROCESSOS DE PARTICIPACIÓ. ANÀLISI D'EXPERIÈNCIES O RESULTATS D'INVESTIGACIÓ
Crdts. Pract.2,5
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 5,62 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
PSICOLOGIA DE LA SALUTMÈTODES D'INVESTIGACIÓ I DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ22,5


Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport. Pla 2005


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2013-14)
Grup (*)Nombre
6 71
TOTAL 71
(*) 6: LCAFD - CAS


Oferida com a lliure elecció (2013-14)
Nombre màxim d'alumnes: Sense màxim
Feu clic ací per a veure a quins estudis s'ofereixen
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2013-14)
ModeGrup (*)Data d’iniciData de finalitzacióDiaHora d’iniciHora d’fiAula
CLASSE TEÒRICA 6 09/09/2013 14/11/2013 M 20:00 21:00 A2/C02
  6 09/09/2013 14/11/2013 X 19:00 20:00 A2/C02
CLASSE PRÀCTICA (LRU) 6 09/09/2013 14/11/2013 M 21:00 22:00 A2/C02
  6 19/11/2013 20/12/2013 M 20:00 22:00 A2/C02
  6 19/11/2013 20/12/2013 X 19:00 20:00 A2/C02
(*) CLASE TEÓRICA
6: LCAFD - CAS
(*) CLASE PRÁCTICA (LRU)
6: LCAFD - CAS


Grups de matricula (2013-14)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
6 1er. T CAS des de - fins a -
(*) 6: LCAFD - CAS


Objectius de l'assignatura / competències (2013-14)










-Conocer el concepto de Integración e Inclusión.

-Conocer en que consisten las actuaciones inclusivas.

-Conocer la aplicación del principio de igualdad de oportunidades.

-Conocer los efectos de la inclusión sobre los diferentes agentes (alumnos, profesores y padres).

-Conocer el concepto de actividad física adaptada.

-Conocer la formación necesaria para realizar actividad física adaptada.

-Conocer modelos de intervención educativa en la actividad física y el deporte.

-Proponer actuaciones que contemplen el principio de atención a la diversidad en la educación deportiva


Continguts teòrics i pràctics (2013-14)










I PARTE:


Integración e inclusión de las personas con necesidades educativas especiales.


Tema 1. Los sujetos con necesidades educativas especiales.

Tema 2. La inclusión. Prácticas inclusivas.

Tema 3. Igualdad de oportunidades y necesidades educativas especiales: equidad e inclusión.

Tema 4. Calidad de vida y educación inclusiva para alumnos con necesidades educativas especiales.

Tema 5. La inclusión y sus efectos en los alumnos, el profesor y los padres.

Tema 6. Actividad física e integración social.



II PARTE:


Integración, inclusión, actividad física y deporte.


Tema 7. Concepto de actividad física adaptada.

Tema 8. La formación en actividad física adaptada.

Tema 9. Modelos de intervención educativa en actividad física y deporte.

Tema 10. Atención a la diversidad en la educación deportiva.

Tema 11. Integración y participación activa del alumno con necesidades educativas especiales.

Tema 12. Las actividades físicas adaptadas al alumno con discapacidad


Enllaç al programa
Professor/a responsable
GONZALEZ GOMEZ , JUAN PABLO


Metodologia docent (2013-14)
Classes teòriques i pràctiques
La actividad a realizar en las sesiones de clase consistirá en actuaciones participativas guiadas por el profesor dirigidas a mejorar la comprensión y facilitar la capacidad de ejecución de los contenidos teórico prácticos.

Se realizará durante toda la duración de las sesiones teóricas


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat
Las prácticas será participativas, guiadas por el profesor y dirigidas a la simulación de las actividades de actuación integradora.

Se realizarán durante toda la duración de las sesiones prácticas.


Professorat (2013-14)
Grup Professor
TEORIA DE 103206GONZALEZ GOMEZ, JUAN PABLO
CLASE PRÁCTICA (LRU) DE 103206GONZALEZ GOMEZ, JUAN PABLO
Dates d'exàmens oficials (2013-14)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Període ordinari per a assignatures de primer semestrre -1 20/01/2014 15:00 18:00 A2/C14 -
Proves extraordinàries de assignatures de grau i màster -1 04/07/2014 14:30 17:30 ED/0-07 -
(*) 6: LCAFD - CAS


Instruments i criteris d'avaluació (2013-14)
Avaluació contínua














La asignatura se evaluará en dos partes:

Parte teórica:

1) Las actividades de clase realizadas a lo largo del curso (45% de la calificación total).

Parte práctica

2) La presentación de trabajo práctico (55% de la calificación total).