UA
   MÈTODES D'INVESTIGACIÓ EN LES CIÈNCIES DE L'ACTIVITAT FÍSICA I L'ESPORT    Any acadèmic       Versió PDF.  Versió PDF per a convalidació.
Codi10318Descripció
Crdts. Teor.2PARADIGMA I ENFOCAMENTS METODOLÒGICS D'INVESTIGACIÓ EN CIÈNCIES DE L'ACTIVITAT FÍSICA I L'ESPORT. DISSENY D'INVESTIGACIÓ. PROCEDIMENTS I TÈCNIQUES PER AL DESENVOLUPAMENT DE PROCESSOS D'INVESTIGACIÓ, DOCUMENTACIÓ, ANÀLISI DE DADES I ELABORACIÓ D'INFORMES
Crdts. Pract.2,5
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 5,62 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
PSICOLOGIA DE LA SALUTMÈTODES D'INVESTIGACIÓ I DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ22,5


Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport. Pla 2005


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2016-17)
Sense Dades


Oferida com a lliure elecció (2016-17)
Sense departament
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2016-17)
Sense horari


Grups de matricula (2016-17)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
6 1er. T CAS des de - fins a -
(*) 6: LCAFD - CAS


Objectius de l'assignatura / competències (2016-17)
1. Analizar y comprender los presupuestos y procedimientos metodológicos de los paradigmas de investigación en educación.
2. Comparar investigación cuantitativa-cualitativa.
3. Saber localizar las fuentes para realizar búsquedas bibliográficas.
4. Conocer y aplicar a problemas de investigacion concretos los principales diseñosempleados en la investigación educativa y las correspondientes técnicas de análisis de datos.
5. Conocer y aplicar las formas o procedimientos fundamentales de muestreo.
6. Conocer y utilizar las técnicas de análisis de datos.


Continguts teòrics i pràctics (2016-17)
Tema 1. Investigación educativa: paradigmas.
Tema 2. Variables, problemas de investigación e hipótesis.
Tema 3. Localización y revisión de la literatura de investigación.
Tema 4. Sujetos y muestreo.
Tema 5. Investigación cualitativa.
Tema 6. Investigación no experimental.
Tema 7. Investigación experimental.
Tema 8. Análisis de datos


Enllaç al programa
Professor/a responsable
Chiner Sanz , Esther


Metodologia docent (2016-17)
No especificat
Sin docencia.


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat


Professorat (2016-17)
Grup Professor
TEORIA DE 103186Chiner Sanz, Esther
Enllaços relacionats
Sense Dades


Bibliografia
No hi ha llibres recomanats en aquesta assignatura per a aquest any acadèmic.
Dates d'exàmens oficials (2016-17)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Període ordinari per a assignatures de primer semestrre -1 24/01/2017 -
Proves extraordinàries de assignatures de grau i màster -1 30/06/2017 -
(*) 6: LCAFD - CAS


Instruments i criteris d'avaluació (2016-17)
No especificat
Se llevará a cabo una prueba objetiva con 25 preguntas sobre los contenidos de la materia.