UA
   MÈTODES D'INVESTIGACIÓ EN LES CIÈNCIES DE L'ACTIVITAT FÍSICA I L'ESPORT    Any acadèmic       Versió PDF.  Versió PDF per a convalidació.
Codi10318Descripció
Crdts. Teor.2PARADIGMA I ENFOCAMENTS METODOLÒGICS D'INVESTIGACIÓ EN CIÈNCIES DE L'ACTIVITAT FÍSICA I L'ESPORT. DISSENY D'INVESTIGACIÓ. PROCEDIMENTS I TÈCNIQUES PER AL DESENVOLUPAMENT DE PROCESSOS D'INVESTIGACIÓ, DOCUMENTACIÓ, ANÀLISI DE DADES I ELABORACIÓ D'INFORMES
Crdts. Pract.2,5
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 5,62 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
PSICOLOGIA DE LA SALUTMÈTODES D'INVESTIGACIÓ I DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ22,5


Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport. Pla 2005


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2013-14)
Grup (*)Nombre
6 29
TOTAL 29
(*) 6: LCAFD - CAS


Oferida com a lliure elecció (2013-14)
Nombre màxim d'alumnes: Sense màxim
Feu clic ací per a veure a quins estudis s'ofereixen
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2013-14)
ModeGrup (*)Data d’iniciData de finalitzacióDiaHora d’iniciHora d’fiAula
CLASSE TEÒRICA 6 27/01/2014 14/04/2014 L 20:00 21:00 A2/C02
  6 29/04/2014 29/04/2014 M 19:00 20:00 A2/C02
  6 05/05/2014 23/05/2014 L 20:00 21:00 A2/C02
  6 05/05/2014 23/05/2014 M 18:00 20:00 A2/C02
PRÀCTIQUES AMB ORDINADOR 6 28/01/2014 15/04/2014 M 18:00 20:00 A2/C02
  6 29/04/2014 29/04/2014 M 18:00 19:00 A2/C02
(*) CLASE TEÓRICA
6: LCAFD - CAS
(*) PRÁCTICAS CON ORDENADOR
6: LCAFD - CAS


Grups de matricula (2013-14)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
6 2do. T CAS des de - fins a -
(*) 6: LCAFD - CAS


Objectius de l'assignatura / competències (2013-14)
1. Analizar y comprender los presupuestos y procedimientos metodológicos de los paradigmas de investigación en educación.
2. Comparar investigación cuantitativa-cualitativa.
3. Saber localizar las fuentes para realizar búsquedas bibliográficas.
4. Conocer y aplicar a problemas de investigación concretos los principales diseños empleados en la investigación educativa y las correspondientes técnicas de análisis de datos.
5. Conocer y aplicar las formas o procedimientos fundamentales de muestreo.
6. Conocer yy utilizar las tácnicas de análisis de datos.


Continguts teòrics i pràctics (2013-14)
Tema 1. Investigación educativa: paradigmas.
Tema 2. Variables, problemas de investigación e hipótesis.
Tema 3. Localización y revisión de la literatura de investigación.
Tema 4. Sujetos y muestreo.
Tema 5. Investigación cualitativa.
Tema 6. Investigación no experimental
Tema 7. Investigación experimental
Tema 8. Análisis de datos



Enllaç al programa
Professor/a responsable
GONZALEZ GOMEZ , JUAN PABLO


Metodologia docent (2013-14)
No especificat
La actividad a realizar en las sesiones de clase consistirá en actuaciones participativas guiadas por el profesor dirigidas a mejorar la comprensión y facilitar la capacidad de ejecución de los contenidos teórico prácticos.

Se realizará durante toda la duración de las sesiones teóricas


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat
Las prácticas será participativas, guiadas por el profesor y dirigidas a la simulación de las actividades de investigación.

Se realizarán durante toda la duración de las sesiones prácticas.


Professorat (2013-14)
Grup Professor
TEORIA DE 103186Chiner Sanz, Esther
GOMEZ CANET, PEDRO FERNANDO
PRÁCTICAS CON ORDENADOR DE 103186Chiner Sanz, Esther
Enllaços relacionats
Sense Dades


Bibliografia
No hi ha llibres recomanats en aquesta assignatura per a aquest any acadèmic.
Dates d'exàmens oficials (2013-14)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Període ordinari per a assignatures de segon semestre i anuals -1 09/06/2014 15:00 18:00 ED/2-26 -
Proves extraordinàries de assignatures de grau i màster -1 10/07/2014 11:30 14:30 ED/1-21 -
(*) 6: LCAFD - CAS


Instruments i criteris d'avaluació (2013-14)
No especificat
La evaluación se dividirá en dos elementos.

Parte teórica:

-Un examen escrito.(30% de la calificación total)
-Las actividades de clase realizadas a lo largo del curso (20% de la calificación total).

Parte práctica:

-Las actividades prácticas (50% de la calificación total)