UA
   PRÀCTICUM    Any acadèmic       Versió PDF.
Codi7803Descripció
Crdts. Teor.0CONJUNT INTEGRAT DE PRÀCTIQUES D'INICIACIÓ DOCENT A L'AULA, QUE CAL FER EN ELS NIVELLS CORRESPONENTS DEL SISTEMA EDUCATIU, ESPECIALMENT EN L'ENSENYAMENT DE LA LLENGUA ESTRANGERA. LES PRÀCTIQUES HAURAN DE PROPORCIONAR, AIXÍ MATEIX, EL CONEIXEMENT DEL SISTEMA ESCOLAR A TRAVÉS DEL CONEIXEMENT DEL CENTRE CONCRET COM A UNITAT ORGANITZATIVA EN LES DIVERSES DIMENSIONS I FUNCIONS D'AQUEST, COM TAMBÉ DE LA COMUNITAT EDUCATIVA.
Crdts. Pract.32
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 40 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
INNOVACIÓ I FORMACIÓ DIDÀCTICADIDÀCTICA DE LA LLENGUA I LA LITERATURA016
PSICOLOGIA EVOLUTIVA I DIDÀCTICADIDÀCTICA I ORGANITZACIÓ ESCOLAR016


Estudis en què s'imparteix
Mestre. Llengua Estrangera - pla 2000


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2014-15)
Grup (*)Nombre
5 2
22 1
TOTAL 3
(*) 5: EXTRANJERA (CASTELLANO) - CAS
(*) 22: EXTRANJERA (VALENCIANO) - VAL


Oferida com a lliure elecció (2014-15)
Sense departament
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2014-15)
Sense horari


Grups de matricula (2014-15)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
5 2do. M CAS des de - fins a -
22 2do. M VAL des de - fins a -
(*) 5: EXTRANJERA (CASTELLANO) - CAS
(*) 22: EXTRANJERA (VALENCIANO) - VAL


Altres distribucions (2014-15)
Grup Estudi
5 s'impedeix a Mestre. Educació Física - pla 2000
5 s'impedeix a Mestre. Educació Infantil - pla 2000
5 s'impedeix a Mestre. Educació Musical - pla 2000
5 s'impedeix a Mestre. Educació Primària - pla 2000
22 s'impedeix a Mestre. Educació Física - pla 2000
22 s'impedeix a Mestre. Educació Infantil - pla 2000
22 s'impedeix a Mestre. Educació Musical - pla 2000
22 s'impedeix a Mestre. Educació Primària - pla 2000


Objectius de l'assignatura / competències (2014-15)
Els objectius que s`hi persegueixen són establerts en la normativa que regula el Practicum. Són els següents:
1. Relacionar la teoria amb la pràctica educativa.
2. Connectar amb la realitat professional i posar en pràctica els coneixements assolits.
3. Conèixer la realitat social, cultural, educativa, etc., en què es pretén intervenir.
4. Identificar, descriure i analitzar el PEC.
5. Desenvolupar la capacitat d`observació sistemàtica i el domini de diferents procediments per a enriquir l`observació crítica amb una actitud oberta i constructiva que contraste l`observació amb els models teòrics referencials.
6. Planificar, fer i avaluar (en col•laboració i amb el suport del mestre o de la mestra supervisor/a) activitats educatives concretes.
7. Intervenir en l`activitat docent amb l`aproximació al centre escolar, i l`actuació prolongada a l`aula.
8. Fomentar i afavorir una actitud crítica i reflexiva sobre l`acció educativa i la seua pròpia pràctica.
9. Adoptar actituds investigadores (i assolir hàbits d`investigació) respecte dels problemes educatius en la pràctica com a futurs professionals.


Continguts teòrics i pràctics (2014-15)
1. Presa de contacte amb el centre, observació, anàlisi i reflexió de la realitat escolar i del seu context a través del coneixement de les estructures orgàniques i acadèmiques dels col•legis d'educació infantil i d'educació primària.
2. Anàlisi i reflexió crítica del PEC (projecte educatiu del centre), del PCE (projecte curricular d'etapa), del RRI (reglament de règim intern) i de la memòria, i de quina manera aquests documents comporten una adaptació de les intencions educatives, recollides en els decrets del currículum de la Comunitat Valenciana per a les etapes d'educació infantil i educació primària, a la realitat social, econòmica i cultural en la qual se situa el centre.
2.1 Context escolar: socioeconòmic, cultural i lingüístic.
2.2 Organització del centre educatiu: Organigrama orgànic i acadèmic.
2.3 Planificació:
2.3.1 Projecte educatiu del centre (PEC). S'hi ha de centrar l'atenció en:
- La identitat del centre. Finalitats i Intencions Educatives.
- El Pla de Normalització Lingüística (PNL).
- El Disseny Particular del Programa o Programes Lingüístics del Centre (PIP;PEV;PIL;PBE)
- El Reglament de Règim Intern (RRI).
- Les mesures de caràcter general (d'organització i de funcionament) per a l'atenció a la diversitat de l'alumnat.
- La col•laboració entre els diferents sectors de la comunitat educativa i la coordinació amb els serveis socials i educatius del municipi.
2.3.2 Programació Anual de Centre (PAC) o Programació General Anual (PGA), que parteix de:
- L'anàlisi de la Memòria Anual del curs anterior.
- L'anàlisi de les necessitats previstes en aquest curs.
2.3.3 Projecte Curricular de l'Etapa (PCE).
3. Observació, anàlisi i reflexió crítica de la dinàmica de funcionament de l'aula. Coneixement de la realitat de l'aula, les característiques de l'alumnat, les seues necessitats educatives, etc. Anàlisi de la programació de l'aula (PA) en relació amb el PEC. Entendre en quina mesura les decisions que preveu el PEC es reflecteixen en la PA, i de quina manera respon aquesta a les característiques de l'alumnat de l'aula. Aquesta observació s'ha de centrar en:
3.1 El coneixement de les característiques de l'alumnat.
3.2 El coneixement de les seues necessitats educatives, amb especial incidència en l'alumnat amb necessitats educatives especials (a.c.n.e.e.).
3.3 L'organització i el funcionament de l'aula.
3.4 La connexió que hi ha entre el PCE i la PA amb referència a objectius, continguts, metodologia i criteris d'avaluació.
3.5 L'ajustament entre la PA i les necessitats del grup d'alumnes.
4. Disseny, realització, anàlisi i reflexió crítica d'una unitat, tòpic o projecte d'ensenyament-aprenentatge, que varia segons les diferents especialitats.
4.1 Relació del disseny i la realització amb l'anàlisi prèvia de la realitat de l'aula.
4.2 Disseny de l'estructura de la unitat, tòpic o projecte.
4.2.1 Títol de la unitat.
4.2.2 Introducció. Que ha d'incloure: a) l'eix organitzador (intencionalitat, tòpic que s'ha de tractar, centre d'interès); b) la justificació dels elements: objectius i continguts (què ensenyar?), metodologia (com ensenyar?) i la seqüenciació i la temporalització (quan ensenyar?); c) la relació amb els elements del PA i d'altres unitats.
4.2.3 Objectius. S'han d'establir diversos nivells de consecució.
4.2.4 Continguts. S'ha d'establir la distinció entre continguts conceptuals, procedimentals i actitudinals, com també la relació amb els continguts transversals.
4.2.5 Activitats que es realitzaran. S'ha de procurar que siguen variades: d'inici, de desenvolupament, d'aprenentatge, d'avaluació, etc. Distribució temporal de les activitats, s'aconsella fer un cronograma o una taula en què s'ordenen cronològicament les sessions i s'especifique cada activitat, la seua tipologia, la descripció, la metodologia -amb una consideració especial a l'agrupament i a les variacions que implique l'atenció a la diversitat- i la previsió dels materials i dels recursos necessaris. És molt important posar en relació les activitats amb els objectius i els continguts.
4.2.6 Avaluació. En aquest apartat s'han de respondre les tres preguntes bàsiques: què, com i quan avaluar. Enumeració dels criteris per a avaluar, tenint en compte les variacions que impliquen les mesures d'atenció a la diversitat.
4.3 L'anàlisi del disseny i l'elaboració: després de dissenyar i d'elaborar cal analitzar aquests dos procediments.
4.3.1 Aquest aspecte consisteix en una autoavaluació orientada per les qüestions següents:
S'han assolit o no els objectius proposats?
S'ha modificat el plantejament inicial? Per què?
S'ha impartit íntegrament la unitat?
S'ha tingut en compte l'anàlisi preliminar?
4.3.2 També s'han de descriure els aspectes rellevants, tant positius com negatius de l'aplicació pràctica. Per a orientar l'alumnat en la descripció se li proposen les qüestions següents (com hem assenyalat anteriorment, no s'han de respondre de manera literal):
Quines indicacions o suggeriments va fer el/la mestre/a supervisor/a en acabar o durant l'aplicació?
Quina actitud mantenia l'alumnat?
Quina resposta en vau obtenir? S'hi va mantenir el seu interès?
Què caldria suprimir-ne i/o què caldria ampliar-ne?
Penseu que la metodologia va ser l'adequada?
Quin tipus d'interaccions s'hi van mantenir?
Hi hagué participació? Individualisme? Cooperació? Treball en grup?
4.3.3 Igualment, es poden reflectir altres reflexions o altres aspectes considerats rellevants o que tinguen un interès especial.
5. Elaboració de la Memòria, que ha de reflectir el desenvolupament del pla de treball que ha seguit l'alumne i el resultat de l'aprenentatge dels continguts exposats en els apartats anteriors dels continguts.
A més el text ha de contenir:
L'exposició del resultat del treball d'observació crítica.
El treball de síntesi de les observacions a través d'una elaboració personal que ha d'anar més enllà de l'enumeració i la descripció.
Els diferents procediments per a enriquir l'observació crítica amb una actitud oberta i constructiva que contraste l'observació amb els models teòrics referencials.
Les actituds investigadores i hàbits d'investigació assolits respecte dels problemes educatius en la pràctica com a futurs professionals.
El llenguatge, la composició del text i el format d'un treball científic universitari


Enllaç al programa
Professor/a responsable
Grau Company , Salvador


Metodologia docent (2014-15)
No especificat
Pla de treball, línies generals
El pla de treball és l`instrument a través del qual s`assoleixen els objectius esmentats. S`ha d`entendre com un projecte personal en el qual s`integren les directrius comunes que homologuen la formació de l`estudiant/a de magisteri en pràctiques dins de cada especialitat, les peculiaritats i els interessos de cada col•legi concret, i les peculiaritats i els interessos dels mestres i les mestres supervisors/res i de l`alumnat en pràctiques.
El pla de treball per a l`alumnat de Magisteri en pràctiques durant aquest curs (2008-2009) ocupa el període lectiu del 2 de febrer al 22 de maig i es desenvolupa tant a la Facultat com als centres d`educació infantil i primària. L'alumne ha d'assistir del 9 de febrer al 22 de maig al col•legi assignat durant l'horari diari complet excepte una vesprada a la setmana per a participar en els seminaris de l'especialitat corresponent, impartits pels professors tutors de la Facultat d'Educació. L`assistència als seminaris obligatoris (6) és imprescindible i l'assistència als seminaris optatius (6) és necessària.
Pla de treball de l'estada en pràctiques
El treball que s`ha de desenvolupar en els centres d`ensenyament consistirà en:
1. L`observació, l`anàlisi i la reflexió crítica de la realitat escolar. Cal fer-les, preferentment, durant les dues primeres setmanes del període de pràctiques.
2. L'observació, anàlisi i reflexió crítica de la realitat de l`aula
L`observació, l`anàlisi i la reflexió crítica de la realitat de l`aula han de ser el pas previ per al disseny i la posada en pràctica de la unitat, tòpic o projecte. Suggerim que es facen durant la tercera i la quarta setmanes de l`estada de pràctiques.
3. Disseny, posada en pràctica i anàlisi d`una unitat, tòpic o projecte d`ensenyament-aprenentatge. El disseny, la posada en pràctica i l`anàlisi de la unitat, tòpic o projecte dependran de l`especialitat que curse cadascú .
Aquestes propostes docents no s`han d`haver dut a terme amb anterioritat a l`aula. S`han de seguir les directrius i les pautes d`actuació que indique el/la mestre/a supervisor/a corresponent. Si no us dóna indicacions, cal consensuar-ne amb ell/a o amb el/a tutor/a de pràctiques l`elaboració.


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat
Especialitat de Llengua Estrangera
Després de les dues primeres setmanes en què es recomana fer el treball d'observació i anàlisi de la realitat del centre, durant un període de vuit setmanes han d'acompanyar el/la mestre/a de Llengua Estrangera a tots els nivells en què desenvolupe l'acció docent de l'especialitat. Si no es cobreix tot l'horari escolar, cada alumne l'ha de completar amb altres àrees del nivell de primària. En aquest temps, s'ha de portar a terme l'observació i l'anàlisi de la realitat (apartat 2) i el disseny d'una unitat, tòpic o projecte per a cadascun dels cicles d'educació primària de l'àrea de Llengua Estrangera.
Durant les dues setmanes restants han de participar i comprovar de quina manera es desenvolupa la docència en totes les àrees de coneixement d'un mateix nivell.
Pla de treball dels Seminaris
En els Seminaris Generals s`ofereixen orientacions de caràcter ampli, aplicables a múltiples situacions i d`utilitat per a fer un període de pràctiques adequat.
En les Seminaris de petit grup l'alumnat ha de compartir amb els altres companys les experiències de la pràctica a fi de conèixer uns altres contextos i col•laborar en la resolució de problemes en situacions diferents a la seua. També rebrà del professor tutor orientacions per al seu Pla de Treball en relació a l'actuació en el centre, així com per a l'elaboració de la Memòria.
En els Seminaris Individuals el professor tutor assessorarà i guiarà l`alumnat en aspectes concrets i més específics de les seues pràctiques. En aquests seminaris cada alumne/a ha de consultar els dubtes que li sorgeixen durant l`elaboració de la memòria.
Aquests seminaris han de servir també per a una avaluació formativa, és a dir, perquè el professor supervise les parts de la memòria que van redactant-se, amb la finalitat que, en lliurar-la, estiga ben depurada per a evitar sorpreses desagradables per a tots. Si cada alumne/a sotmet a supervisió el seu treball i segueix les recomanacions que se li facen, el resultat final s`ajustarà d`una manera més exacta a les qüestions que s`hi demanen.
Elaboració i redacció de la Memòria
Les pràctiques acaben amb el lliurament de la Memòria en la data fixada oficialment. La Memòria ha de reflectir el desenvolupament del pla de treball i el resultat de l'aprenentatge. Ha de contenir una elaboració personal que ha d'anar més enllà de l'enumeració i la descripció, a través d'una reflexió crítica i constructiva que contraste l`observació amb els models teòrics referencials. També mostrarà les actituds investigadores i els hàbits d`investigació assolits respecte dels problemes educatius en la pràctica com a futurs docents.
La Memòria s'ha de redactar en el nivell de llengua, la composició del text i el format propi d'un treball científic universitari.


Professorat (2014-15)
Grup Professor
TEORIA DE 780322CIRAUQUI RIBES, IGNACIO
5CIRAUQUI RIBES, IGNACIO
Gauchi Sendra, Joan Modest
Enllaços relacionats
Sense Dades


Bibliografia

À la redécouverte de la grammaire : exercices contrastifs pour hispanophones
Autors:Aragón, Marina
Edició:Alicante : Compás, 2010.
ISBN:978-84-86776-79-4
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Art and Crafts with Children
Autors:Andrew Wright
Edició:[Oxford] : Oxford University Press, 2001.
ISBN:0-19-437825-X
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Best Friends 3 : Primary. Llibre del Professor
Autors:J. Holderness
Edició:Oxford : Oxford University Press, 2000.
ISBN:0-19-436712-6
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Best Friends 5 : Class Book
Autors:written by Jackie Holderness, Wendy Superfine and Stella Maidment
Edició:Oxford : Oxford University Press, 2001.
ISBN:0-19-436721-5
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Best Friends 3 Class Book
Autors:J. Holderness and Stella Maidment
Edició:Oxford : Oxford University Press, 2001.
ISBN:0-19-436709-6
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Best Friends 4 : Primary Class Book
Autors:J.Holderness and W. Superfine
Edició:Oxford : Oxford University Press, 2002.
ISBN:0-19-436716-9
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Best Friends 4 : Primary. Llibre del Professor
Autors:J. Holderness and W. Superfine
Edició:Oxford : Oxford University Press, 2000.
ISBN:0-19-436719-3
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Best Friends 5
Autors:Primary. Llibre del professor Written by Carol Giscombe, Jackie Holderness and Wendy Superfine
Edició:Oxford : Oxford University Press, 2001.
ISBN:0-19-436724-X
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Best Friends 6
Autors:Primary. Llibre del professor Written by Carol Giscombe, Jackie Holderness and Wendy Superfine
Edició:Oxford : Oxford University Press, 2001.
ISBN:0-19-436730-4
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Best Friends 6 : Class Book
Autors:written by Jackie Holderness, Wendy Superfine and Paul Shipton
Edició:[Oxford]: : Oxford University Press, 2001.
ISBN:0-19-436727-4
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Children Learning English
Autors:Jayne Moon
Edició:Oxford : MacMillan Heinemann, 2002.
ISBN:0-435-24096-X
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Children`s games
Autors:Maria Toth
Edició:Oxford : MacMillan Heinemann, 1995.
ISBN:0-435-29466-0
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Common European framework of reference for languages: learning, teaching, assessment
Autors:CONSEJO DE EUROPA
Edició:Cambridge : Cambridge Univ., 2003.
Notes:Recurso electrónico
ISBN:0-521-00531-0
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ] [ Enllaç al recurs bibliogràfic ]

Diccionario francés-español de falsos amigos
Autors:Cantera Ortiz de Urbina, Jesús
Edició:Alicante : Publicaciones de la Universidad de Alicante, 1998.
ISBN:84-7908-357-3
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ] [ Enllaç al recurs bibliogràfic ]

Dirty dog
Autors:Bill Gillham ; illustrated by Alan Snow
Edició:Cambridge [etc.].
ISBN:0-521-00658-9
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Enfoques y métodos en la enseñanza de idiomas
Autors:Jack C. Richards, Theodore S. Rodgers ; traducción de José M. Castrillo ; edición española a cargo de Alvaro García y Josep M. Mas
Edició:Madrid .
ISBN:84-8323-017-8
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Exámenes de idiomas : elaboración y evaluación
Autors:J. Charles Alderson, Caroline Clapham y Dianne Wall ; traducción de Neus Figueras
Edició:Madrid : Cambridge University Press, 1998.
ISBN:84-8323-030-5
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Expresiones idiomáticas : español-francés, francés-español
Autors:Ruiz Quemoun, Fernande
Edició:Alicante : Publicaciones de la Universidad de Alicante, 2000.
ISBN:978-84-7908-528-5
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Fantastic Fanfare 1 : Class book primary
Autors:M Mchugh
Edició:Oxford [etc.] : Oxford University Press, 2000.
ISBN:0-19-432852-X
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Fantastic Fanfare 1 : Llibre del professor
Autors:M A Hernández, M McHugh, G Occhipinti
Edició:[Oxford].. etc. : Oxford University Press, 1997.
ISBN:0-19-432885-6
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Fantastic Fanfare 2 : Class book primary
Autors:M Mchugh, S Maidment
Edició:[Oxford].. etc. : Oxford University Press, 2002.
ISBN:0-19-432857-0
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Fantastic Fanfare 2 : Llibre del professor
Autors:B. Wilkes, M A Hernández
Edició:[Oxford].. etc. : Oxford University Press, 1998.
ISBN:0-19-432886-4
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Fantastic Fanfare 3 : Class book primary
Autors:P Bazo, M R Hernández, M Peñate
Edició:[Oxford].. etc. : Oxford University Press, 2002.
ISBN:0-19-432861-9
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Fantastic Fanfare 3 : Llibre del professor
Autors:M. Peñate, M R Hernandez, P Bazo
Edició:[Oxford].. etc. : Oxford University Press, 1998.
ISBN:0-19-432887-2
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Fantastic Fanfare 4 : Class book primary
Autors:P Bazo, M R Hernández, M Peñate
Edició:[Oxford].. etc. : Oxford University Press, 2001.
ISBN:0-19-432865-1
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Fantastic Fanfare 4 : Llibre del professor
Autors:M. Peñate, M R Hernandez, P Bazo
Edició:[Oxford].. etc. : Oxford University Press, 1998.
ISBN:0-19-432888-0
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Fun Time 1 : Pupil`s Book
Autors:Cant and Mary Charrington
Edició:Oxford : MacMillan Heinemann, 1997.
ISBN:0-435-29702-3 (Casete)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Fun Time 1 : Teacher's Book
Autors:Amanda Cant and Mary Charrington
Edició:Oxford.
ISBN:0-435-29706-6
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Fun Time 2 : Guía didáctica
Autors:Amanda Cant and Mary Charrington
Edició:Oxford.
ISBN:0-435-29710-4
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Fun Time 2 : Pupil's Book
Autors:Amanda Cant and Mary Charrington
Edició:Oxford.
ISBN:0-435-29705 (Casete)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Hickory, dickory, dock
Autors:Kate Ruttle and Richard Brown ; illustated by Rosalind Beardshaw
Edició:Cambridge [etc.] : Cambridge University Press, [2001].
ISBN:0-521-00707-0
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Jazz chants for children
Autors:Carolyn Graham ; illustrations by Anna Veltfort
Edició:New York.
ISBN:0-19-502496-6
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Jazz chants for children Teacher`s edition
Autors:Carolyn Graham ; activities by Marilyn Rosenthal ; illustrations by Anna Veltfort
Edició:New York : Oxford University Press, cop. 1979.
ISBN:0-19-502497-4
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Join in 1 Pupil`s book
Autors:Günter Gerngross, Herbert Puchta
Edició:Cambridge [etc.] : Cambridge University Press, 2002.
ISBN:0-521-77371-7 (CD)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Join in 1 Teacher`s book
Autors:Günter Gerngross, Herbert Puchta
Edició:Cambridge [etc.] : Cambridge University Press, 2000.
ISBN:0-521-77517-5
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Join in 2 Pupil's book
Autors:Günter Gerngross, Herbert Puchta
Edició:Cambridge [etc.].
ISBN:0-521-77370-9 (CD)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Join in 2 Teacher`s book
Autors:Günter Gerngross, Herbert Puchta
Edició:Cambridge [etc.] : Cambridge University Press, 2000.
ISBN:0-521-775167
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Join in 4 : Teacher`s book
Autors:Gúnter Gergross and Herbert Puchta
Edició:Cambridge : Cambridge University Press, 2002.
ISBN:0-521-00011-4
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Join in 4 Pupil's book
Autors:Günter Gerngross, Herbert Puchta
Edició:Cambridge [etc.].
ISBN:0-521-00015-7 (CD)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

La Dimensión afectiva en el aprendizaje de idiomas
Autors:edición de Jane Arnold ; traducción de Alejandro Valero
Edició:Madrid : Cambridge University Press, 2000.
ISBN:84-8323-077-1
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

La enseñanza comunicativa de idiomas : introducción al enfoque comunicativo
Autors:Littlewood, William
Edició:Madrid : Cambridge University Press, 1998.
ISBN:84-8323-045-3
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

La enseñanza comunicativa de idiomas : introducción al enfoque comunicativo
Autors:William Littlewood
Edició:Cambridge : Cambridge University Press, 1998.
Notes:En catálogo: Reimp. (2002)
ISBN:84-8323-045-3
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ] [ Accés a les edicions anteriors ]

L`approche par compétences dans l`enseignement des langues: enseigner à partir du
Autors:BEACCO, Jean Claude
Edició:Paris : Didier, 2007.
ISBN:978-2-278-05810-5
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Le français de scolarisation: pour une didactique réaliste
Autors:VERDELHAN-BOURGADE, Michèle
Edició:PARIS : PUF, 2007.
ISBN:978-2-13-052740-4
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Le français sur objectif spécifique: de l`analyse des besoins à l`élaboration d`un cours
Autors:MANGIANTE, Jean Marc; PARPETTE, Chantal
Edició:Paris : Hachette, 2004.
ISBN:2-01-15-53822
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

L`expression française écrite et orale
Autors:Abbadie, Christian
Edició:Grenoble : Presse Universitaires de Grenoble, 2007.
ISBN:2-7061-1059-7
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Little detectives 1 : Pupil`s Book
Autors:Susan House and Katharine Scott
Edició:Oxford : Macmillan Heinemann, 2002.
ISBN:0-333-95745-8 (CD)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Little detectives 1 : Teacher's Book
Autors:Susan House and Katharine Scott
Edició:Oxford.
ISBN:0-333-95744-X (casetes)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Little detectives 2 : Pupil's Book
Autors:Susan House and Katharine Scott
Edició:Oxford.
ISBN:0-333-95759-8 (CD)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Little detectives 2 : Teacher's Book
Autors:Susan House and Katharine Scott
Edició:Oxford.
ISBN:0-333-95758-X (casetes)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Little elephant 1 : Pupil's Book
Autors:Pilar Pérez Esteve and Vicent Roig Estruch
Edició:Oxford.
ISBN:0-333-95920-5 (CD)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Little elephant 1 : Teacher's Book
Autors:Pilar Pérez Esteve and Vicent Roig Estruch
Edició:Oxford.
ISBN:0-333-95150-6
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Little elephant 2 : Pupil`s book
Autors:Pilar Pérez Esteve, Vicent Roig Estruch
Edició:Oxford : Macmillan Heinemann, cop. 2002.
ISBN:0-333-95921-3 (CD canciones)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Little elephant 2 : Teacher's Book
Autors:Pilar Pérez Esteve and Vicent Roig Estruch
Edició:Oxford.
ISBN:0-333-95159-X (2 CD)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Little wizard 1 : Pupil's Book
Autors:Susan House and Katharine Scott
Edició:Oxford.
ISBN:0-333-93979-4 (CD)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Little wizard 1 : Pupil`s Book
Autors:Susan House and Katharine Scott
Edició:Oxford : Macmillan Heinemann, 2002.
ISBN:0-333-92784-2
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Little wizard 1 : Teacher's Book
Autors:Susan House and Katharine Scott
Edició:Oxford.
ISBN:0-333-97060-8 (CD)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Little Wizard 2 : Pupil`s Book
Autors:Susan House and Katharine Scott
Edició:Oxford : Macmillan Heinemann, 2002.
ISBN:0-333-93965-4 (CD)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Little Wizard 2 : Teacher's Book
Autors:Susan House and Katharine Scott
Edició:Oxford.
ISBN:0-333-97061-6 (CDs)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Looking for dragons
Autors:Richard Brown and Kate Ruttle ; illustrated by Jan Lewis
Edició:Cambridge [etc.].
ISBN:0-521-00705-4
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Nuevas tecnologías para la clase de francés:teoría y práctica
Autors:ALVAREZ ALVAREZ, Alfredo
Edició:Valdetorres de jarama : Quiasmo, 2009.
ISBN:978-84-937191-3-5
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Pragmatics in language teaching
Autors:edited by Kenneth R. Rose and Gabriele Kasper
Edició:Cambridge : Cambridge University Press, 2001.
ISBN:0-521-00858-1
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Primary colours pupil`s book 1
Autors:Diana Hicks and Andrew Littlejohn
Edició:Cambridge : Cambridge University Press, 2002.
ISBN:0-521-66734-8
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Primary Colours Teacher's Book 1
Autors:Diana Hicks, Andrew Littlejohn
Edició:[Cambridge].
ISBN:0-521-75098-9 (disco compacto)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Pronunciation games
Autors:Mark Hancock
Edició:Cambridge [etc.] : Cambridge University Press, 1996.
ISBN:0-521-46735-7
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Robby Rabbit 1
Autors:Carol Read y Ana Soberón
Edició:Oxford : MacMillan Heinemann, 2002.
ISBN:0-333-95626-5
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Robby Rabbit 1 : Teacher's Book
Autors:Carol Read y Ana Soberón
Edició:Oxford.
ISBN:0-333-95631-1 (CDs)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Robby Rabbit 2
Autors:Carol Read y Ana Soberón
Edició:Oxford : MacMillan Heinemann, 2002.
ISBN:0-333-95634-6
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Robby Rabbit 2 : Teacher's Book
Autors:Carol Read y Ana Soberón
Edició:Oxford.
ISBN:0-333-95637-X
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Sound foundations : Living phonology
Autors:Adrian Underhill
Edició:Oxford : MacMillan Heinemann, 1998.
ISBN:0-435-24091-9
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Storytelling with children
Autors:Wright, Andrew
Edició:Oxford : Oxford University Press, 2002.
ISBN:0-19-437202-2
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ] [ Accés a les edicions anteriors ]

Super Bus 1 : Pupil's Book
Autors:María José Lobo, Pepita Subirà ; course consultant: Sagrario Salaberri
Edició:Oxford.
ISBN:0-333-95951-5 (disco compacto)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Super Bus 1 : Teacher's Book
Autors:María José Lobo, Pepita Subirà ; course consultant, Sagrario Salaberri
Edició:Oxford.
ISBN:0-333-75553-7
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Super Bus 1 : Teacher`s Book
Autors:María José Lobo, Pepita Subirà ; course consultant, Sagrario Salaberri
Edició:Oxford : MacMillan Heinemann, 1999.
ISBN:0-333-75838-2 (cassetes)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Super Bus 2 : Teacher's Book
Autors:María José Lobo, Pepita Subirà ; course consultant: Sagrario Salaberri
Edició:Oxford.
ISBN:0-333-75839-0 2 (casetes)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Super Bus 3 : Pupil`s Book
Autors:María José Lobo, Pepita Subirà
Edició:Oxford : MacMillan Heinemann, 2000.
ISBN:0-333-97043-8 (disco compacto)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Super Bus 3 : Teacher's Book
Autors:María José Lobo, Pepita Subirà
Edició:Oxford.
ISBN:0-333-79860-0 2 (casetes)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Super Bus 4 : Teacher's Book
Autors:María José Lobo, Pepita Subirà
Edició:Oxford.
ISBN:0-333-79867-8 2 (casetes)
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

That's me
Autors:Juliet Partridge ; illustrated by Sami Sweeten
Edició:Cambridge [etc.].
ISBN:0-521-00682-1
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

The Cambridge Picture Dictionary
Autors:David Vale and Stephen Mullaney ; illustrated by Leo Hartas
Edició:Cambridge : Cambridge University Press, 1997.
ISBN:0-521-55997-9
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

The Picnic
Autors:Juliet Partridge ; illustrated by Sami Sweeten
Edició:Cambridge [etc.].
ISBN:0-521-00686-4
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Three spotty monsters
Autors:Juliet Partridge ; illustrated by Stella Voce
Edició:Cambridge [etc.].
ISBN:0-521-00689-9
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Tiny Talk 1A : Student book and workbook
Autors:Susan Rivers with Songs by Carolyn Graham
Edició:Oxford.
ISBN:0-19-435296-X
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Tiny Talk 2A : Student book and workbook
Autors:Susan Rivers with Songs by Carolyn Graham
Edició:Oxford.
ISBN:0-19-435298-6
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Tiny Talk 3A : Student book and workbook
Autors:Susan Rivers with Songs by Carolyn Graham
Edició:Oxford.
ISBN:0-19-435348-6
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Tiny Talk 1 : Teacher`s Book
Autors:Susan Rivers with songs by Carolyn Graham
Edició:[Oxford[ : Oxford University Press, 1997.
ISBN:0-19-435278-1
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Tiny Talk 1B Student book and workbook
Autors:Rivers, Susan ; Graham, Carolyn
Edició:Oxford : Oxford University Press, 1997.
ISBN:0-19-435297-8
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Tiny Talk 2 : Teacher`s Book
Autors:Susan Rivers with songs Carolyn Graham
Edició:[Oxford] : Oxford University Press, 1997.
ISBN:0-19-435280-3
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Tiny Talk 2B Student book and workbook
Autors:Susan Rivers with Songs by Carolyn Graham
Edició:Oxford : Oxford University Press, 1997.
ISBN:0-19-435299-4
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Tiny Talk 3 : Teacher`s Book
Autors:Susan Rivers with songs by Carolyn Graham
Edició:[Oxford] : Oxford University Press, 1998.
ISBN:0-19-435282-X
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Tiny Talk 3B Student book and workbook
Autors:Susan Rivers with Songs by Carolyn Graham
Edició:Oxford : Oxford University Press, 1998.
ISBN:0-19-435349-4
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Top Class 1 Course book
Autors:Julie Ashworth and John Clark
Edició:Oxford [etc.] : Oxford University Press, 2002.
ISBN:0-19-432086-3
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Top Class 1 Llibre del professor
Autors:Julie Ashworth and John Clark
Edició:Oxford [etc.] : Oxford University Press, 1997.
ISBN:0-19-432089-8
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Top Class 2 Course book
Autors:Julie Ashworth and John Clark
Edició:Oxford [etc.] : Oxford University Press, 2002.
ISBN:0-19-432099-5
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Top Class 2 Llibre del professor
Autors:Julie Ashworth and John Clark
Edició:Oxford [etc.] : Oxford University Press, 1998.
ISBN:0-19-432133-9
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Top Class 3 Course book
Autors:Cathy Lawday ; snick and snack written by Paul Shipton
Edició:Oxford [etc.] : Oxford University Press, 2001.
ISBN:0-19-432145-2
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Top Class 3 Llibre del professor
Autors:Cathy Lawday
Edició:Oxford [etc.] : Oxford University Press, 1998.
ISBN:0-19-432148-7
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Top Class 4 Course book
Autors:Cathy Lawday ; snick and snack written by Paul Shipton
Edició:Oxford [etc.] : Oxford University Press, 2001.
ISBN:0-19-432158-4
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Top Class 4 Llibre del professor
Autors:Cathy Lawday
Edició:Oxford [etc.] : Oxford University Press, 1999.
ISBN:0-19-432180-0
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Uso del inglés en el aula
Autors:Sagrario Salaberri
Edició:Oxford : MacMillan Heinemann, 1993.
ISBN:0-435-28250-6
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Young learners
Autors:Phillips, Sarah
Edició:Oxford : Oxford University Press, 1993.
ISBN:0-19-437195-6
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

100+ ideas for children : topic-based activities
Autors:HOLDERNESS, Jackie ; HUGHES, Annie
Edició:Oxford : MacMillan Heinemann, 1997.
ISBN:0-435-24544-9
Recomanat per: GAUCHI SENDRA, JUAN MODESTO
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]
(*1) Aquest professor ha recomanat el recurs bibliogràfic a tot l'alumnat de l'assignatura.
Dates d'exàmens oficials (2014-15)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Proves extraordinarias de finalització d'estudis -1 29/10/2014 17:00 18:00 0702PB098 -
Període ordinari per a assignatures de segon semestre i anuals -1 01/06/2015 09:00 12:00 ED/TALLER1 -
Proves extraordinàries de assignatures de grau i màster -1 06/07/2015 17:30 20:30 ED/0-03 -
(*) 5: EXTRANJERA (CASTELLANO) - CAS
(*) 22: EXTRANJERA (VALENCIANO) - VAL


Instruments i criteris d'avaluació (2014-15)
No especificat
El professorat tutor de forma col•legiada és el responsable de l`avaluació de l`alumnat del Practicum. Cal remarcar que la no assistència al col•legi en pràctiques durant l'horari lectiu podrà significar la no superació del Practicum; d'igual manera la no correcció i adequació del text de la Memòria.
En l'avaluació es consideren els següents aspectes bàsics:
1) L`informe que sobre cada alumne/a emet el centre d'estada en pràctiques a través del mestre/a supervisor/a de pràctiques. Un aspecte essencial d`aquest informe serà el referit a la participació del alumne/a al col•legi en pràctiques.
Criteris i quantificació en percentatge de la qualificació total ........................30%
a) Assistència i puntualitat.
b) Grau d'adequació del disseny i posada en pràctica de la/les unitat/s didàctica/s, segons les especialitats, a la realitat del centre i a les necessitats educatives de l'alumnat.
c) Col•laboració amb els docents del centre com a futur docent en pràctiques.
2) La Memòria. Perquè s'avalue la Memòria és imprescindible que s'ajuste literalment als punts establerts en el contingut i que la correcció en l'expressió estiga d'acord amb el nivell d'un professional docent.
Criteris i quantificació en percentatge de la qualificació total ........................50%
Contingut:
a) Anàlisi i reflexió crítica de la relació entre el context sociocultural i els objectius i planificació escolar (PEC, PGA...) i curricular (PCC)...... (10%)
b) Anàlisi i reflexió crítica del treball a l'aula, el PCE i les necessitats educatives de l'alumnat.
I justificació del disseny i posada en pràctica de les unitats didàctiques, atenent les necessitats educatives de l'alumnat ........................... (15%)
c) Reflexió sobre els models teòrics de referència i l'acció educativa desenvolupada durant la pràctica.
I grau de consecució d'actituds i procediments investigadors respecte dels problemes educatius en la pràctica professional. .................................(15%)
Organització del contingut
Ordre. Correcció. Presentació ................................................................(10%)
3) Avaluació continua a través dels Seminaris d'orientació i tutoria i la Visita a l'aula. L'assistència als seminaris obligatoris és imprescindible i l'assistència als seminaris optatius és necessària.
Criteris i quantificació en percentatge de la qualificació total...............................20%
a) Capacitat de relacionar i aplicar la formació teoricopràctica a la resolució de problemes en un context de treball col•laboratiu
b) Avaluació de l'aportació dels continguts dels seminaris a la pràctica a l'aula i incorporats a la Memòria.
c) Avaluació de la sessió de docència a l'aula escolar.