UA
   DIDÀCTICA DE LA GEOMETRIA    Any acadèmic       Versió PDF.  Versió PDF per a convalidació.
Codi7722Descripció
Crdts. Teor.3LA RESOLUCIÓ DE PROBLEMES COM A RECURS DIDÀCTIC EN L'APRENENTATGE DE LA GEOMETRIA. L'APRENENTATGE DE FIGURES GEOMÈTRIQUES DEL PLA I L'ESPAI. DIDÀCTICA DE LA MESURA.
Crdts. Pract.3
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 7,5 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
INNOVACIÓ I FORMACIÓ DIDÀCTICADIDÀCTICA DE LA MATEMÀTICA33


Estudis en què s'imparteix
Mestre. Educació Primària - pla 2000


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2016-17)
Sense Dades


Oferida com a lliure elecció (2016-17)
Sense departament
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2016-17)
Sense horari


Grups de matricula (2016-17)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
1 1er. M CAS des de - fins a -
(*) 1: 1 - CAS


Objectius de l'assignatura / competències (2016-17)
• Comprender y usar criterios de análisis del currículo de geometría de la Educación Primaria. Análisis de los contenidos geométricos.
• Capacitar al estudiante para profesor para poder tomar decisiones adecuadas relativas a la enseñanza de la geometría escolar.
• Desarrollar capacidades de análisis y diseño de actividades y problemas de enseñanza.
• Desarrollar la capacidad del estudiante para profesor de observar, comprender y analizar los procesos de aprendizaje, en relación con la actividad geométrica de los alumnos de Educación Primaria.
• Proporcionar información relativa a los conocimientos, instrumentos y medios para poder conseguir los objetivos anteriores.


Continguts teòrics i pràctics (2016-17)

BLOQUE I. LA GEOMETRÍA COMO CONTENIDO CURRICULAR.

Módulo 1. Geometría y Educación.
Módulo 2. Currículo y Geometría.

BLOQUE II. LA GEOMETRÍA COMO OBJETO DE APRENDIZAJE.

Módulo 3. Aprendizaje y Representación.
Módulo 4. Visualización y aprendizaje de la Geometría.
Módulo 5. Procesos de Razonamiento.
Módulo 6. Coordinación de Procesos: Razonamiento Configural. Dificultades y errores (transversal).

BLOQUE III. LA GEOMETRÍA COMO OBJETO DE ENSEÑANZA.
Módulo 7. La enseñanza de la Geometría en la Educación Primaria y recursos para su enseñanza y aprendizaje (transversal). Actividades adicionales para los créditos prácticos.


Enllaç al programa
Professor/a responsable
Fernández Verdu , Ceneida


Metodologia docent (2016-17)
No especificat


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat


Professorat (2016-17)
Grup Professor
TEORÍA DE 77221Fernández Verdu, Ceneida
Enllaços relacionats
Sense Dades


Bibliografia
No hi ha llibres recomanats en aquesta assignatura per a aquest any acadèmic.
Dates d'exàmens oficials (2016-17)
Informació no disponible en aquests moments.
(*) 1: 1 - CAS


Instruments i criteris d'avaluació (2016-17)
No especificat