UA
   MATEMÀTIQUES I LA SEUA DIDÀCTICA    Any acadèmic       Versió PDF.  Versió PDF per a convalidació.
Codi7792Descripció
Crdts. Teor.2,5CONEIXEMENT DE LES MATEMÀTIQUES. CONTINGUTS, RECURSOS DIDÀCTICS I MATERIALS PER A L'ENSENYAMENT DE LES MATEMÀTIQUES.
Crdts. Pract.2
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 5,62 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
INNOVACIÓ I FORMACIÓ DIDÀCTICADIDÀCTICA DE LA MATEMÀTICA2,52


Estudis en què s'imparteix
Mestre. Llengua Estrangera - pla 2000
Mestre. Educació Física - pla 2000
Mestre. Educació Musical - pla 2000


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2013-14)
Grup (*)Nombre
1 24
2 12
69 1
TOTAL 37
(*) 1: MUSICAL-FISICA-EXTRANJERA (CASTELLANO) - CAS
(*) 2: FISICA-EXTRANJERA (VALENCIANO) - VAL
(*) 69: APROBADO POR COMPENSACIÓN (APC) - CAS


Oferida com a lliure elecció (2013-14)
Sense departament
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2013-14)
Sense horari


Grups de matricula (2013-14)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
1 1er. M CAS des de - fins a -
2 1er. M VAL des de - fins a -
69 Anual D CAS des de - fins a -
(*) 1: MUSICAL-FISICA-EXTRANJERA (CASTELLANO) - CAS
(*) 2: FISICA-EXTRANJERA (VALENCIANO) - VAL
(*) 69: APROBADO POR COMPENSACIÓN (APC) - CAS


Altres distribucions (2013-14)
Grup Estudi
1 s'assigna a Erasmus
1 s'assigna a Mestre. Educació Física - pla 2000
1 s'assigna a Mestre. Educació Musical - pla 2000
1 s'assigna a Mestre. Llengua Estrangera - pla 2000
2 s'assigna a Mestre. Educació Física - pla 2000
2 s'assigna a Mestre. Llengua Estrangera - pla 2000


Objectius de l'assignatura / competències (2013-14)
-Desarrollar competencias profesionales en el estudiante relativas a la enseñanza y aprendizaje de las matemáticas escolares.
-Promover el desarrollo del razonamiento matemático y la intuición espacial como instrumentos de trabajo.
-Integrar las Tecnologías de la Información y Comunicación como herramientas en la enseñanza y aprendizaje de las matemáticas.
-Fomentar una actitud positiva hacia las matemáticas, su enseñanza y aprendizaje.


Continguts teòrics i pràctics (2013-14)
1.- Numeración y sentido numérico I. Números naturales y sistemas de numeración. Procesos de enseñanza- aprendizaje.
2.- Sentido numérico II. Fracciones y decimales. Razón y proporción. Procesos de enseñanza-aprendizaje.
3.- Sentido geométrico. Geometría y realidad. Defincición y clasificación de figuras geométricas. Visualización. Construcciones geométricas básicas.


Enllaç al programa
Professor/a responsable
CALLEJO DE LA VEGA , MARIA LUZ


Metodologia docent (2013-14)
Classes teòriques i pràctiques
La metodología utilizada no diferencia entre el desarrollo de los créditos teóricos y prácticos.


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
Altres
En aula, en aula de Informática y utilizando el Campus Virtual.
Se hará hincapié en el uso de las TIC.


Professorat (2013-14)
Grup Professor
TEORIA DE 77921CALLEJO DE LA VEGA, MARIA LUZ
2CALLEJO DE LA VEGA, MARIA LUZ
Dates d'exàmens oficials (2013-14)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Proves extraordinarias de finalització d'estudis -1 23/10/2013 09:00 12:00 ED/0-13 -
Període ordinari per a assignatures de primer semestrre 2 15/01/2014 08:00 11:00 ED/0-09
ED/0-10
-
Període ordinari per a assignatures de primer semestrre 1 15/01/2014 08:00 11:00 ED/0-09
ED/0-10
-
Proves extraordinàries de assignatures de grau i màster 2 01/07/2014 08:30 11:30 ED/2-27
ED/2-26
-
Proves extraordinàries de assignatures de grau i màster 1 01/07/2014 08:30 11:30 ED/2-27
ED/2-26
-
(*) 1: MUSICAL-FISICA-EXTRANJERA (CASTELLANO) - CAS
(*) 2: FISICA-EXTRANJERA (VALENCIANO) - VAL
(*) 69: APROBADO POR COMPENSACIÓN (APC) - CAS


Instruments i criteris d'avaluació (2013-14)
Examen final
La evaluación del alumno estará centrada en:
La resolución de problemas o tareas correspondientes a contenidos matemáticos y didácticos. Examen escrito teórico-práctico.

Prerrequisitos. Se consideran conocimientos previos los contenidos matemáticos correspondientes a la Enseñanza Obligatoria, relativos a:
- Operaciones con números naturales y racionales.
- Divisibilidad en N.
- Sistemas de unidades de medida.
- Elementos y propiedades básicas de las figuras geométricas elementales, así como el cálculo de áreas correspondientes a dichas formas.
- Resolución de ecuaciones y sistemas de ecuaciones.
Los errores cometidos en el examen relacionados con los prerrequisitos se puntuarán negativamente.