UA
   IDIOMA ESTRANGER I LA SEUA DIDÀCTICA (ANGLÈS)    Any acadèmic       Versió PDF.  Versió PDF per a convalidació.
Codi7763Descripció
Crdts. Teor.2,5CONEIXEMENT DE L'IDIOMA. COMPRENSIÓ I EXPRESSIÓ. CONVERSACIÓ. LITERATURA. L'APRENENTATGE DE LA LLENGUA ESTRANGERA. CONTINGUTS, RECURSOS DIDÀCTICS I MATERIALS PER A L'ENSENYAMENT DE L'IDIOMA ESTRANGER.
Crdts. Pract.2
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 5,62 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
INNOVACIÓ I FORMACIÓ DIDÀCTICADIDÀCTICA DE LA LLENGUA I LA LITERATURA2,52


Estudis en què s'imparteix
Mestre. Educació Primària - pla 2000
Mestre. Educació Física - pla 2000
Mestre. Educació Musical - pla 2000


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2013-14)
Grup (*)Nombre
1 2
TOTAL 2
(*) 1: MUSICAL-PRIMARIA-FISICA (CASTELLANO) - CAS


Oferida com a lliure elecció (2013-14)
Sense departament
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2013-14)
Sense horari


Grups de matricula (2013-14)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
1 1er. M CAS des de - fins a -
(*) 1: MUSICAL-PRIMARIA-FISICA (CASTELLANO) - CAS


Altres distribucions (2013-14)
Grup Estudi
1 s'assigna a Erasmus
1 s'assigna a Mestre. Educació Física - pla 2000
1 s'assigna a Mestre. Educació Musical - pla 2000
1 s'assigna a Mestre. Educació Primària - pla 2000


Objectius de l'assignatura / competències (2013-14)
This course is intended to offer the students the basic and necessary tools for their teaching activity with primary education pupils. Training in aspects such as lesson planning, use of learning materials, teaching linguistic components and communicative skills or testing techniques are essential for any would-be teacher. The objectives are:

a) To give students a general view of the psychological, sociolinguistic, linguistic and methodological approaches to the teaching of English.
b) To introduce students in different teaching technique, evaluation procedures, and ways to organize classroom practice in English teaching.
c) To involve students in designing teaching projects for Primary Education (class materials, activities, teaching aids, etc.)
d) To use and apply Critical Thinking Elements and Standards in the English class.


Continguts teòrics i pràctics (2013-14)
Contents:

• Foreign Language Teaching Methods.
• The Spanish Context: A Quick Overview.
• The Classroom Organization.
• Characteristics of Primary School Children
• Didactic Units: Outline and Design
• Programming in the English Class in Primary Education


Enllaç al programa
Professor/a responsable
Sánchez Quero , Manuel


Metodologia docent (2013-14)
No especificat


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat


Professorat (2013-14)
Grup Professor
TEORIA DE 77631Sánchez Quero, Manuel
Enllaços relacionats
Sense Dades


Bibliografia
No hi ha llibres recomanats en aquesta assignatura per a aquest any acadèmic.
Dates d'exàmens oficials (2013-14)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Període ordinari per a assignatures de primer semestrre -1 17/01/2014 Contacta con profesor/a
Proves extraordinàries de assignatures de grau i màster -1 03/07/2014 Contacta con profesor/a
(*) 1: MUSICAL-PRIMARIA-FISICA (CASTELLANO) - CAS


Instruments i criteris d'avaluació (2013-14)
No especificat