UA
   COMUNICACIÓ I MERCAT DE TREBALL    Any acadèmic       Versió PDF.
Codi10119Descripció
Crdts. Teor.2ESTUDI I CAPACITACIÓ DE LES HABILITATS I ELS PERFILS PER A L'ACOMPLIMENT DE LA PROFESSIÓ PUBLICITÀRIA.
Crdts. Pract.2,5
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 5,62 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIALCOMUNICACIÓ AUDIOVISUAL I PUBLICITAT22,5


Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques - pla 2002


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2014-15)
Grup (*)Nombre
1 4
TOTAL 4
(*) 1: 1 - CAS


Oferida com a lliure elecció (2014-15)
Sense departament
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2014-15)
Sense horari


Grups de matricula (2014-15)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
1 1er. T CAS des de - fins a -
(*) 1: 1 - CAS


Objectius de l'assignatura / competències (2014-15)
El objetivo general de la asignatura es aportar al alumnado información y conocimientos sobre los procesos de incorporacion al mercado de trabajo, utilizando especialmente las nuevas tecnologías de la información.


Continguts teòrics i pràctics (2014-15)
1.- Introducción.
2.- Características del mercado laboral actual
3.- Proyecto personal profesional
4.- La búsqueda de empleo: Detectar ofertas online
5.- Competencias profesionales y del mercado del trabajo
6.- Instrumentos de presentación: Carta de presentación, CV, entrevista, etc.
7.-Herramientas para gestionar la imagen corporativa en Internet
8.-Redes sociales


Enllaç al programa
Professor/a responsable
Martínez Sala , Alba Maria


Metodologia docent (2014-15)
Classes teòriques i pràctiques
Clases teorico-prácticas realizadas en aula de informática.


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat
Prácticas realizadas en aula de informática. Elaboración de un blog


Professorat (2014-15)
Grup Professor
TEORIA DE 101191Martínez Sala, Alba Maria
Enllaços relacionats
Sense Dades


Bibliografia

Blogs : la conversación en internet que está revolucionando medios, empresas y a ciudadanos
Autors:Rojas Orduña, Octavio Isaac
Edició:Pozuelo de Alarcón : ESIC, 2006.
ISBN:978-84-7356-481-6
Recomanat per: MARTINEZ SALA, ALBA MARIA (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ] [ Accés a les edicions anteriors ]

El ecosistema comunicativo valenciano : características y tendencias de la primera década del siglo XXI
Autors:López García, Guillermo
Edició:Valencia : Tirant lo Blanch, 2010.
ISBN:978-84-9876-809-1
Recomanat per: MARTINEZ SALA, ALBA MARIA (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Las agencias de publicidad : evolución y posicionamiento futuro
Autors:LÓPEZ LITA, Rafael
Edició:Castelló de la Plana : Universitat Jaume I. Servei de Comunicació i Publicacions, 2001.
ISBN:978-84-8021-362-2
Recomanat per: MARTINEZ SALA, ALBA MARIA (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Las nuevas fuentes de información : información y búsqueda documental en el contexto de la Web 2.0
Autors:Cordón García, José Antonio
Edició:Madrid : Pirámide, 2012.
ISBN:978-84-368-2657-9
Recomanat per: MARTINEZ SALA, ALBA MARIA (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ] [ Accés a les edicions anteriors ]

Medios de comunicación en internet: algunas tendencias
Autors:Díaz Noci, Javier
Edició:Barcelona : El Profesional de la Información, 2010.
Notes:Recurso electrónico
ISBN:1386-6710 ; EISSN: 1699-2407
Recomanat per: MARTINEZ SALA, ALBA MARIA (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ] [ Enllaç al recurs bibliogràfic ]
(*1) Aquest professor ha recomanat el recurs bibliogràfic a tot l'alumnat de l'assignatura.
Dates d'exàmens oficials (2014-15)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Proves extraordinarias de finalització d'estudis -1 03/11/2014 No hay alumnos matriculados en esta convocatoria
Període ordinari per a assignatures de primer semestrre -1 12/01/2015 12:00 15:00 A2/A22 -
Proves extraordinàries de assignatures de grau i màster -1 29/06/2015 15:00 18:00 CS/S009 -
(*) 1: 1 - CAS


Instruments i criteris d'avaluació (2014-15)
Examen final
Evaluación continua. Se evaluarán las prácticas semanales (50%) y el blog (50%).