UA
   COMUNICACIÓ I MERCAT DE TREBALL    Any acadèmic       Versió PDF.  Versió PDF per a convalidació.
Codi10119Descripció
Crdts. Teor.2ESTUDI I CAPACITACIÓ DE LES HABILITATS I ELS PERFILS PER A L'ACOMPLIMENT DE LA PROFESSIÓ PUBLICITÀRIA.
Crdts. Pract.2,5
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 5,62 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIALCOMUNICACIÓ AUDIOVISUAL I PUBLICITAT22,5


Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques - pla 2002


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2010-11)
Grup (*)Nombre
1 76
TOTAL 76
(*) 1: GRUPO 1 - CAS


Oferida com a lliure elecció (2010-11)
Nombre màxim d'alumnes: Sense màxim
Feu clic ací per a veure a quins estudis s'ofereixen
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2010-11)
ModeGrup (*)Data d’iniciData de finalitzacióDiaHora d’iniciHora d’fiAula
CLASSE TEÒRICA 1 13/09/2010 23/12/2010 J 10:00 11:00 GB/INF4
CLASSE PRÀCTICA (LRU) 1 13/09/2010 23/12/2010 V 10:00 12:00 GB/INF4
(*) CLASE TEÓRICA
1: GRUPO 1 - CAS
(*) CLASE PRÁCTICA (LRU)
1: GRUPO P1 - CAS


Grups de matricula (2010-11)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
1 1er. M CAS des de - fins a -
(*) 1: GRUPO 1 - CAS


Objectius de l'assignatura / competències (2010-11)
El objetivo general de la asignatura, es aportar al alumnado información y conocimientos sobre los procesos de incorporacion al mercado de trabajo, utilizando especialmente las nuevas tecnologías de la información.


Continguts teòrics i pràctics (2010-11)
1.- Introducción.
2.- Características del mercado laboral actual
3.- Proyecto personal profesional
4.- La búsqueda de empleo: Detectar ofertas online
5.- Competencias profesionales y del mercado del trabajo
6.- Instrumentos de presentación: Carta de presentación, CV, entrevista, etc.
7.-Herramientas para gestionar la imagen corporativa en Internet
8.-Redes sociales


Enllaç al programa
Professor/a responsable
Iglesias García , Mar


Metodologia docent (2010-11)
Classes teòriques i pràctiques
Clases teorico-prácticas realizadas en aula de informática.


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
Altres
Prácticas realizadas en aula de informática. Elaboración de un blog


Professorat (2010-11)
Grup Professor
TEORIA DE 101191Iglesias García, Mar
CLASE PRÁCTICA (LRU) DE 101191Iglesias García, Mar
Enllaços relacionats
Sense Dades


Bibliografia

Blogs y periodismo en la red
Autors:Cebrián Herreros, Mariano ; Flores Vivar, Jesús Miquel
Edició:Madrid : Fragua, 2007.
ISBN:978-84-7074-207-1
Recomanat per: IGLESIAS GARCIA, MAR (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

El periodismo es noticia
Autors:Serrano, Pascual
Edició:Barcelona : Icaria, 2010.
ISBN:978-84-9888-205-6
Recomanat per: IGLESIAS GARCIA, MAR (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Superperiodistes en l`era de la sobreinformació
Autors:Gordillo, Saül
Edició:Barcelona : UOC, 2010.
ISBN:978-84-9788-920-9
Recomanat per: IGLESIAS GARCIA, MAR (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ] [ Accés a les edicions anteriors ] [ Enllaç al recurs bibliogràfic ]
(*1) Aquest professor ha recomanat el recurs bibliogràfic a tot l'alumnat de l'assignatura.
Dates d'exàmens oficials (2010-11)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Període ordinari per a assignatures de primer semestrre -1 20/01/2011 12:00 15:00 A1/0-21G
A1/0-24G
-
Període extraordinari de juliol -1 01/07/2011 14:30 17:30 A2/B03 -
(*) 1: GRUPO 1 - CAS


Instruments i criteris d'avaluació (2010-11)
Avaluació contínua
Evaluación continua. Se evaluarán las prácticas semanales (50%) y el blog (50%).