UA
   PUBLICITAT I TURISME    Any acadèmic       Versió PDF.  Versió PDF per a convalidació.
Codi10117Descripció
Crdts. Teor.3ESTUDI DE L'APLICACIÓ DE LES TÈCNIQUES PUBLICITÀRIES I DE RELACIONS PÚBLIQUES A LA DINÀMICA COMUNICATIVA DE LES EMPRESES DEL SECTOR TURÍSTIC.
Crdts. Pract.1,5
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 5,62 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIALCOMUNICACIÓ AUDIOVISUAL I PUBLICITAT31,5


Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques - pla 2002


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2015-16)
Grup (*)Nombre
1 3
TOTAL 3
(*) 1: 1 - CAS


Oferida com a lliure elecció (2015-16)
Sense departament
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2015-16)
Sense horari


Grups de matricula (2015-16)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
1 2do. T CAS des de - fins a -
(*) 1: 1 - CAS


Objectius de l'assignatura / competències (2015-16)
- Aportar a los alumnos una visión, lo más completa posible, del proceso turístico en España y - Proporcionar las herramientas necesarias para poder elaborar un plan de comunicación publicitaria relacionada con la actividad turística. Ello implica analizar las tendencias y manifestaciones de la publicidad, así como la evolución y el papel desempeñado por cada uno de los agentes que intervienen en las distintas fases de la creación y desarrollo del producto turístico.


Continguts teòrics i pràctics (2015-16)
1. Breve Historia del turismo en España. Primera publicidad turística 2. El turismo en la sociedad de consumo 3. Estrategia de comunicación y marketing de servicios: el caso del sector turístico 4. Publicidad, turismo y nuevas tecnologías


Enllaç al programa
Professor/a responsable
Fernández Poyatos , Maria Dolores


Metodologia docent (2015-16)
No especificat


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
Altres


Professorat (2015-16)
Grup Professor
TEORIA DE 101171Fernández Poyatos, Maria Dolores
Enllaços relacionats
http://www.interactivadigital.com/guiadecampanas/


Bibliografia

La comunicación turística de Benidorm. 2007-2011
Autors:Fernández Poyatos, María Dolores; Aguirregoitia Martínez, Ainhoa
Edició:Sevilla : Edición Digital@ tres, S.L.L., 2013.
Notes:Recurso electrónico
ISBN:978-84-95499-96-7
Recomanat per: FERNANDEZ POYATOS, Mª DOLORES
[ Enllaç al recurs bibliogràfic ]

Publicidad y promoción en las empresas turísticas
Autors:Campo Martínez, Sara; Yagüe Guillén, María Jesús
Edició:Madrid : Síntesis, 2011.
ISBN:978-84-975676-5-7
Recomanat per: FERNANDEZ POYATOS, Mª DOLORES (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Publicidad y relaciones públicas en la promoción turística del Patronato Costa Blanca. 2008-2010
Autors:Fernández Poyatos, María Dolores; Aguirregoitia Martínez, Ainhoa
Edició:Dades no disponibles.
Notes:Recurso electrónico Enlace a ed.anteriores a la revista en papel
ISBN:No disponible
Recomanat per: FERNANDEZ POYATOS, Mª DOLORES (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ] [ Accés a les edicions anteriors ] [ Enllaç al recurs bibliogràfic ]
(*1) Aquest professor ha recomanat el recurs bibliogràfic a tot l'alumnat de l'assignatura.
Dates d'exàmens oficials (2015-16)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Proves extraordinarias de finalització d'estudis -1 09/11/2015 No hay alumnos matriculados en esta convocatoria
Període ordinari per a assignatures de segon semestre i anuals -1 03/06/2016 Hora y aula: contactar con profesor/a
Proves extraordinàries de assignatures de grau i màster -1 11/07/2016 Hora y aula:contactar con profesor/a
(*) 1: 1 - CAS


Instruments i criteris d'avaluació (2015-16)
Avaluació contínua
La nota final será el resultado de un trabajo individual que se entregará al final del cuatrimestre y que tendrá un valor de 10 puntos. Será requisito imprescindible un dominio correcto del lenguaje. En caso contrario, podría reducirse la calificación de acuerdo con la gravedad de los errores gramaticales. El plagio de aspectos parciales o totales del trabajo podrá suponer su invalidación y no calificación.