UA
   MUNTATGE I POSTPRODUCCIÓ AUDIOVISUAL EN PUBLICITAT    Any acadèmic       Versió PDF.  Versió PDF per a convalidació.
Codi10106Descripció
Crdts. Teor.1,5ESTUDI DE LES TÈCNIQUES DE MUNTATGE I POSTPRODUCCIÓ APLICADES A LA PUBLICITAT.
Crdts. Pract.3
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 5,62 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIALCOMUNICACIÓ AUDIOVISUAL I PUBLICITAT1,53


Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques - pla 2002


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2015-16)
Grup (*)Nombre
1 2
TOTAL 2
(*) 1: 1 - CAS


Oferida com a lliure elecció (2015-16)
Sense departament
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2015-16)
Sense horari


Grups de matricula (2015-16)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
1 1er. T CAS des de - fins a -
(*) 1: 1 - CAS


Objectius de l'assignatura / competències (2015-16)
Objetivos de las asignatura / competencias (2011-12)
1) Conocer la complejidad del concepto "montaje".
2) Definir el concepto "postproducción".
3) Conocer diferentes tipos de montaje.
4) Ser capaz en una edición de vídeo digital de crear un proyecto, capturar, hacer subclips, trabajar en la línea de tiempo, manejar adecuadamente el trim, aplicar efectos, ajustar el audio, titular, importar archivos y volcar a cinta o exportar.
5) Reconocer las características de las ediciones lineales, no lineales, on line y off line.
6) Conocer y describir adecuadamente distintos formatos de compresión de vídeo.
7) Nombrar distintos programas de software de postproducción.
8) Definir composición multicapa.


Continguts teòrics i pràctics (2015-16)

Contenidos teóricos y prácticos (2010-11)
1) Definción terminológica.
1.1. Concepto de "montaje" y "edición".
1.2. Concepto de "postproducción".
1.3. Diferentes tipos de montaje.

2) La edición digital:
2.1. La edición lineal y no lineal.
2.2. La edición on line y off line.
2.3. Digitalización de la señal. Formatos.
2.4. El software de edición.

3) La postproducción digital:
3.1. Procesamiento de la señal digital.
3.2. La composición muticapa.
3.3. Programas de software de postproducción más utilizados y características.





Enllaç al programa
Professor/a responsable
Vicedo Cores , Nuria


Metodologia docent (2015-16)
No especificat


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat


Professorat (2015-16)
Grup Professor
TEORIA DE 101061GANGA GANGA, ROSA MARIA
Enllaços relacionats
Sense Dades


Bibliografia
No hi ha llibres recomanats en aquesta assignatura per a aquest any acadèmic.
Dates d'exàmens oficials (2015-16)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Proves extraordinarias de finalització d'estudis -1 10/11/2015 No hay alumnos matriculados en esta convocatoria
Període ordinari per a assignatures de primer semestrre -1 20/01/2016 15:00 18:00 A2/Z12 -
Proves extraordinàries de assignatures de grau i màster -1 08/07/2016 08:30 11:30 A2/E14 -
(*) 1: 1 - CAS


Instruments i criteris d'avaluació (2015-16)
No especificat