L'ESPANYOL I ELS ENTORNS COMUNICATIUS
Any acadèmic
2003-04
2004-05
2005-06
2006-07
2007-08
2008-09
2009-10
2010-11
2011-12
2012-13
2013-14
2014-15
2015-16
2016-17
2017-18
2018-19
2019-20
2020-21
2021-22
2022-23
Codi
10092
Descripció
Crdts. Teor.
3
ESTUDI DE L'ESPANYOL EN RELACIÓ AMB ELS CONTEXTOS D'ÚS DELS PROCESSOS A PARTIR DELS QUALS EMISSOR I DESTINARARI POSEN EN JOC ELS RECURSOS DE LA LLENGUA I L'ENTORN PER A FER-SE ENTENDRE MÉS ENLLÀ DEL QUE LES PARAULES I EL CODI COMUNIQUEN LITERALMENT.
Crdts. Pract.
1,5
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 5,62 ECTS.
Departamentos y Áreas
Departaments
Àrea
Crdts. Teor.
Crdts. Pract.
Dpto. Respon.
Respon. Acta
FILOLOGIA ESPANYOLA, LINGÜÍSTICA GENERAL I TEORIA DE LA LITERATURA
LLENGUA ESPANYOLA
3
1,5
Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques - pla 2002
Prerequisitos
Sense incompatibles
Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades
Matriculats (2014-15)
Grup
(*)
Nombre
1
5
TOTAL
5
(*) 1: 1 - CAS
Oferida com a lliure elecció (2014-15)
Sense departament
Consulta Gràfica d'Horari
Feu clic ací
Horari (2014-15)
Sense horari
Grups de matricula (2014-15)
Grup
(*)
Quadrimestre
Torn
Idioma
Distribució (lletra nif)
1
2do.
T
CAS
des de - fins a -
(*) 1: 1 - CAS
Objectius de l'assignatura / competències (2014-15)
Estudio del español, en relación con los contextos de uso, de los procesos a partir de los cuales emisor y destinatario ponen en juego los recursos de la lengua y el entorno para hacerse entender más allá de lo que las palabras y el código comunican de manera literal.
Continguts teòrics i pràctics (2014-15)
1.La pragmática y sus conceptos básicos. Los hechos pragmáticos del español.
2.El significado pragmático: presuposición, implicaturas y significados inferidos.
3.Las personas del discurso. Hablante y oyente.
4.Representar un discurso: discurso directo, indirecto y otras formas.
5.La ironía y el humor.
6.¿Qué es argumentar? La teoría de la argumentación y los marcadores discursivos.
7. Modalidad y modalización.
8.Los modos de organizar el discurso. Los géneros textuales.
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Tabla normal";
mso-style-pa
Enllaç al programa
Professor/a responsable
Sense Dades
Metodologia docent (2014-15)
No especificat
Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat
Professorat (2014-15)
Grup
Professor
TEORIA DE 10092
1
Ruiz Gurillo, Leonor
Enllaços relacionats
Sense Dades
Bibliografia
Ordena pel títol del llibre
Ordena pel professor que recomana
¿Estás de broma? 20 actividades para practicar la ironía en clase de ELE
Autors:
GRUPO GRIALE
Edició:
Madrid : Edinumen, 2011.
ISBN:
978-84-9848-104-4
Recomanat per:
RUIZ GURILLO, LEONOR
(*1)
[
Accés al catàleg de la biblioteca universitària
]
La lingüística del humor en español
Autors:
RUIZ GURILLO, Leonor
Edició:
Madrid : Arco Libros, 2012.
ISBN:
978-84-7635-835-1
Recomanat per:
RUIZ GURILLO, LEONOR
(*1)
[
Accés al catàleg de la biblioteca universitària
]
(*1) Aquest professor ha recomanat el recurs bibliogràfic a tot l'alumnat de l'assignatura.
Dates d'exàmens oficials (2014-15)
Convocatòria
Grup
(*)
Data
Hora d’inici
Hora d’fi
Aules assignades
Observacions:
Proves extraordinarias de finalització d'estudis
-1
29/10/2014
Hora y aula: contactar con el profesor
Període ordinari per a assignatures de segon semestre i anuals
-1
12/06/2015
15:00
18:00
CS/S003
-
Proves extraordinàries de assignatures de grau i màster
-1
10/07/2015
17:30
20:30
A2/Z13
-
(*) 1: 1 - CAS
Instruments i criteris d'avaluació (2014-15)
No especificat