UA
   MÀRQUETING POLÍTIC I ELECTORAL    Any acadèmic       Versió PDF.  Versió PDF per a convalidació.
Codi10084Descripció
Crdts. Teor.3RELACIÓ D'INTERCANVI: PRODUCTE OFERIT I VOT SOL·LICITAT. ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING POLÍTIC. ENQUESTES ELECTORALS.
Crdts. Pract.1,5
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 5,62 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
MARKETINGCOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS31,5


Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques - pla 2002


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Aquesta assignatura és incompatible, per tenir continguts equivalents, amb les següents assignatures:
CodiAssignatura
4732MÀRQUETING POLÍTIC I ELECTORAL


Matriculats (2015-16)
Grup (*)Nombre
1 3
TOTAL 3
(*) 1: 1 - CAS


Oferida com a lliure elecció (2015-16)
Sense departament
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2015-16)
Sense horari


Grups de matricula (2015-16)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
1 1er. T CAS des de - fins a -
(*) 1: 1 - CAS


Objectius de l'assignatura / competències (2015-16)
Conocer estrategias y herramientas de Marketing Político y análisis del mercado político.


Continguts teòrics i pràctics (2015-16)
1.Concepto del Marketing político: El Plan de Marketing Político.
2.Análisis del mercado político.
3.Política del producto: el partido, el candidato, el programa electoral.
4.Técnicas de venta política.
5.Publicidad política.
6.Organización del Departamento del Marketing de un partido político.


Enllaç al programa
Professor/a responsable
López Barreiro , Marta Maria


Metodologia docent (2015-16)
No especificat


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat


Professorat (2015-16)
Grup Professor
TEORIA DE 100841López Barreiro, Marta Maria
Enllaços relacionats
http://iup.es/marketingdireccioncomercial.php
http://www.iup.es/masterturismoygestion.php
http://www.uv.es/acuenca/doctorado/doctorado.htm


Bibliografia
No hi ha llibres recomanats en aquesta assignatura per a aquest any acadèmic.
Dates d'exàmens oficials (2015-16)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Proves extraordinarias de finalització d'estudis -1 19/11/2015 No hay alumnos matriculados en esta convocatoria
Període ordinari per a assignatures de primer semestrre -1 21/01/2016 09:00 12:00 A2/Z12 -
Proves extraordinàries de assignatures de grau i màster -1 30/06/2016 Hora y aula:contactar con profesor/a
(*) 1: 1 - CAS


Instruments i criteris d'avaluació (2015-16)
No especificat