UA
   ORGANITZACIÓ I DIRECCIÓ DEL GABINET DE COMUNICACIÓ    Any acadèmic       Versió PDF.  Versió PDF per a convalidació.
Codi10081Descripció
Crdts. Teor.3ESTUDI DE L'ORGANITZACIÓ I DELS PROCESSOS DE DIRECCIÓ ESPECÍFICS D'UN GABINET DE COMUNICACIÓ.
Crdts. Pract.1,5
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 5,62 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIALCOMUNICACIÓ AUDIOVISUAL I PUBLICITAT31,5


Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques - pla 2002


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2015-16)
Grup (*)Nombre
1 6
TOTAL 6
(*) 1: 1 - CAS


Oferida com a lliure elecció (2015-16)
Sense departament
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2015-16)
Sense horari


Grups de matricula (2015-16)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
1 2do. M CAS des de - fins a -
(*) 1: 1 - CAS


Objectius de l'assignatura / competències (2015-16)
El Gabinete de Comunicación es la unidad técnica que trabaja con la realidad de una organización para transformarla en imágenes positivas que sean percibidas por los públicos internos y externos de acuerdo con la intención deseada que ha sido diseñada estratégicamente. El alumno/a podrá poner en práctica sus conocimientos sobre publicidad, relaciones públicas, corporate, diseño, relaciones con los medios, que ha ido estudiando en otras asignaturas de la titulación, puesto que en el Gabinete de Comunicación concurren todas estas técnicas que se ponen al servicio de la empresa o de la institución.
----


Continguts teòrics i pràctics (2015-16)
TEMARIO
TEMA 1.-EL GABINETE DE COMUNICACIÓN EN EL SENO DE LA EMPRESA.
TEMA 2.- ¿QUÉ ES UN GABINETE DE COMUNICACIÓN?
TEMA 3.-CULTURA CORPORATIVA
TEMA 4.- LA DIRECCIÓN DEL GABINETE DE COMUNICACIÓN
TEMA 5.- PLAN DE COMUNICACIÓN Y MANUAL DE GESTIÓN DE LA COMUNICACIÓN
TEMA 6.-ORGANIZACIÓN DE EVENTOS Y FORMAS DE COMUNICARLOS
TEMA 7.-COMUNICACIÓN MEDIÁTICA
TEMA 8.-RELACIONES PÚBLICAS CON LOS MEDIOS. LA RUEDA DE PRENSA
TEMA 9.-COMUNICACIÓN INTERNA
TEMA 10.-RESPONSABILIDAD SOCIAL CORPORATIVA Y REPUTACIÓN
TEMA 11.-COMUNICACIÓN DE CRISIS
TEMA 12.-GESTIÓN DE LA PUBLICIDAD


Enllaç al programa
Professor/a responsable
Iglesias García , Mar


Metodologia docent (2015-16)
No especificat
Al extinguirse la titulación, no hay clases presenciales. Se entregará un trabajo el día fijado para el examen. Las intrucciones se pondrán en Campus Virtual


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat
Al extinguirse la titulación, no hay clases presenciales. Se entregará un trabajo el día fijado para el examen. Las instrucciones se pondrán en Campus Virtual


Professorat (2015-16)
Grup Professor
TEORIA DE 100811Iglesias García, Mar
Enllaços relacionats
Sense Dades


Bibliografia
No hi ha llibres recomanats en aquesta assignatura per a aquest any acadèmic.
Dates d'exàmens oficials (2015-16)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Proves extraordinarias de finalització d'estudis -1 03/11/2015 Hora y aula: contactar con el profesor
Període ordinari per a assignatures de segon semestre i anuals -1 30/05/2016 09:00 12:00 A2/A22 -
Proves extraordinàries de assignatures de grau i màster -1 28/06/2016 Hora y aula contactar con profesor.
(*) 1: 1 - CAS


Instruments i criteris d'avaluació (2015-16)
No especificat
Se entregará un trabajo el día fijado para el examen. Las intrucciones se pondrán en Campus Virtual.