UA
   SISTEMES I PROCESSOS EN PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES    Any acadèmic       Versió PDF.
Codi10030Descripció
Crdts. Teor.3DESCRIPCIÓ I INVESTIGACIÓ DELS PROCESSOS DE COMUNICACIÓ I INTERRELACIONS ENTRE ELS SUBJECTES DE LES ACTIVITATS PUBLICITÀRIES I DE RELACIONS PÚBLIQUES: ANUNCIANTS, INSTITUCIONS, EMPRESES, SUPORTS I RECEPTORS.
Crdts. Pract.3
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 7,5 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIALCOMUNICACIÓ AUDIOVISUAL I PUBLICITAT33


Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques - pla 2002


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2016-17)
Grup (*)Nombre
1 4
TOTAL 4
(*) 1: 1 - CAS


Oferida com a lliure elecció (2016-17)
Sense departament
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2016-17)
Sense horari


Grups de matricula (2016-17)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
1 1er. D CAS des de - fins a -
(*) 1: 1 - CAS


Objectius de l'assignatura / competències (2016-17)
Sense Dades


Continguts teòrics i pràctics (2016-17)
Sense Dades


Enllaç al programa
Professor/a responsable
Monserrat Gauchi , Juan Miguel


Metodologia docent (2016-17)
No especificat


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat


Professorat (2016-17)
Grup Professor
TEORÍA DE 100301Monserrat Gauchi, Juan Miguel
Dates d'exàmens oficials (2016-17)
Informació no disponible en aquests moments.
(*) 1: 1 - CAS


Instruments i criteris d'avaluació (2016-17)
No especificat