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   IMATGE CORPORATIVA    Any acadèmic       Versió PDF.  Versió PDF per a convalidació.
Codi10026Descripció
Crdts. Teor.4ESTUDI TEORICOPRÀCTIC DE LA IDENTITAT CORPORATIVA DE LES ORGANITZACIONS. LA GESTIÓ ESTRATÈGICA DE LA IMATGE CORPORATIVA.
Crdts. Pract.2
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 7,5 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIALCOMUNICACIÓ AUDIOVISUAL I PUBLICITAT42


Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques - pla 2002


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2010-11)
Grup (*)Nombre
1 66
2 65
3 61
4 61
TOTAL 253
(*) 1: GRUPO 1 - CAS
(*) 2: GRUPO 2 - CAS
(*) 3: GRUPO 3 - CAS
(*) 4: GRUPO 4 - CAS


Oferida com a lliure elecció (2010-11)
Nombre màxim d'alumnes: Sense màxim
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Consulta Gràfica d'Horari
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Horari (2010-11)
ModeGrup (*)Data d’iniciData de finalitzacióDiaHora d’iniciHora d’fiAula
CLASSE TEÒRICA 1 03/02/2011 27/05/2011 M 12:00 14:00 A2/C04
  1 03/02/2011 27/05/2011 J 12:00 13:00 A2/C04
  2 03/02/2011 27/05/2011 M 16:00 18:00 A2/C04
  2 03/02/2011 27/05/2011 M 20:00 21:00 A2/C04
  3 03/02/2011 27/05/2011 M 10:00 12:00 A2/C11
  3 03/02/2011 27/05/2011 J 11:00 12:00 A2/C11
  4 03/02/2011 27/05/2011 L 17:00 19:00 A2/C11
  4 03/02/2011 27/05/2011 X 20:00 21:00 A2/C11
CLASSE PRÀCTICA (LRU) 11 03/02/2011 27/05/2011 X 11:00 12:00 A2/A12
  12 03/02/2011 27/05/2011 X 10:00 11:00 A2/A12
  21 03/02/2011 27/05/2011 X 17:00 18:00 A2/A12
  22 03/02/2011 27/05/2011 X 16:00 17:00 A2/A12
  31 03/02/2011 27/05/2011 X 13:00 14:00 A2/A12
  32 03/02/2011 27/05/2011 X 12:00 13:00 A2/A12
  41 03/02/2011 27/05/2011 X 18:00 19:00 A2/A12
  42 03/02/2011 27/05/2011 X 19:00 20:00 A2/A12
(*) CLASE TEÓRICA
1: GRUPO 1 - CAS
2: GRUPO 2 - CAS
3: GRUPO 3 - CAS
4: GRUPO 4 - CAS
(*) CLASE PRÁCTICA (LRU)
11: GRUPO P11 - CAS
12: GRUPO P12 - CAS
21: GRUPO P21 - CAS
22: GRUPO P22 - CAS
31: GRUPO P31 - CAS
32: GRUPO P32 - CAS
41: GRUPO P41 - CAS
42: GRUPO P42 - CAS


Grups de matricula (2010-11)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
1 2do. M CAS des de A fins a D
2 2do. T CAS des de E fins a M
3 2do. M CAS des de N fins a Q
4 2do. T CAS des de R fins a Z
(*) 1: GRUPO 1 - CAS
(*) 2: GRUPO 2 - CAS
(*) 3: GRUPO 3 - CAS
(*) 4: GRUPO 4 - CAS


Objectius de l'assignatura / competències (2010-11)
1. Capacitar al alumno para el análisis y reflexión crítica sobre de la identidad corporativa y su relación con la imagen corporativa de las organizaciones.
2. Saber descubrir gaps o desajustes entre distintas fórmulas comunicativas emprendidas por las organizaciones, así como las consecuencias que se derivan en términos de imagen.
3. Tener capacidad para establecer relaciones interdisciplinares entre la imagen corporativa y otros ámbitos de conocimiento, también presentes en su formación académica: sociología, economía, psicología, historia, tendencias artísticas o diseño gráfico etc.
4. Saber manejar un instrumental metodológico y técnico que permita abordar científicamente la realidad y medir los aspectos-corporate.
5. Clarificar conceptos, teorías y técnicas propias de la gestión de la Imagen Corporativa.
6. Revisar los distintos aspectos abordados con una visión analítica y global de la gestación de la imagen corporativa en las organizaciones.
7. Conocer las transformaciones que se están operando en la sociedad actual y prever consecuencias en la praxis comunicativa y de imagen de las organizaciones.
8. Facilitar la interpretación de los factores que intervienen en la comunicación corporativa y en la configuración de una imagen corporativa positiva, desde una perspectiva pluridimensional.
9. Facilitar la interpretación y comprensión de la realidad social, propios de la sociedad avanzada y globalizada, conectándolos con la práctica de la gestión de la imagen corporativa.


Continguts teòrics i pràctics (2010-11)
PARTE I. CONCEPTO Y CONTEXTO DE LA IMAGEN CORPORATIVA

TEMA 1. CONCEPTO Y FUNDAMENTOS DE IMAGEN CORPORATIVA
TEMA 2. LA GESTIÓN DE LOS INTANGIBLES CORPORATIVOS


PARTE II. CONFIGURACIÓN DE LA PERSONALIDAD CORPORATIVA

TEMA 3. LA IDENTIDAD VISUAL CORPORATIVA: PRINCIPIOS TEÓRICOS
TEMA 4. LA IDENTIDAD VISUAL CORPORATIVA: PRINCIPIOS PRÁCTICOS
TEMA 5. BRANDING: LA GESTIÓN DE MARCAS

PARTE III. LA IMAGEN FUNCIONAL

TEMA 6. LA RESPONSABILIDAD SOCIAL Y LA REPUTACIÓN CORPORATIVAS

PARTE IV. LA AUTOIMAGEN

TEMA 7. LA CULTURA CORPORATIVA
TEMA 8. OTRAS TEMÁTICAS EN IMAGEN CORPORATIVA


Enllaç al programa
Professor/a responsable
Lopez De Zamora Herrero , Ignacio


Metodologia docent (2010-11)
Classes teòriques i pràctiques
Se contemplan clases magistrales, visionado y lectura de casos y artículos sobre la temática. Rol play y dinámicas de grupo


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
Treballs de camp
Visionado y lectura de casos y artículos sobre la temática. Rol Play, dinámicas de grupo y trabajos individuales y/o colectivos, según el caso.


Professorat (2010-11)
Grup Professor
TEORIA DE 100261García Gómez, Javier
2García Gómez, Javier
3García Gómez, Javier
4Lopez De Zamora Herrero, Ignacio
CLASE PRÁCTICA (LRU) DE 1002611García Gómez, Javier
12García Gómez, Javier
21Lopez De Zamora Herrero, Ignacio
22Lopez De Zamora Herrero, Ignacio
31García Gómez, Javier
32García Gómez, Javier
41Lopez De Zamora Herrero, Ignacio
42Lopez De Zamora Herrero, Ignacio
Enllaços relacionats
http://www.joancosta.com
http://www.interbrand.com
http://# www.controlpublicidad.com
http://alotroladodelbranding.blogspot.com.es/
http://blogs.epi.es/tecnologia/2007/03/25/%c2%bfinvertir-en-imagen/
http://brandfinance.com/offices/spain
http://commarts.com
http://http://www.ehu.es/zer/zer9/9olivares.html
http://lavernia-cienfuegos.com/
http://www.adage.com
http://www.anuncios.com
http://www.brandingacademy.es/
http://www.brandtrendsjournal.com/
http://www.brandtrendsjournal.com/images/stories/flip/HTMLBT2/bt2/index.html
http://www.campusred.net/telos
http://www.colemancbx.com/
http://www.comunicacionyturismo.net/
http://www.corporateexcellence.org/
http://www.culdesac.es/
http://www.dircom.org
http://www.dircom.org
http://www.elmundo.es/elmundo/comunicacion.html
http://www.elnombredelascosas.com/
http://www.elpais.com/articulo/gente/Britney/Spears/cambia/imagen/rapa/cabeza/elpepugen/20070218elpepuage_1/Tes
http://www.elpais.com/articulo/sociedad/Instituto/Mujer/solicita/retirada/anuncio/Dolce/26/Gabbana/elpepusoc/20070219elpepusoc_4/Tes
http://www.elpublicista.net
http://www.empresafamiliar.ua.es
http://www.empresaysociedad.org
http://www.estrategias.com
http://www.estudiotalens.es/
http://www.facebook.com/pages/Juan-Gatti/66883371564
http://www.futureconceptlab.com/
http://www.guixe.com/index.htm
http://www.hayonstudio.com/about.php
http://www.impivadisseny.es/es/proteccion-del-diseno/propiedad-industrial-e-intelectual/signos-distintivos-marcas.html
http://www.lalluna.es/index.php
http://www.landor.com
http://www.llorenteycuenca.com/
http://www.merco.info/
http://www.merco.info/myfiles/pageposts/Entrevista-La-Gaceta-de-los-Negocios-30-03-06.pdf
http://www.mllongo.com/es/
http://www.morillas.com/
http://www.nomen.com/
http://www.observatoriodemarcas.org/
http://www.oedim.com/
http://www.oscarmarine.com/
http://www.patinunez.com/html/es/
http://www.pentagram.com
http://www.puromarketing.com/3/6053/la-universidad-alicante-autora-definicion-marca-blanca-wikipedia.html
http://www.reddircom.org
http://www.saffron.com
http://www.signes.es/home.html
http://www.summa.es
http://www.terra.es/personal3/jcostass/content.htm
http://www.theslogan.com/es_content/
http://www.theslogan.com/es_content/index.php?option=com_content&task=view&id=3909&Itemid=19
http://www.villafane.com/home.asp
http://www.villafaneyasociados.info
http://www.wgsn.com/
http://www.yorokobu.es/


Bibliografia
No hi ha llibres recomanats en aquesta assignatura per a aquest any acadèmic.
Dates d'exàmens oficials (2010-11)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Exàmens extraordinaris de finalització d'estudis (desembre) -1 23/11/2010 Hora y aula: contactar con el profesor
Període ordinari per a assignatures de segon semestre i anuals -1 03/06/2011 12:00 15:00 A2/D02
A2/D03
A2/B01
A2/D01
-
Període extraordinari de juliol -1 15/07/2011 11:30 14:30 A2/D03
A2/D02
-
(*) 1: GRUPO 1 - CAS
(*) 2: GRUPO 2 - CAS
(*) 3: GRUPO 3 - CAS
(*) 4: GRUPO 4 - CAS


Instruments i criteris d'avaluació (2010-11)
Avaluació contínua, examen final
La calificación será resultado de una prueba objetiva, de trabajos prácticos, de asistencia y contribuciones en el aula.