UA
   ESTRATÈGIA DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA    Any acadèmic       Versió PDF.
Codi10021Descripció
Crdts. Teor.3ANÀLISI D'AUDIÈNCIES. MOTIVACIONS I MÀRQUETING. ANÀLISI I SELECCIÓ DE SUPORTS I MITJANS PER A LA PLANIFICACIÓ DE LA DIFUSIÓ PUBLICITÀRIA.
Crdts. Pract.3
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 7,5 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
COMUNICACIÓ I PSICOLOGIA SOCIALCOMUNICACIÓ AUDIOVISUAL I PUBLICITAT33


Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Publicitat i Relacions Públiques - pla 2002


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2015-16)
Sense Dades


Oferida com a lliure elecció (2015-16)
Sense departament
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2015-16)
Sense horari


Grups de matricula (2015-16)
Sense grups


Objectius de l'assignatura / competències (2015-16)
Sense Dades


Continguts teòrics i pràctics (2015-16)
Sense Dades


Enllaç al programa
Sense Dades
Professor/a responsable
Campillo Alhama , Concepción


Metodologia docent (2015-16)
Sense Dades


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
Sense Dades


Professorat (2015-16)
Sense Dades
Enllaços relacionats
http://www.territorioymarketing.com/index.php/territorio/ecovidrio-una-campana-que-promueve-la-participacion-ciudadana-en-el-reciclado/


Bibliografia

Estrategias de comunicación
Autors:Pérez González, Rafael Alberto
Edició:Barcelona : Ariel Comunicación, 2008.
ISBN:978-84-344-1308-5
Recomanat per: CAMPILLO ALHAMA, CONCEPCION (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

La comunicación publicitaria
Autors:Ortega, Enrique
Edició:Madrid : Pirámide, 2004.
ISBN:84-368-1019-8
Recomanat per: CAMPILLO ALHAMA, CONCEPCION (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ] [ Accés a les edicions anteriors ]

La mente del estratega
Autors:Ohmae, Kenichi
Edició:Madrid : McGraw Hill, 2010.
ISBN:978-84-481-4231-5
Recomanat per: CAMPILLO ALHAMA, CONCEPCION (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ] [ Accés a les edicions anteriors ]

Las claves de la publicidad
Autors:García Uceda, Mariola
Edició:Madrid : Esic, 2008.
ISBN:978-84-7356-568-4
Recomanat per: CAMPILLO ALHAMA, CONCEPCION (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ] [ Accés a les edicions anteriors ]
(*1) Aquest professor ha recomanat el recurs bibliogràfic a tot l'alumnat de l'assignatura.
Dates d'exàmens oficials (2015-16)
Informació no disponible en aquests moments.


Instruments i criteris d'avaluació (2015-16)
Sense Dades