UA
   COMPORTAMENT DEL CONSUMIDOR    Any acadèmic       Versió PDF.
Codi9131Descripció
Crdts. Teor.4EL CONSUMIDOR. SATISFACCIÓ DE NECESSITATS. MODELS DE DECISIÓ. PROCÉS DE COMPRA: VARIABLES EXTERNES I INTERNES. DECISIÓ DE COMPRA. VALORACIÓ POSTCOMPRA.
Crdts. Pract.2
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 7,5 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
MARKETINGCOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS42


Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses - pla 2001
Llicenciatura en Economia - pla 2001


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Aquesta assignatura és incompatible, per tenir continguts equivalents, amb les següents assignatures:
CodiAssignatura
4725CONDUCTA DEL CONSUMIDOR I GESTIÓ COMERCIAL
10077CONDUCTA DEL CONSUMIDOR I GESTIÓ COMERCIAL


Matriculats (2014-15)
Grup (*)Nombre
1 6
TOTAL 6
(*) 1: 1 - CAS


Oferida com a lliure elecció (2014-15)
Sense departament
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2014-15)
Sense horari


Grups de matricula (2014-15)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
1 1er. M CAS des de - fins a -
(*) 1: 1 - CAS


Objectius de l'assignatura / competències (2014-15)
El concepto de marketing resalta que un marketing rentable comienza con el descubrimiento y la comprensión de las necesidades de los consumidores, y posteriormente desarrolla un marketing mix para satisfacerlas. El objetivo fundamental de este curso, consiste en saber reconocer dichas necesidades y poder explicar y predecir el comportamiento de compra derivado del intento de satisfacer necesidades.


Continguts teòrics i pràctics (2014-15)
Tema 1: Aspectos Generales del Comportamiento del Consumidor
Tema 2: El Macroentorno
Tema 3: La cultura y las subculturas
Tema 4: La clase social
Tema 5: Los grupos de referencia
Tema 6: La familia
Tema 7: Necesidades y Motivaciones
tema 8: Procesamiento de Información
Tema 9: Aprendizaje y Memoria
Tema 10: Personalidad
Tema 11: Actitudes y cambio de Actitudes
Tema 12: proceso de Decisión del Consumidor.


Enllaç al programa
Professor/a responsable
Gonzalvez Sempere , Jose Ramon


Metodologia docent (2014-15)
No especificat
Al tratarse de una asignatura a extinguir no habrá clases teóricas presenciales. Se facilitará el temario del programa a través del Campus Virtual. Los temas estarán disponibles en el Campus durante un tiempo limitado que será indicado a los alumnos. Cada alumno preparará los temas por su cuenta con el material facilitado para el examen final.


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat
No existirán prácticas, el examen sólo se basará en el contenido teórico ni se realizarán prácticas a evaluar.


Professorat (2014-15)
Grup Professor
TEORIA DE 91311Gonzalvez Sempere, Jose Ramon
Enllaços relacionats
Sense Dades


Bibliografia
No hi ha llibres recomanats en aquesta assignatura per a aquest any acadèmic.
Dates d'exàmens oficials (2014-15)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Proves extraordinarias de finalització d'estudis -1 17/11/2014 No hay alumnos matriculados en esta convocatoria
Període ordinari per a assignatures de primer semestrre -1 21/01/2015 12:00 15:00 A1/0-15S -
Proves extraordinàries de assignatures de grau i màster -1 30/06/2015 12:00 15:00 A1/0-14S -
(*) 1: 1 - CAS


Instruments i criteris d'avaluació (2014-15)
Examen final
La calificación de la asignatura se realizar a través de un examen final que será indicado con la suficiente antelación de su forma y procedimiento. Para cualquier información adicional jr.gonzalvez@ua.es