UA
   MÀRQUETING ESTRATÈGIC    Any acadèmic       Versió PDF.
Codi9129Descripció
Crdts. Teor.3DIMENSIONS ESTRATÈGIQUES: MERCAT, PRODUCTE, COBERTURA GEOGRÀFICA. COMPETÈNCIA. POSICIONAMENT. GRUPS ESTRATÈGICS. ESTRATÈGIA DE MÀRQUETING.
Crdts. Pract.1,5
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 5,62 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
MARKETINGCOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS31,5


Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses - pla 2001
Llicenciatura en Economia - pla 2001


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Aquesta assignatura és incompatible, per tenir continguts equivalents, amb les següents assignatures:
CodiAssignatura
9887MARKETING ESTRATÈGIC
4622MÀRQUETING ESTRATÈGIC


Matriculats (2014-15)
Grup (*)Nombre
1 5
TOTAL 5
(*) 1: 1 - CAS


Oferida com a lliure elecció (2014-15)
Sense departament
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2014-15)
Sense horari


Grups de matricula (2014-15)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
1 2do. M CAS des de - fins a -
(*) 1: 1 - CAS


Objectius de l'assignatura / competències (2014-15)
• Identificar y analizar la información necesaria para tener una visión global del proceso de toma de
decisiones estratégicas.
• Comprender las herramientas fundamentales del marketing estratégico analizando la información
sobre la evaluación de la demanda, la segmentación del mercado y las posiciones competitivas así
como la existencia de oportunidades y amenazas.
• Conocer y analizar la competencia empresarial desde la perspectiva del marketing.
• Comprender el mecanismo de diagnóstico estratégico de la cartera de productos de la empresa y ser
capaz de realizar el diagnósticos para desarrollar una propuesta de asesoramiento.
• Adquirir conocimientos teóricos y conceptuales básicos de las principales estrategias de la empresa
y sus consecuencias.
• Comprender y proporcionar mecanismos de control para la estrategia de marketing.
• Saber redactar planes de marketing


Continguts teòrics i pràctics (2014-15)
1.- INTRODUCCIÓN AL MARKETING.
Conceptos Básicos. Evolución. Definición.

2.- ANALISIS EXTERNO.
Del mercado, del consumidor y de la competencia

3.- ANALISIS INTERNO.
De la empresa. Puntos Fuertes y Débiles. Análisis D.A.F.O.

4.- ESTRATEGIAS DE NEGOCIO ALTERNATIVAS
De desarrollo, de crecimiento y de competitividad

5.- MARKETING INTERNO.
Proceso y gestión


Enllaç al programa
Professor/a responsable
PIQUERES ALBEZA , MARIA JOSE


Metodologia docent (2014-15)
No especificat
Asignatura a extinguir sin docencia.

Tutorizada


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat


Professorat (2014-15)
Grup Professor
TEORIA DE 91291PIQUERES ALBEZA, MARIA JOSE
Enllaços relacionats
Sense Dades


Bibliografia
No hi ha llibres recomanats en aquesta assignatura per a aquest any acadèmic.
Dates d'exàmens oficials (2014-15)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Proves extraordinarias de finalització d'estudis -1 06/11/2014 No hay alumnos matriculados en esta convocatoria
Període ordinari per a assignatures de segon semestre i anuals -1 08/06/2015 18:00 21:00 A1/2-65S -
Proves extraordinàries de assignatures de grau i màster -1 01/07/2015 14:30 17:30 A1/2-65S -
(*) 1: 1 - CAS


Instruments i criteris d'avaluació (2014-15)
Examen final
La evaluación de la asignatura es un examen final sobre un total de 10 puntos. Para aprobar la asignatura el alumno deberá obtener un mínimo de 5 puntos .

La prueba final evaluará el alcance de los resultados del aprendizaje y consistirá en un examen tipo test con tres opciones de respuesta donde sólo una es correcta, y donde cada dos respuestas incorrectas restarán una respuesta correcta. Las respuestas en blanco no restarán puntos.