UA
   ALEMANY TURÍSTIC ESPECIALITZAT    Any acadèmic       Versió PDF.  Versió PDF per a convalidació.
Codi8395Descripció
Crdts. Teor.3PERFECCIONAMENT DE L'ALEMANY EN LES ACTIVITATS PROFESSIONALS DEL SECTOR TURÍSTIC, AMB UNA ATENCIÓ ESPECIAL A LES PRINCIPALS SITUACIONS ORALS I ESCRITES DE COMUNICACIÓ PROFESSIONAL.
Crdts. Pract.1,5
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 5,62 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
FILOLOGIES INTEGRADESFILOLOGIA ALEMANYA31,5


Estudis en què s'imparteix
Diplomatura en Turisme - pla 2000


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2014-15)
Sense Dades


Oferida com a lliure elecció (2014-15)
Sense departament
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2014-15)
Sense horari


Grups de matricula (2014-15)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
1 2do. M ALE des de - fins a -
(*) 1: Matí - ALE


Objectius de l'assignatura / competències (2014-15)
A lo largo de este curso, el estudiante deberá adquirir un dominio más profundo
de las destrezas lingüísticas aplicadas a las diversas situaciones
profesionales del turismo y se introducirá en los principales conceptos
empleados en la economía de este sector internacional tan dinámico.
Para conseguirlo, no sólo deberá adquirir unos niveles de conocimiento concretos de la lengua sino que también tendrá que desarrollar capacidades y competencias que le ayuden a trabajar de forma
autónoma a la hora de buscar y obtener la información que necesita.
Se fomentará el trabajo en equipo y se dará una orientación eminentemente práctica
a la asignatura, dirigida específicamente a la expresión directa en
lengua alemana y a la comunicación intercultural. Al finalizar el curso el
estudiante deberá ser capaz de utilizar la lengua alemana para relacionarse en
situaciones más o menos complejas de su vida laboral .


Continguts teòrics i pràctics (2014-15)
4.1. CONTENIDOS TEMÁTICOS Se inician los contenidos a partir de la Lección 4 de Reisen. 1 Die Pauschalreise 1a Pauschalreise. 1b Touristische Leistungen 1c Tourismusarten 2 Städte- und Kulturreisen 2a Das Kulturangebot einer Stadt 2b Sich in der Stadt orientieren 2c Museen und Reiserouten 3 Sonnen- und Strandtourismus 3a Das Angebot: Sonne und Erholung 3b Die Unterkunft in den grossen Strandhotels 3c Ein Unterhaltungsprogramm 4 Der Winterurlaub 4a Winterurlaub in Deutschland 4b Skiurlaub in Spanien 4c Geschäftskorrespondenz 5 Wunsch nach ?Naturnähe? 5a Ländliche Unterkünfte 5b Die Natur in Spanien 5c Der ?alternative? Tourismus 6 Hotelbetriebe 6a Die Organisation eines Hotelbetriebes 6b Die Rezeption 6c Das Hotelzimmer 7 Der Flugverkehr 7a Am Flughafen 7b Die Fluggesellschaften 7c Das touristische Angebot 8 Die Bahn 8a Leistungen am Bahnhof 8b Die DB: Angebote 8c Touristische Luxuszüge 9 Das Schiff als Reisemittel 9a Kreuzfahrten und Segeltörns 9b Die Kreuzfahrt 9c Essen im Bordrestaurant 10 Reiseveranstalter 10a Reisevermittler und Reiseveranstalter 10b Reisebüros. Funktionen 10c Geschäftskorrespondenz 4.2. CONTENIDOS GRAMATICALES 4.2.1. Pronomen 4.2.2. Artikelwörter 4.2.3. Präpositionen 4.2.4. Adjektivdeklination 4.2.5. Verb: Konjunktiv, Passiv, Präteritum 4.2.6. Satzverbindung 4.2.7 Relativsatz 4.2.8. Verben mit Präpositionalobjekt


Enllaç al programa
Professor/a responsable
Sense Dades


Metodologia docent (2014-15)
No especificat


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat


Professorat (2014-15)
Sense Dades
Enllaços relacionats
Sense Dades


Bibliografia
No hi ha llibres recomanats en aquesta assignatura per a aquest any acadèmic.
Dates d'exàmens oficials (2014-15)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Proves extraordinarias de finalització d'estudis -1 19/11/2014 -
Període ordinari per a assignatures de segon semestre i anuals -1 02/06/2015 -
Període extraordinari de setembre -1 01/09/2015 -
(*) 1: Matí - ALE


Instruments i criteris d'avaluació (2014-15)
No especificat