UA
   MÈTODES D'INVESTIGACIÓ EN EDUCACIÓ    Any acadèmic       Versió PDF.  Versió PDF per a convalidació.
Codi6226Descripció
Crdts. Teor.3
Crdts. Pract.3
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 7,5 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
PSICOLOGIA DE LA SALUTMÈTODES D'INVESTIGACIÓ I DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ33


Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Psicopedagogia - pla 1997


Prerequisitos
MÈTODES I TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ PSICOLÒGICA


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2015-16)
Grup (*)Nombre
20 3
22 1
TOTAL 4
(*) 20: PSICOPEDAGOGIA TARDE - CAS
(*) 22: PSICOPEDAGOGIA TARDE VALENCIANO - VAL


Oferida com a lliure elecció (2015-16)
Sense departament
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2015-16)
Sense horari


Grups de matricula (2015-16)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
20 1er. T CAS des de - fins a -
22 1er. T VAL des de - fins a -
(*) 20: PSICOPEDAGOGIA TARDE - CAS
(*) 22: PSICOPEDAGOGIA TARDE VALENCIANO - VAL


Objectius de l'assignatura / competències (2015-16)
1. Analizar y comprender los presupuestos y procedimientos metodológicos de los paradigmas de investigación en educación.
2. Comparar investigación cuantitativa-cualitativa.
3. Saber localizar las fuentes para realizar búsquedas bibliográficas.
4. Conocer y aplicar a problemas de investigación concretos los principales diseños empleados en la investigación educativa y las correspondientes técnicas de análisis de datos.
5. Conocer y aplicar las formas o procedimientos fundamentales de muestreo.


Continguts teòrics i pràctics (2015-16)
Tema 1. Investigación educativa: paradigmas.
Tema 2. Variables, problemas de investigación e hipótesis.
Tema 3. Localización y revisión de la literatura de investigación.
Tema 4. Sujetos y muestreo.
Tema 6. Investigación correlacional.
Tema 7. Investigación causal-comparativa.
Tema 8. Investigación experimental.
Tema 9. Estadística inferencial paramétrica y no paramétrica.


Enllaç al programa
Professor/a responsable
Chiner Sanz , Esther


Metodologia docent (2015-16)
No especificat
Sin docencia.


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat


Professorat (2015-16)
Grup Professor
TEORIA DE 622620GONZALEZ GOMEZ, JUAN PABLO
22Chiner Sanz, Esther
Dates d'exàmens oficials (2015-16)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Proves extraordinarias de finalització d'estudis -1 13/11/2015 Contacta amb el teu professor
Període ordinari per a assignatures de primer semestrre -1 22/01/2016 18:00 21:00 ED/TALLER7 -
Proves extraordinàries de assignatures de grau i màster -1 08/07/2016 -
(*) 20: PSICOPEDAGOGIA TARDE - CAS
(*) 22: PSICOPEDAGOGIA TARDE VALENCIANO - VAL


Instruments i criteris d'avaluació (2015-16)
No especificat
Se llevará a cabo un único examen en las convocatorias oficiales que consistirá en una prueba objetiva de 25 preguntas y un supuesto práctico con ocho cuestiones.