UA
   EDUCACIÓ ESPECIAL    Any acadèmic       Versió PDF.  Versió PDF per a convalidació.
Codi6218Descripció
Crdts. Teor.4
Crdts. Pract.3,5
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 9,38 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
PSICOLOGIA DE LA SALUTMÈTODES D'INVESTIGACIÓ I DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ21,75
PSICOLOGIA EVOLUTIVA I DIDÀCTICADIDÀCTICA I ORGANITZACIÓ ESCOLAR21,75


Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Psicopedagogia - pla 1997


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2015-16)
Grup (*)Nombre
20 1
TOTAL 1
(*) 20: PSICOPEDAGOGIA TARDE - CAS


Oferida com a lliure elecció (2015-16)
Sense departament
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2015-16)
Sense horari


Grups de matricula (2015-16)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
20 1er. T CAS des de - fins a -
(*) 20: PSICOPEDAGOGIA TARDE - CAS


Objectius de l'assignatura / competències (2015-16)
OBJETIVOS:

Conocer el concepto y la evolución de la educación especial.

Estudiar los modelos y sistemas de organización que afectan a la integración.

Identificar las necesidades educativas diferenciales en las condiciones personales de excepcionalidad.

Examinar las diversas situaciones y las posibles formas de intervención.

Aplicar los principios de adaptación de la enseñanza al diseño de intervenciones.

Conocer algunos de los problemas teóricos que se le plantea a la educación especial.


Continguts teòrics i pràctics (2015-16)
TEMARIO

Tema 1. Introducción a la educación especial: concepto e historia.

Tema 2. Modelos en educación especial.

Tema 3. La integración escolar.

Tema 4. La individualización de la enseñanza.

Tema 5. Educación especial y curriculum.

Tema 6. Retraso mental.

Tema 7. Trastornos emocionales y conductuales.

Tema 8 Trastornos de la comunicación.

Tema 9. Superdotación y talento.


Enllaç al programa
Professor/a responsable
GONZALEZ GOMEZ , JUAN PABLO


Metodologia docent (2015-16)
No especificat


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat


Professorat (2015-16)
Grup Professor
TEORIA DE 621820GONZALEZ GOMEZ, JUAN PABLO
Dates d'exàmens oficials (2015-16)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Proves extraordinarias de finalització d'estudis -1 18/11/2015 Contacta amb el teu professor
Període ordinari per a assignatures de primer semestrre -1 12/01/2016 15:00 18:00 ED/TALLER5 -
Proves extraordinàries de assignatures de grau i màster -1 28/06/2016 -
(*) 20: PSICOPEDAGOGIA TARDE - CAS


Instruments i criteris d'avaluació (2015-16)
No especificat
EVALUACIÓN

La asignatura se evaluará en dos partes:

Parte teórica:

-Mediante un examen escrito, que incluye como temario la totalidad de los temas trabajados en clase. (30% de la nota)

-La realización de actividades de clase. (25% de la nota)

Parte aplicada:

Las prácticas se evaluarán mediante los trabajos realizados por los alumnos. (45% de la nota)