EDUCACIÓ ESPECIAL
Any acadèmic
2003-04
2004-05
2005-06
2006-07
2007-08
2008-09
2009-10
2010-11
2011-12
2012-13
2013-14
2014-15
2015-16
2016-17
2017-18
2018-19
2019-20
2020-21
2021-22
2022-23
Codi
6218
Descripció
Crdts. Teor.
4
Crdts. Pract.
3,5
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 9,38 ECTS.
Departamentos y Áreas
Departaments
Àrea
Crdts. Teor.
Crdts. Pract.
Dpto. Respon.
Respon. Acta
PSICOLOGIA DE LA SALUT
MÈTODES D'INVESTIGACIÓ I DIAGNÒSTIC EN EDUCACIÓ
2
1,75
PSICOLOGIA EVOLUTIVA I DIDÀCTICA
DIDÀCTICA I ORGANITZACIÓ ESCOLAR
2
1,75
Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Psicopedagogia - pla 1997
Prerequisitos
Sense incompatibles
Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades
Matriculats (2014-15)
Grup
(*)
Nombre
20
2
TOTAL
2
(*) 20: PSICOPEDAGOGIA TARDE - CAS
Oferida com a lliure elecció (2014-15)
Sense departament
Consulta Gràfica d'Horari
Feu clic ací
Horari (2014-15)
Sense horari
Grups de matricula (2014-15)
Grup
(*)
Quadrimestre
Torn
Idioma
Distribució (lletra nif)
20
1er.
T
CAS
des de - fins a -
(*) 20: PSICOPEDAGOGIA TARDE - CAS
Objectius de l'assignatura / competències (2014-15)
OBJETIVOS:
Conocer el concepto y la evolución de la educación especial.
Estudiar los modelos y sistemas de organización que afectan a la integración.
Identificar las necesidades educativas diferenciales en las condiciones personales de excepcionalidad.
Examinar las diversas situaciones y las posibles formas de intervención.
Aplicar los principios de adaptación de la enseñanza al diseño de intervenciones.
Conocer algunos de los problemas teóricos que se le plantea a la educación especial.
Continguts teòrics i pràctics (2014-15)
TEMARIO
Tema 1. Introducción a la educación especial: concepto e historia.
Tema 2. Modelos en educación especial.
Tema 3. La integración escolar.
Tema 4. La individualización de la enseñanza.
Tema 5. Educación especial y curriculum.
Tema 6. Retraso mental.
Tema 7. Trastornos emocionales y conductuales.
Tema 8 Trastornos de la comunicación.
Tema 9. Superdotación y talento.
Enllaç al programa
Professor/a responsable
GONZALEZ GOMEZ , JUAN PABLO
Metodologia docent (2014-15)
No especificat
Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat
Professorat (2014-15)
Grup
Professor
TEORIA DE 6218
20
GONZALEZ GOMEZ, JUAN PABLO
Enllaços relacionats
http://http://http://formacionprofesorado.educacion.es/index.php/es/materiales/materiales
http://http://http://www.revistaeducacion.mec.es/inicio.htm
http://http://http://www.xtec.net/formaciotic/dvdformacio/materials.htm
http://http://www electronicportafolios.com
http://http://www.educared.org/
http://http://www.ite.educacion.es/
http://http://www.latarea.com.mx/articu/articu7/bayardo7.htm
Bibliografia
Ordena pel títol del llibre
Ordena pel professor que recomana
No hi ha llibres recomanats en aquesta assignatura per a aquest any acadèmic.
Dates d'exàmens oficials (2014-15)
Convocatòria
Grup
(*)
Data
Hora d’inici
Hora d’fi
Aules assignades
Observacions:
Proves extraordinarias de finalització d'estudis
-1
29/10/2014
-
Període ordinari per a assignatures de primer semestrre
-1
13/01/2015
18:00
21:00
ED/0-06
-
Proves extraordinàries de assignatures de grau i màster
-1
30/06/2015
18:00
21:00
ED/SEM1
-
(*) 20: PSICOPEDAGOGIA TARDE - CAS
Instruments i criteris d'avaluació (2014-15)
No especificat