UA
   MÀRQUETING ESTRATÈGIC    Any acadèmic       Versió PDF.
Codi9129Descripció
Crdts. Teor.3DIMENSIONS ESTRATÈGIQUES: MERCAT, PRODUCTE, COBERTURA GEOGRÀFICA. COMPETÈNCIA. POSICIONAMENT. GRUPS ESTRATÈGICS. ESTRATÈGIA DE MÀRQUETING.
Crdts. Pract.1,5
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 5,62 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
ECONOMIA FINANCERA, COMPTABILITAT I MÀRQUETINGCOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS31,5


Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses - pla 2001
Llicenciatura en Economia - pla 2001


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Aquesta assignatura és incompatible, per tenir continguts equivalents, amb les següents assignatures:
CodiAssignatura
9887MARKETING ESTRATÈGIC
4622MÀRQUETING ESTRATÈGIC


Matriculats (2009-10)
Grup (*)Nombre
3 62
TOTAL 62
(*) 3: GRUPO 3 - CAS


Oferida com a lliure elecció (2009-10)
Nombre màxim d'alumnes: 15
Places disponibles 13
Feu clic ací per a veure a quins estudis s'ofereixen
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2009-10)
ModeGrup (*)Data d’iniciData de finalitzacióDiaHora d’iniciHora d’fiAula
CLASSE TEÒRICA 3 01/02/2010 21/05/2010 X 16:00 18:00 A1/1-57M
CLASSE PRÀCTICA (LRU) 3 01/02/2010 21/05/2010 M 15:00 16:00 A1/1-57M
(*) CLASE TEÓRICA
3: GRUPO 3 - CAS
(*) CLASE PRÁCTICA (LRU)
3: GRUPO P3 - CAS


Grups de matricula (2009-10)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
3 2do. T CAS des de - fins a -
(*) 3: GRUPO 3 - CAS


Objectius de l'assignatura / competències (2009-10)
Sense Dades


Continguts teòrics i pràctics (2009-10)
Sense Dades


Enllaç al programa
Professor/a responsable
TOLEDO ALARCON , EVA


Metodologia docent (2009-10)
No especificat


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat


Professorat (2009-10)
Grup Professor
TEORIA DE 91293TOLEDO ALARCON, EVA
CLASE PRÁCTICA (LRU) DE 91293TOLEDO ALARCON, EVA
Enllaços relacionats
http://www.cit.ua.es
http://www.iup.es/masterturismoygestion.php
http://www.uv.es/~accuenca/doctorado/doctorado.htm


Bibliografia

Como se hace un plan estrategico: la teoria del marketing estrategico
Autors:ABASCAL ROJAS, Francisco
Edició:Madrid : ESIC, 2004.
ISBN:84-7356-377-8
Recomanat per: TOLEDO ALARCON, EVA (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ] [ Accés a les edicions anteriors ]

Dirección de marketing : décimoquinta edición
Autors:Kotler, Philip ; Keller, Kevin Lane
Edició:México : Pearson, 2016.
ISBN:9786073236935
Recomanat per: TOLEDO ALARCON, EVA (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ] [ Accés a les edicions anteriors ] [ Enllaç al recurs bibliogràfic ]

Management estratégico del mercado
Autors:AAKER, David A.
Edició:Barcelona : Hispano europea, 1992.
ISBN:84-255-0770-7
Recomanat per: TOLEDO ALARCON, EVA (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ] [ Accés a les edicions anteriors ]

Marketing estratégico
Autors:Lambin, Jean-Jacques
Edició:Madrid : McGraw-Hill, 2003.
ISBN:84-481-1611-9
Recomanat per: TOLEDO ALARCON, EVA (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ] [ Accés a les edicions anteriors ]

Marketing estratégico : teoría y casos
Autors:MUNERA ALEMÁN, José Luis ; RODRIGUEZ ESCUDERO, Ana Isabel
Edició:Madrid : Pirámide, 1998.
ISBN:978-84-368-1111-7
Recomanat per: TOLEDO ALARCON, EVA (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]

Marketing y tecnologia
Autors:SAIZ SAIZ, Jesús ; HERNANDEZ NEIRA, Jose Luis
Edició:Madrid : Piramide, 1996.
ISBN:978-84-368-0994-7
Recomanat per: TOLEDO ALARCON, EVA (*1)
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]
(*1) Aquest professor ha recomanat el recurs bibliogràfic a tot l'alumnat de l'assignatura.
Dates d'exàmens oficials (2009-10)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Estudi: B152
Exàmens extraordinaris de finalització d'estudis (desembre) -1 28/10/2009 Hora y aula: contactar con el profesor
Període ordinari per a assignatures de segon semestre i anuals -1 01/06/2010 18:00 21:00 A1/0-20G -
Període extraordinari de juliol -1 14/07/2010 17:30 20:30 A1/1-28M -
Estudi: B153
Exàmens extraordinaris de finalització d'estudis (desembre) -1 28/10/2009 Hora y aula: contactar con el profesor
Període ordinari per a assignatures de segon semestre i anuals -1 01/06/2010 18:00 21:00 A1/0-20G -
Període extraordinari de juliol -1 14/07/2010 17:30 20:30 A1/1-28M -
(*) 3: GRUPO 3 - CAS


Instruments i criteris d'avaluació (2009-10)
No especificat