UA
   DIRECCIÓ COMERCIAL    Any acadèmic       Versió PDF.
Codi8999Descripció
Crdts. Teor.4EL CONSUMIDOR. LA DEMANDA. LA INVESTIGACIÓ COMERCIAL. PRODUCTES. PREUS. DISTRIBUCIÓ FÍSICA. COMUNICACIÓ. MÀRQUETING SECTORIAL.
Crdts. Pract.2
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 7,5 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
ECONOMIA FINANCERA, COMPTABILITAT I MÀRQUETINGCOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS42


Estudis en què s'imparteix
Llicenciatura en Economia - pla 2001


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Aquesta assignatura és incompatible, per tenir continguts equivalents, amb les següents assignatures:
CodiAssignatura
9084INTRODUCCIÓ AL MÀRQUETING
8359MÀRQUETING TURÍSTIC
4692DIRECCIÓ COMERCIAL I
9103DIRECCIÓ COMERCIAL I
7209DIRECCIÓ COMERCIAL
4670INTRODUCCIÓ AL MÀRQUETING
4512DIRECCIÓ COMERCIAL


Matriculats (2009-10)
Grup (*)Nombre
1 14
TOTAL 14
(*) 1: GRUPO 1 - CAS


Oferida com a lliure elecció (2009-10)
Nombre màxim d'alumnes: 15
Places disponibles 14
Feu clic ací per a veure a quins estudis s'ofereixen
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2009-10)
ModeGrup (*)Data d’iniciData de finalitzacióDiaHora d’iniciHora d’fiAula
CLASSE TEÒRICA 1 14/09/2009 23/12/2009 L 08:30 10:30 A1/1-57M
  1 14/09/2009 23/12/2009 V 09:00 10:00 A1/1-57M
CLASSE PRÀCTICA (LRU) 1 14/09/2009 23/12/2009 V 10:00 11:00 A1/1-57M
(*) CLASE TEÓRICA
1: GRUPO 1 - CAS
(*) CLASE PRÁCTICA (LRU)
1: GRUPO P1 - CAS


Grups de matricula (2009-10)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
1 1er. M CAS des de - fins a -
(*) 1: GRUPO 1 - CAS


Objectius de l'assignatura / competències (2009-10)
El objetivo prioritario de la asignatura es dar a conocer los conceptos fundamentales que permiten a una empresa mejorar al máximo las relaciones comerciales con sus clientes, como por ejemplo la definición y utilidad del marketing, la planificación comercial, la composición del mercado, el análisis de la demanda y especialmente los instrumentos promocionales de los que dispone para informar y persuadir a sus clientes.


Continguts teòrics i pràctics (2009-10)
Tema 1.- Introducción al Marketing. Conceptos Básicos.

Tema 2.- La Planificación Comercial.

Tema 3.- El Mercado y El Entorno.

Tema 4: Análisis de la Demanda.

Tema 5.- Segmentación de Mercados.

Tema 6.- Comportamiento del Consumidor.

Tema 7.- Decisiones sobre Productos.

Tema 8.- Decisiones sobre Precios.

Tema 9.- Decisiones sobre Distribución.

Tema 10.- Decisiones sobre Promoción.




Enllaç al programa
Professor/a responsable
DIAZ MAS , EDUARDO


Metodologia docent (2009-10)
Classes teòriques i pràctiques
Se combinará continuamente el desarrollo teórico de los diferentes conceptos con supuestos prácticos y ejemplos reales y actuales


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
Altres
Participación de los alumnos en el desarrollo de los supuestos prácticos.


Professorat (2009-10)
Grup Professor
TEORIA DE 89991DIAZ MAS, EDUARDO
CLASE PRÁCTICA (LRU) DE 89991DIAZ MAS, EDUARDO
Enllaços relacionats
Sense Dades


Bibliografia
No hi ha llibres recomanats en aquesta assignatura per a aquest any acadèmic.
Dates d'exàmens oficials (2009-10)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Estudi: B153
Període ordinari per a assignatures de primer semestrre -1 20/01/2010 15:00 18:00 A1/1-26P -
Període extraordinari de juliol -1 29/06/2010 15:00 18:00 A1/3-66S -
(*) 1: GRUPO 1 - CAS


Instruments i criteris d'avaluació (2009-10)
Examen final