UA
   MÀRQUETING DIRECTE    Any acadèmic       Versió PDF.
Codi7260Descripció
Crdts. Teor.3Màrqueting directe. Bases de dades de clients. Selecció de medis. Telemàrqueting.
Crdts. Pract.1,5
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 5,62 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
ECONOMIA FINANCERA, COMPTABILITAT I MÀRQUETINGCOMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCATS31,5


Estudis en què s'imparteix
Diplomatura en Ciències Empresarials - pla 2000


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2009-10)
Grup (*)Nombre
1 196
2 168
TOTAL 364
(*) 1: GRUPO GM 1 - CAS
(*) 2: GRUPO GT 2 - CAS


Oferida com a lliure elecció (2009-10)
Nombre màxim d'alumnes: 15
Places disponibles 13
Feu clic ací per a veure a quins estudis s'ofereixen
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2009-10)
ModeGrup (*)Data d’iniciData de finalitzacióDiaHora d’iniciHora d’fiAula
CLASSE TEÒRICA 1 14/09/2009 23/12/2009 M 13:00 15:00 0030PS001
  2 14/09/2009 23/12/2009 X 15:00 17:00 0030PS001
CLASSE PRÀCTICA (LRU) 11 14/09/2009 23/12/2009 V 09:00 10:00 0030PS001
  12 14/09/2009 23/12/2009 V 10:00 11:00 0030PS001
  21 14/09/2009 23/12/2009 J 15:00 16:00 0030PS001
  22 14/09/2009 23/12/2009 J 16:00 17:00 0030PS001
(*) CLASE TEÓRICA
1: GRUPO GM 1 - CAS
2: GRUPO GT 2 - CAS
(*) CLASE PRÁCTICA (LRU)
11: GRUPO P11 - CAS
12: GRUPO P12 - CAS
21: GRUPO P21 - CAS
22: GRUPO P22 - CAS


Grups de matricula (2009-10)
Grup (*)QuadrimestreTornIdiomaDistribució (lletra nif)
1 1er. M CAS des de N fins a Z
2 1er. T CAS des de A fins a M
(*) 1: GRUPO GM 1 - CAS
(*) 2: GRUPO GT 2 - CAS


Objectius de l'assignatura / competències (2009-10)
Que el alumno pueda conocer las nuevas practicas de marketing aplicadas a las nuevas tecnologias. Comentario y análisis de los cambios recientes en la sociedad de consumo. Justificación del uso de técnicas de marketing directo y su aplicación en Internet. Y como objetivos especificos: Entender y aprender las tecnicas de marketing directo Aplicar mediante el desarrollo de un plan de marketing para una empresa que de sarrolle su actividad en Internet Conocer la legislacion sobre la proteccion de datos de las personas. Combinar las tecnicas del marketing mix con las del marketing directo. las relacioens con los clientes como algo fundamental en la estrategia de una empresa


Continguts teòrics i pràctics (2009-10)
Tema 1. Marketing Directo: Tamaño y alcance del mismo. Tema 2. Marketing Directo y Marketing por Internet. Tema 3. Estrategias en Marketing Directo. Tema 4. Segmentación: Listas y bases de datos. Tema 5. La regulación de la utilización de bases de datos en España: La LORTAD. Tema 6. La oferta. Tema 7. Análisis económico y financiero en marketing directo. Tema 8. Marketing Relacional.


Enllaç al programa
Professor/a responsable
MESA SANCHEZ-CAPUCHINO , ENRIQUETA MARIA


Metodologia docent (2009-10)
Classes teòriques
Explicacion teorica de los conceptos del marketing especificos del marketing directo, marketing relacional y por consecuencia del marketing por internet o e-marketing


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
No especificat


Professorat (2009-10)
Grup Professor
TEORIA DE 72601Rujas Rodríguez, Sonia
2MESA SANCHEZ-CAPUCHINO, ENRIQUETA MARIA
CLASE PRÁCTICA (LRU) DE 726011GARCIA VIDAL, MOISES
12GARCIA VIDAL, MOISES
21MESA SANCHEZ-CAPUCHINO, ENRIQUETA MARIA
Enllaços relacionats
Sense Dades


Bibliografia

Gestión financiera del riesgo de cambio en la empresa
Autors:Emilio Ontiveros Baeza ; Ángel Berges Lobera
Edició:Madrid.
ISBN:84-7085-122-5
Recomanat per: MESA SANCHEZ DE CAPUCHINO, ENRIQUETA MARIA
[ Accés al catàleg de la biblioteca universitària ]
Dates d'exàmens oficials (2009-10)
ConvocatòriaGrup (*)DataHora d’iniciHora d’fiAules assignadesObservacions:
Estudi: B301
Exàmens extraordinaris de finalització d'estudis (desembre) -1 19/11/2009 Hora y aula: contactar con el profesor
Període ordinari per a assignatures de primer semestrre -1 19/01/2010 15:00 18:00 A2/C03
A2/C04
A2/C01
A2/D01
A2/C02
-
Període extraordinari de juliol -1 05/07/2010 14:30 17:30 A2/C11
A2/C12
A2/C13
-
(*) 1: GRUPO GM 1 - CAS
(*) 2: GRUPO GT 2 - CAS


Instruments i criteris d'avaluació (2009-10)
No especificat
El exámen final será un examen tipo tests en el que se incluirán cuestiones teóricas y prácticas.