Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2015-16

La coordinación de la docencia de esta asignatura es llevada por una universidad que no es la de ALICANTE. Los contenidos de la guía docente se encuentran disponibles en la dirección http://www.uv.es/uvweb/universidad/es/estudios-postgrado/masteres-oficiales/oferta-masteres-oficiales/masteres-ramas-conocimiento/master-universitario-paleontologia-aplicada-1285848941532/Titulacio.html?id=1285898963891&plantilla=UV/Page/TPGDetaill&p2=2 que está mantenida por la Universidad de Valencia, coordinadora de este master.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals del títol (CG)

  • CG6 : Ser capaç de preparar, redactar i exposar en públic informes i projectes de manera clara i coherent, defensar-los amb rigor i tolerància i respondre satisfactòriament a les crítiques que se'n puguen derivar.

 

Competències específiques (CE)

  • CE19 : Elaborar, de manera clara i concisa, tot tipus de memòries relacionades amb la paleontologia, per a àmbits oficials o professionals (informes, subvencions, memòries d'impacte patrimonial, projectes de recerca, etc.).
  • CE21 : Dur a terme estudis, aplicant les tècniques i els mètodes necessaris per a conservar i gestionar el patrimoni paleontològic.

 

Competències transversals

  • CT1 : Ser capaç d'accedir a eines d'informació en altres àrees del coneixement i utilitzar-les apropiadament.
  • CT5 : Ser capaç de comunicar i divulgar idees científiques.

 

Competències bàsiques

  • CB10 : Que les i els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigit o autònom.
  • CB6 : Tenir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament o l'aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • CB7 : Que les i els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
  • CB8 : Que les i els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • CB9 : Que les i els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions i els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

Treball d'iniciació a la investigació. Aplicar la metodologia d'investigació bibliogràfica, demostrant el coneixement dels aspectes formals relacionats amb el procés de la mateixa i la presentació treballs científics.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16

La coordinación de la docencia de esta asignatura es llevada por una universidad que no es la de ALICANTE. Los contenidos de la guía docente se encuentran disponibles en la dirección http://www.uv.es/uvweb/universidad/es/estudios-postgrado/masteres-oficiales/oferta-masteres-oficiales/masteres-ramas-conocimiento/master-universitario-paleontologia-aplicada-1285848941532/Titulacio.html?id=1285898963891&plantilla=UV/Page/TPGDetaill&p2=2 que está mantenida por la Universidad de Valencia, coordinadora de este master.

 

 

;

Dades generals

Codi: 38371
Professor/a responsable:
CORBI SEVILA, HUGO ANTONIO
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 0,48
Càrrega no presencial: 5,52

Departaments amb docència

  • Dep.: CIÈNCIES DE LA TERRA I DEL MEDI AMBIENT
    Àrea: ESTRATIGRAFIA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,16
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.
  • Dep.: UNIVERSITAT DE VALÈNCIA ESTUDI GENERAL
    Àrea: UNIVERSITAT DE VALÈNCIA ESTUDI GENERAL
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,32

Estudis en què s'imparteix