Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2015-16
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16
Context de l'assignatura per al curs 2015-16
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG10 : Adoptar el mètode científic en el plantejament i realització de treballs diversos en l'àmbit de l'enginyeria biomèdica tant en l'àmbit acadèmic com en el professional.
- CG12 : Saber transmetre els coneixements, habilitats i destreses de la professió del graduat en Enginyeria Biomèdica.
Competències específiques (CE)
- CE1 : Conèixer mètodes i mètriques de rendiment que permeten establir la qualitat dels processos i la millora continuada en les organitzacions relacionades amb l'àmbit de la salut.
- CE2 : Conèixer i identificar els diferents rols presents en la disciplina de l'enginyeria biomèdica a més de les necessitats d'informació que presenten.
- CE28 : Comprendre, analitzar i monitoritzar la distribució de la salut i els seus determinants en grups i comunitats.
- CE4 : Conèixer i desenvolupar sistemes d'ajuda a la decisió en l'àmbit de l'enginyeria biomèdica.
- CE5 : Conèixer i comprendre els instruments utilitzats en enginyeria biomèdica així com el seu funcionament bàsic.
- CE6 : Conèixer el concepte de sistema de salut i les seues implicacions a nivell local, autonòmic, nacional i internacional.
- CE8 : Comprendre que les dades biomèdiques poden ser mesurats, comparats, agrupats i saber presentar-los de la millor manera possible depenent del propòsit que es perseguisca en l'àmbit de l'enginyeria biomèdica.
Competències transversals bàsiques de la UA
- CT1 : Adquirir capacitats informàtiques i informacionals.
- CT2 : Ser capaç de comunicar-se correctament tant de forma oral com escrita.
- CT3 : Adquirir capacitat d'anàlisi i síntesi.
- CT4 : Adquirir capacitat d'organització i planificació.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Valorar la utilitat de les eines epidemiològiques per a estudiar la distribució de la salut i la malaltia en poblacions humanes i les variables que les determinen.
- Identificar les fonts d'informació rellevants per a la prevenció de malalties (primària, secundària, terciària i quaternària) i la protecció i promoció de la salut.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16
Sense dades
;