Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2015-16
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16
Context de l'assignatura per al curs 2015-16
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG11 : Adquirir un compromís ètic amb la millora de la salut.
- CG6 : Conèixer les matèries bàsiques i tecnologies que capaciten tant per a l'aprenentatge i desenvolupament de nous mètodes i tecnologies, com per a l'adaptació a noves situacions en l'àmbit de l'enginyeria biomèdica.
Competències específiques (CE)
- CE23 : Identificar, integrar i relacionar el concepte de salut i el de malaltia.
- CE25 : Identificar, integrar i relacionar les dades de valoració, priorització de problemes/diagnòstics, proves diagnòstiques, procediments terapèutics i dades de seguiment en les diverses etapes del cicle vital.
- CE27 : Conèixer els principals processos fisiopatològics, les seues manifestacions i els factors de risc que determinen els estats de salut i malaltia en les diverses etapes del cicle vital.
Competències transversals bàsiques de la UA
- CT1 : Adquirir capacitats informàtiques i informacionals.
- CT2 : Ser capaç de comunicar-se correctament tant de forma oral com escrita.
- CT3 : Adquirir capacitat d'anàlisi i síntesi.
- CT4 : Adquirir capacitat d'organització i planificació.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer les alteracions patològiques, els signes i els símptomes principals, a més de la relació amb els mecanismes i fonaments dels diagnòstics mèdics.
- Distingir entre les proves de cribatge i diagnòstiques més freqüentment emprades en les principals alteracions patològiques.
- Reconèixer les modalitats terapèutiques de les principals alteracions patològiques.
- Identificar el significat de la terminologia d'ús més comú dins d'aquest domini especialitzat.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2015-16
Sense dades
;