Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2011-12
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2011-12
Context de l'assignatura per al curs 2011-12
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències específiques (CE)
- E-2 : Basar les intervencions dels professionals de les ciències de la salut en l'evidència científica i en els mitjans disponibles.
- E-3 : Establir mecanismes d'avaluació, considerant els aspectes científic, tècnic i de qualitat.
- E-4 : Conèixer els sistemes d'informació sanitària.
- E-5 : Aplicar els mètodes i procediments necessaris en el seu àmbit per a identificar els problemes de salut.
Competències generals del títol (CG):>>Mòdul de ciències de la infermeria
- 32 : Seleccionar les intervencions dirigides a tractar o prevenir els problemes derivats de les desviacions de salut.
- 47 : Conèixer el sistema sanitari espanyol.
- 48 : Identificar les característiques de la funció directiva dels serveis d'infermeria i la gestió de cures.
- 49 : Conèixer i ser capaç d'aplicar les tècniques de direcció de grups.
- 50 : Conèixer la legislació aplicable i el codi ètic i deontològic de la infermeria espanyola, inspirat en el codi europeu d'ètica i deontologia d'infermeria.
Competències transversals específiques de titulació:>>competències en un idioma estranger
- CT1 : Llegir i comprendre textos en un idioma estranger.
Competències transversals específiques de titulació:>>competències informàtiques i informacionals
- CT2 : Demostrar destreses i habilitats en informàtica i sistemes informacionals.
Competències transversals específiques de titulació:>>competències en comunicació oral i escrita
- CT3 : Demostrar habilitats en comunicació oral i escrita.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Identificar i conèixer:
- Les teories més rellevants de l'administració, la metodologia d'avaluació, la qualitat i l'avaluació de l'assistència sanitària.
Aplicar:
- El procés administratiu i les seues etapes: planificació, direcció, organització, recursos humans i avaluació en qualsevol nivell assistencial.
Identificar:
- Factors que influeixen en la producció de les situacions de salut.
- Funcions bàsiques d'un sistema sanitari. Planificació sanitària i descentralització.
- Diferències entre models sanitaris.
- Elements i principis del Sistema Nacional de Salut.
- Plans de salut a l'estat espanyol.
- Bases legals del sistema sanitari a l'estat espanyol.
Fer:
- Control de qualitat de les cures d'infermeria en el tercer nivell dels processos assistencials.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2011-12
Sense dades
;