S'avaluaran tant els objectius i les competències comunes del títol, com els específics d'aquesta assignatura.
L'avaluació serà contínua i global, tindrà caràcter orientador i formatiu, i analitzarà els processos d'aprenentatge individual i col·lectiu.
La qualificació serà reflex de l'aprenentatge individual, entès no solament com l'adquisició de coneixements, sinó com un procés que exigeix desenvolupar capacitats de comprensió i raonament.
La informació per a evidenciar l'aprenentatge serà recollida, principalment, mitjançant:
• Seguiment del progrés dels estudiants.
• Avaluació dels treballs encomanats.
• Valoració de la participació individual i en grup, tant en l'aula com en les tasques que es facen fora de l'aula.
• Proves escrites.
Els nous plans d'estudi requereixen del sistema d'avaluació contínua. Per tant, atès que l'alumne ha d'adquirir part de les competències com a conseqüència del desenvolupament de l'activitat docent planificada, en les situacions en què hi haja una prova final, la seua aportació a la qualificació no excedirà el 50 % de la nota final.
|