Ir a cuerpo Ir a Estudios, Gobernanza y organización
Logo UA
Realizar búsqueda
Guías docentes
 

17513 - LENGUA CATALANA PARA LA EDUCACIÓN PRIMARIA (2013-14)

Datos generales  

Código: 17513
Profesor/a responsable:
CAMARA SEMPERE, HECTOR
Crdts. ECTS: 6,00
Créditos teóricos: 1,20
Créditos prácticos: 1,20
Carga no presencial: 3,60

Departamentos con docencia

Estudios en los que se imparte



Competencias y objetivos

Contexto de la asignatura para el curso 2013-14

Aquesta assignatura pretén augmentar la competència lingüística i comunicativa en català. Això implica el domini de la varietat estàndard en àmbits formals i acadèmics i la producció i l’anàlisi reflexiva i crítica de diferents tipus de textos i gèneres, tant orals com escrits (especialment acadèmics) per a un nivell B2 del MECR. És una assignatura del primer curs (3 crèdits teòrics i 3 crèdits pràctics) per a l’Educació Primària. Aquesta assignatura proveeix una formació bàsica i fonamental per a les futures tasques professionals en què el català estiga involucrat (docència en Educació Infantil/Primària). Està directament relacionada amb la resta d’assignatures que hi ha dins l’itinerari per a aconseguir la Capacitació Docent en Valencià o el Diploma de Mestre de Valencià.

 

 

Competencias de la asignatura (verificadas por ANECA en grados y másteres oficiales)

Competencias Generales del Título (CG)

  • CG1 : Identificar necesidades de información, buscarla, analizarla, procesarla, valorarla, usarla y comunicarla de forma eficaz, crítica y creativa.
  • CG2 : Planificar, organizar y gestionar procesos, información, resolución de problemas y proyectos. Tener iniciativa, espíritu emprendedor y capacidad de generar nuevas ideas y acciones.
  • CG3 : Mostrar habilidades lingüísticas orales y escritas para enseñar (lenguas oficiales de la Comunidad Valenciana y lenguas extranjeras) y habilidades de comunicación en diferentes niveles y registros.
  • CG4 : Hacer uso de las nuevas tecnologías de la información y la comunicación para aprender, comunicarse y compartir conocimiento.
  • CG5 : Trabajar en equipo, colaborando y liderando cuando sea necesario.
  • CG8 : Entender el aprendizaje como un hecho global, complejo y trascendente; autorregular el propio aprendizaje y movilizar saberes de todo tipo adaptándose a nuevas situaciones y conectar conocimientos como método para elaborar otros nuevos.
  • CG9 : Valorar el impacto social y medioambiental de actuaciones en su ámbito.

 

Competencias específicas (CE)

  • CE11 : Comprender que el hecho educativo en general y los procesos de enseñanza y aprendizaje en particular son complejos. Asumir que el ejercicio de la función docente tiene que mejorar, actualizarse y adaptarse a los cambios científicos, pedagógicos, sociales y culturales. Entender la importancia de participar en proyectos de innovación y de investigación relacionados con la enseñanza y el aprendizaje, y de introducir propuestas innovadoras en el aula.
  • CE12 : Expresarse oralmente y por escrito con la fluidez y la corrección necesarias en lengua catalana y castellana para desarrollar la enseñanza en la etapa de primaria y también utilizar la lengua extranjera como lengua vehicular en algunas situaciones del aula.
  • CE4 : Motivar y potenciar el progreso escolar del alumnado en el marco de una educación integral y promover su aprendizaje autónomo, partiendo de los objetivos y contenidos propios de cada nivel educativo, con expectativas positivas del progreso del alumnado. Todo ello renunciando a los estereotipos establecidos y externos al aprendizaje y desarrollando estrategias que eviten la exclusión y la discriminación.
  • CE7 : Diseñar y desarrollar proyectos educativos, unidades de programación, entornos, actividades y materiales, incluidos los digitales, que permitan adaptar el currículum a la diversidad del alumnado y promover la calidad de los contextos en los que se desarrolla el proceso educativo, de modo que se garantice su bienestar.
  • CE9 : Integrar las tecnologías de la información y comunicación en las actividades de enseñanza y aprendizaje guiado y autónomo.

 

Competencia exclusiva de la asignatura

Sin datos

Resultados de aprendizaje (Objetivos formativos)

  • Comprender y analizar el contexto  sociolingüístico, relacionándolo con los programas de educación bilingüe.
  • Desarrollar una expresión oral que supere la limitada en un nivel de lengua estándar.
  • Expresar por escrito con dominio adecuado de la normativa morfosintáctica trabajada en el curso.
  • Escribir al dictado un texto de un nivel medio (B2-C1) de dificultad con un máximo de un seis por ciento de errores ortográficos.
  • Comprender y utilizar el léxico propio de un nivel de lengua estándar.
  • Comprender y utilizar el léxico propio del ámbito de la Educación Primaria.
  • Tomar conciencia de la diversidad lingüística y producir textos en qué se escoja adecuadamente la variedad.
  • Conocer y utilizar los recursos de aprendizaje y autoaprendizaje y materiales de apoyo para el trabajo de la lengua catalana (diccionarios, gramáticas, programas informáticos, etc.)
  • Adquirir el hábito y gusto por la lectura de obras escritas en catalán.

Objetivos específicos indicados por el profesorado para el curso 2013-14

Objectius de l'assignatura (B2)

1. Expressar-se clarament i sense fer la impressió d’haver de limitar el que vol dir.
2. Tenir un repertori lingüístic suficient per a poder fer descripcions clares, expressar el seu punt de vista i desenvolupar una argumentació.
3. Tenir una bona quantitat de vocabulari tant sobre temes relatius a la seua especialitat com sobre temes més generals.
4. Variar la formulació per tal d’evitar repeticions freqüents.
5. Tenir un bon domini gramatical; encara que es poden cometre equivocacions ocasionals o errors no sistemàtics i petites faltes sintàctiques, però seran rares i sovint es corregiran retrospectivament.
6. Adquirir una pronunciació i una entonació clares i naturals.
7. Produir un escrit continu, clar i intel·ligible que seguisca les convencions de la composició i de l’organització textual.
8. Expressar-se de manera apropiada en situacions diverses i evitar errors greus de formulació.
9. Comunicar-se amb espontaneïtat i fer-ho sovint amb una fluïdesa i una facilitat d’expressió remarcables, fins i tot en discursos complexos i llargs.
10. Utilitzar amb eficàcia una gran varietat de connectors per a indicar clarament les relacions entre les idees.
11. Escriure textos clars i detallats sobre una extensa gamma de temes relacionats amb la seua àrea d’interés.
12. Sintetitzar i avaluar la informació i els arguments procedents de fonts diverses.
13. Comprendre el llenguatge oral estàndard, cara a cara o vehiculat a través de mitjans de comunicació, tant si es tracta de converses com de discursos sobre temes familiars i no familiars relacionats amb la vida personal, social, acadèmica o professional.
14. Llegir amb un alt grau d’autonomia, adaptar l’estil i la velocitat de lectura a diferents textos i objectius i utilitzar les referències convenients de manera selectiva.
15. Tenir un vocabulari de lectura ampli i actiu, tot i que hi haja alguna dificultat amb les expressions poc freqüents.
16. Utilitzar la llengua amb fluïdesa, correcció i eficàcia en una gamma extensa de temes d’ordre general, educatiu, professional i relatius al temps lliure, i indicar clarament les relacions entre les idees.
17. Comunicar-se espontàniament amb un bon domini gramatical sense que faça la impressió que ha de limitar el que vol dir i utilitzar un grau de formalitat adaptat a les circumstàncies.


Contenidos y bibliografía

Contenidos para el curso 2013-14

Sin datos

 

Enlaces relacionados

Sin datos

 

Bibliografía

1984
Autor(es): Orwell, George
Edición: Barcelona : Sàpiens, 2005;
ISBN: 84-96414-67-1
Categoría: Complementario

Arrugues
Autor(es): ROCA, Paco
Edición: Bilbao : Astiberri, 2012;
ISBN: 978-84-15163-53-4
Categoría: Complementario

Viatge pel meu país
Autor(es): GARÍ,Joan
Edición: València : Tres i Quatre, 2012;
ISBN: 9788475029023
Categoría: Complementario

Curs de valencià bàsic
Autor(es): Martínez Amorós, Juli
Edición: Sant Vicent del Raspeig : Universitat d`Alacant, 2015;
ISBN: 978-84-0717-402-2
Categoría: Básico

Kràmpack
Autor(es): Gay, Cesc
Edición: Valladolid : Divisa Home Vídeo, 2011;
ISBN: -
Categoría: Complementario

El coronel Chabert
Autor(es): BALZAC, Honoré de
Edición: Barcelona : L`Avenç, 2012;
ISBN: 978-8488839-61-9
Categoría: Complementario

Herois = Héroes
Autor(es): Freixas, Pau (dir.)
Edición: Barcelona : Cameo Media, 2011;
ISBN: -
Categoría: Complementario

Retrat d`un assassí d`ocells
Autor(es): TEIXIDOR, Emili
Edición: Barcelona : La Butxaca, 2011;
ISBN: 9788499303260
Categoría: Complementario

L`arqueòleg
Autor(es): Gironell, Martí
Edición: Barcelona : Columna, 2011;
ISBN: 978-84-664-1311-4
Categoría: Complementario

La màquina de cardar
Autor(es): Bukowski, Charles
Edición: Barcelona : La Butxaca, 2011;
ISBN: 978-84-9930-368-0
Categoría: Complementario

La nit del caçador
Autor(es): GRUBB, Davis
Edición: Barcelona : Viena, 2012;
ISBN: 978-84-8330-682-6
Categoría: Complementario

Les mans de la deixebla
Autor(es): Moner, Anna
Edición: Valencia : Bromera, 2011;
ISBN: 978-84-9824-905-7
Categoría: Complementario

Comunicació efectiva a l`aula : tècniques d`expresió oral per a docents
Autor(es): Sanz i Pinyol, Glòria
Edición: Barcelona : Graó, 2005;
ISBN: 978-84-7827-409-9
Categoría: Complementario

Gramàtica zero
Autor(es): Esteve i Gòmez, Francesc Lluís
Edición: València : Univ. Valencia, 2011;
ISBN: 978-84-370-8169-4
Categoría: Complementario

Històries imprevistes
Autor(es): Dahl, Roald
Edición: Barcelona : La Butxaca, 2010;
ISBN: 978-84-9930-131-0
Categoría: Complementario

Abandonar-se a la passió: vuit relats d`amor i desamor
Autor(es): Kawakami, Hiromi
Edición: Barcelona : Crema, 2011;
ISBN: 978-84-7727-519-0
Categoría: Complementario

Eva
Autor(es): Maíllo, Kike (dir.)
Edición: Madrid : Paramount Spain, 2012;
ISBN: -
Categoría: Complementario

Vides desafinades
Autor(es): Aliaga, Xavier
Edición: Barcelona : Edicions 62, 2011;
ISBN: 978-84-297-6872-5
Categoría: Complementario

Natura quasi morta
Autor(es): RIERA, Carme
Edición: Barcelona : Edicions 62, 2011;
ISBN: 9788429767506
Categoría: Complementario

Nou apte 2: nivell mitjà: [models autocorrectius per l`obtenció del certificat de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià]
Autor(es): Pellicer, Joan Enric
Edición: València : Adonay, 2010;
ISBN: 978-84-936289-1-8
Categoría: Complementario

Rebecca
Autor(es): MAURIER, Daphne du
Edición: Barcelona : La Butxaca, 2012;
ISBN: 9788499304793
Categoría: Complementario

Llengua pràctica
Autor(es): Montserrat i Buendia, Sandra
Edición: Alcoi : Marfil, 2008-2009;
ISBN: 978-84-268-1439-5 (v.1); 978-84-268-1440-1 (v.2)
Categoría: Complementario

La biblioteca dels morts
Autor(es): Cooper, Glenn
Edición: Barcelona : Ara Llibres, 2011;
ISBN: 978-84-938095-9-1
Categoría: Complementario

Va de bo!: nivell mitjà de valencià (C1)
Autor(es): Gonzàlvez i Escolano, Héctor
Edición: Alzira : Bromera, 2009;
ISBN: 978-84-9824-395-6
Categoría: Complementario

Les veus del Pamano
Autor(es): Cabré, Jaume
Edición: Barcelona : Labutxaca, 2012;
ISBN: 978-84-96863-34-7
Categoría: Complementario

Un crim imperfecte
Autor(es): SOLANA, Teresa
Edición: Barcelona : La Butxaca, 2009;
ISBN: 9788492549320
Categoría: Complementario

Parlar i convèncer: receptes per a fer bones presentacions en públic
Autor(es): Baró, Teresa
Edición: Barcelona : Ediciones del Serval, 2011;
ISBN: 978-84-7628-673-9
Categoría: Básico

Les set aromes del món
Autor(es): BOSCH, Alfred
Edición: La Butxaca : Barcelona, 2008;
ISBN: 9788496863781
Categoría: Complementario

Crim de sang
Autor(es): ALZAMORA, Sebastià
Edición: Barcelona : Proa, 2012;
ISBN: 978-84-7588-290-1
Categoría: Complementario

23 coses que no us expliquen sobre el capitalisme
Autor(es): CHANG, Ha-Joon
Edición: Barcelona : Empúries, 2012;
ISBN: 978-84-9787-773-2
Categoría: Complementario

Gran diccionari de la llengua catalana
Autor(es): Torras i Rodergas, Josep
Edición: Barcelona : Enciclopèdia Catalana, 2004;
ISBN: 978-84-412-2790-3
Categoría: Sin especificar

La comunicació més enllà de les paraules: què comuniquem quan creiem que no comuniquem
Autor(es): ALBALADEJO MUR, Marta
Edición: Barcelona : Graó, 2007;
ISBN: 978-84-7827-499-4
Categoría: Complementario

El planeta dels simis
Autor(es): BOUILLE, Pierre
Edición: València : Universitat de València, 2011;
ISBN: 978-84-370-8021-5
Categoría: Complementario

Mal de llengües: a l`entorn dels prejudicis lingüístics
Autor(es): Tusón, Jesús
Edición: Barcelona : Empúries, 2014;
ISBN: 978-84-9930-084-9
Categoría: Sin especificar

Ombres en la nit
Autor(es): Torrent, Ferran
Edición: Alzira : Bromera, 2011;
ISBN: 978-84-9824-845-6
Categoría: Complementario

Com escriure clar
Autor(es): Pérez Colomé, Jordi
Edición: Barcelona : UOC, 2011;
ISBN: 978-84-9788-449-5
Categoría: Complementario

La trampa del desig
Autor(es): Lozano Rovira, Urbà
Edición: Alzira : Bromera, 2012;
ISBN: 978-84-15390-48-0
Categoría: Complementario

El pit-roig
Autor(es): Nesbo, Jo
Edición: Barcelona : La Butxaca, 2011;
ISBN: 978-84-9930-284-3
Categoría: Complementario

Salvador (Puig Antich)
Autor(es): Huerga, Manuel (dir.)
Edición: Barcelona : DeAPlaneta, 2010;
ISBN: -
Categoría: Complementario

Evaluación

Instrumentos y criterios de evaluación 2013-14

L’assignatura ha d’entendre’s com una unitat. L’avaluació serà formativa i, per tant, exigeix un compromís d’assistència de l’estudiant. L’avaluació formativa es basa en el treball de classe teòric i pràctic més el treball autònom de l’estudiant. Amb aquesta avaluació es pretén que l’alumnat demostre haver assolit els objectius teòrics i pràctics de l’assignatura. En els crèdits teòrics l’alumnat demostrarà un nivell adequat/rellevant de coneixement dels continguts teòrics de la matèria (Bloc I i part del Bloc II i Bloc III): el coneixement, comprensió i capacitat d’explicar i desenvolupar les dades, els fets i els conceptes de l’assignatura en relació amb l’Educació Primària. En els crèdits pràctics, la capacitat de comprensió i expressió oral i escrita en relació amb el nivell de llengua demanat en l’assignatura.

Observacions generals

1. La falta d'assistència a classe en més d'un 20% conduirà a l´alumnat a ser avaluat com a no presencial. L´alumnat que opte per aquesta modalitat no presencial i, per tant, que per motius justificats no assistisca regularment a classe haurà de fer un examen final específic, que constarà d´una prova oral i d'una prova escrita i, a més, haurà de lliurar una pràctica oral i una altra d´escrita específiques, amb les quals haurà de demostrar el grau de consecució de les competències, els objectius i els continguts (teòrics i pràctics) de l´assignatura. Cal tenir en compte que les proves finals d'aquesta modalitat tindran un format diferent i més extens que la prova final de la modalitat presencial. Per a més indicacions sobre les dates de presentació de les pràctiques, cal mirar la guia docent completa de l'assignatura que trobareu penjada en el Campus Virtual.

2. Per a poder fer les mitjanes entre cadascuna de les parts de l’avaluació dels dos tipus d’avaluació, caldrà obtenir una qualificació mínima de 4 en cada ítem. D’altra banda, no es guardaran les notes d’una convocatòria a una altra dins del mateix curs acadèmic ni d’un curs acadèmic a un altre, sinó que en cas que l’alumne suspenga la primera convocatòria (gener), s’haurà de presentar a les proves de la segona convocatòria (juliol) que consistiran en una prova oral (50%) i una prova escrita (50%).

Descripción Criterio Tipo Ponderación
ACTIVIDADES DE EVALUACIÓN DURANTE EL SEMESTRE 50
EXAMEN FINAL 50

 

Fechas de pruebas de evaluación oficiales para el curso 2013-14

Convocatoria Fecha Hora Grupo - Aula(s) asignada(s) Observaciones
(C2) Periodo ordinario para asignaturas de primer semestre 17/01/2014 09:30 - 13:00
GRUPO 1 (CLASE TEÓRICA)ED/1-25 
ED/2-26 
ED/2-27 
GRUPO 2 (CLASE TEÓRICA)ED/1-25 
ED/2-26 
ED/2-27 
GRUPO 3 (CLASE TEÓRICA)ED/1-25 
ED/2-26 
ED/2-27 
GRUPO 4 (CLASE TEÓRICA)ED/1-25 
ED/2-26 
ED/2-27 
GRUPO 5 (CLASE TEÓRICA)ED/1-25 
ED/2-26 
ED/2-27 
22/01/2014 09:00 - 12:00
GRUPO 1 (CLASE TEÓRICA)A2/C01 
A2/C02 
A2/C03 
A2/C04 
GRUPO 2 (CLASE TEÓRICA)A2/C01 
A2/C02 
A2/C03 
A2/C04 
GRUPO 3 (CLASE TEÓRICA)A2/C01 
A2/C02 
A2/C03 
A2/C04 
GRUPO 4 (CLASE TEÓRICA)A2/C01 
A2/C02 
A2/C03 
A2/C04 
GRUPO 5 (CLASE TEÓRICA)A2/C01 
A2/C02 
A2/C03 
A2/C04 
17/01/2014 16:00 - 19:00
GRUPO 10 (CLASE TEÓRICA)ED/0-11 
ED/0-12 
ED/0-13 
GRUPO 6 (CLASE TEÓRICA)ED/0-11 
ED/0-12 
ED/0-13 
GRUPO 7 (CLASE TEÓRICA)ED/0-11 
ED/0-12 
ED/0-13 
GRUPO 8 (CLASE TEÓRICA)ED/0-11 
ED/0-12 
ED/0-13 
GRUPO 9 (CLASE TEÓRICA)ED/0-11 
ED/0-12 
ED/0-13 
22/01/2014 15:00 - 18:00
GRUPO 10 (CLASE TEÓRICA)A2/D01 
A2/D02 
A2/D03 
GRUPO 6 (CLASE TEÓRICA)A2/D01 
A2/D02 
A2/D03 
GRUPO 7 (CLASE TEÓRICA)A2/D01 
A2/D02 
A2/D03 
GRUPO 8 (CLASE TEÓRICA)A2/D01 
A2/D02 
A2/D03 
GRUPO 9 (CLASE TEÓRICA)A2/D01 
A2/D02 
A2/D03 
(C4) Pruebas extraordinarias para asignaturas de grado y máster 26/06/2014 15:00 - 18:00 A2/A01 
A2/A02 
A2/C01 
El jueves 3 de julio, de 10:00 a 13:00 horas y de 16:00 a 19:00 horas, se realizará la prueba oral.
03/07/2014 10:00 - 13:00 ED/1-14 
ED/1-15 
ED/1-16 
ED/1-17 
ED/1-18 
El jueves 3 de julio, de 10:00 a 13:00 horas y de 16:00 a 19:00 horas, se realizará la prueba oral.
16:00 - 19:00 ED/1-14 
ED/1-15 
ED/1-16 
ED/1-18 
ED/1-19 
El jueves 3 de julio, de 10:00 a 13:00 horas y de 16:00 a 19:00 horas, se realizará la prueba oral.

 

 



Profesorado

CAMARA SEMPERE, HECTOR
Profesor/a responsable

  • CLASE TEÓRICA: Grupos:
    • 2
  • PRÁCTICAS DE PROBLEMAS / TALLER: Grupos:
    • 2

ALBERO POVEDA, AMADOR JAUME

  • CLASE TEÓRICA: Grupos:
    • 9
    • 11
  • PRÁCTICAS DE PROBLEMAS / TALLER: Grupos:
    • 9

AMOROS SANTOS, FRANCISCO JOSE

  • CLASE TEÓRICA: Grupos:
    • 7
    • 10
  • PRÁCTICAS DE PROBLEMAS / TALLER: Grupos:
    • 7

BAILE LOPEZ, EDUARD

  • CLASE TEÓRICA: Grupos:
    • 3
  • PRÁCTICAS DE PROBLEMAS / TALLER: Grupos:
    • 3

GINER I FONTERIZ, FRANCESC XAVIER

  • CLASE TEÓRICA: Grupos:
    • 1
  • PRÁCTICAS DE PROBLEMAS / TALLER: Grupos:
    • 1

GUARDIOLA SAVALL, MARIA ISABEL

  • CLASE TEÓRICA: Grupos:
    • 4
  • PRÁCTICAS DE PROBLEMAS / TALLER: Grupos:
    • 4

JORDA PASCUAL, RAFEL

  • CLASE TEÓRICA: Grupos:
    • 8
  • PRÁCTICAS DE PROBLEMAS / TALLER: Grupos:
    • 8

LOPEZ GISBERT, BERNAT

  • PRÁCTICAS DE PROBLEMAS / TALLER: Grupos:
    • 6
    • 10

MAESTRE BROTONS, ANTONI

  • CLASE TEÓRICA: Grupos:
    • 6

MONTSERRAT BUENDIA, SANDRA

  • CLASE TEÓRICA: Grupos:
    • 5

SEGURA I LLOPEZ, CARLES

  • PRÁCTICAS DE PROBLEMAS / TALLER: Grupos:
    • 5

 

Grupos

CLASE TEÓRICA

Grupo Semestre Turno Idioma Matriculados En matrícula, distribución
Gr. 1 (CLASE TEÓRICA) : 1 PRIMARIA (VALENCIANO-MAÑANA) 1S Mañana VAL 51 Desde NIF A - hasta NIF Z
Gr. 10 (CLASE TEÓRICA) : 10 PRIMARIA (VALENCIANO-TARDE) 1S Tarde VAL 39 Desde NIF A - hasta NIF Z
Gr. 11 (CLASE TEÓRICA) : PRIMARIA 1S Tarde VAL 1
Gr. 2 (CLASE TEÓRICA) : 2 PRIMARIA (VALENCIANO-MAÑANA) 1S Mañana VAL 52 Desde NIF A - hasta NIF Z
Gr. 3 (CLASE TEÓRICA) : 3 PRIMARIA (VALENCIANO-MAÑANA) 1S Mañana VAL 48 Desde NIF A - hasta NIF Z
Gr. 4 (CLASE TEÓRICA) : 4 PRIMARIA (VALENCIANO-MAÑANA) 1S Mañana VAL 46 Desde NIF A - hasta NIF Z
Gr. 5 (CLASE TEÓRICA) : 5 PRIMARIA (VALENCIANO-MAÑANA) 1S Mañana VAL 49 Desde NIF A - hasta NIF Z
Gr. 6 (CLASE TEÓRICA) : 6 PRIMARIA (VALENCIANO-TARDE) 1S Tarde VAL 46 Desde NIF A - hasta NIF Z
Gr. 7 (CLASE TEÓRICA) : 7 PRIMARIA (VALENCIANO-TARDE) 1S Tarde VAL 46 Desde NIF A - hasta NIF Z
Gr. 8 (CLASE TEÓRICA) : 8 PRIMARIA (VALENCIANO-TARDE) 1S Tarde VAL 45 Desde NIF A - hasta NIF Z
Gr. 9 (CLASE TEÓRICA) : 9 PRIMARIA (VALENCIANO-TARDE) 1S Tarde VAL 52 Desde NIF A - hasta NIF Z


PRÁCTICAS DE PROBLEMAS / TALLER

Grupo Semestre Turno Idioma Matriculados
Gr. 1 (PRÁCTICAS DE PROBLEMAS / TALLER) : 1 PRIMARIA (VALENCIANO-MAÑANA) 1S Mañana VAL 51
Gr. 10 (PRÁCTICAS DE PROBLEMAS / TALLER) : 10 PRIMARIA (VALENCIANO-TARDE) 1S Tarde VAL 39
Gr. 11 (PRÁCTICAS DE PROBLEMAS / TALLER) : PRIMARIA 1S Tarde VAL 1
Gr. 2 (PRÁCTICAS DE PROBLEMAS / TALLER) : 2 PRIMARIA (VALENCIANO-MAÑANA) 1S Mañana VAL 52
Gr. 3 (PRÁCTICAS DE PROBLEMAS / TALLER) : 3 PRIMARIA (VALENCIANO-MAÑANA) 1S Mañana VAL 48
Gr. 4 (PRÁCTICAS DE PROBLEMAS / TALLER) : 4 PRIMARIA (VALENCIANO-MAÑANA) 1S Mañana VAL 46
Gr. 5 (PRÁCTICAS DE PROBLEMAS / TALLER) : 5 PRIMARIA (VALENCIANO-MAÑANA) 1S Mañana VAL 49
Gr. 6 (PRÁCTICAS DE PROBLEMAS / TALLER) : 6 PRIMARIA (VALENCIANO-TARDE) 1S Tarde VAL 46
Gr. 7 (PRÁCTICAS DE PROBLEMAS / TALLER) : 7 PRIMARIA (VALENCIANO-TARDE) 1S Tarde VAL 46
Gr. 8 (PRÁCTICAS DE PROBLEMAS / TALLER) : 8 PRIMARIA (VALENCIANO-TARDE) 1S Tarde VAL 45
Gr. 9 (PRÁCTICAS DE PROBLEMAS / TALLER) : 9 PRIMARIA (VALENCIANO-TARDE) 1S Tarde VAL 52




Horarios

CLASE TEÓRICA

Grupo Fecha inicio Fecha fin Día Hora inicio Hora fin Aula
1 09/09/2013 20/12/2013 MAR 08:00 10:00 ED/1-17  
10 09/09/2013 20/12/2013 MAR 19:00 21:00 ED/0-04  
2 09/09/2013 20/12/2013 MAR 10:00 12:00 ED/0-11  
3 09/09/2013 20/12/2013 MAR 10:00 12:00 ED/1-14  
4 09/09/2013 20/12/2013 MAR 12:00 14:00 ED/1-15  
5 09/09/2013 20/12/2013 MAR 10:00 12:00 ED/1-16  
6 09/09/2013 20/12/2013 MAR 17:00 19:00 ED/0-07  
7 09/09/2013 20/12/2013 MAR 17:00 19:00 ED/0-08  
8 09/09/2013 20/12/2013 MAR 19:00 21:00 ED/0-09  
9 09/09/2013 20/12/2013 MAR 17:00 19:00 ED/0-12  

PRÁCTICAS DE PROBLEMAS / TALLER

Grupo Fecha inicio Fecha fin Día Hora inicio Hora fin Aula
1 09/09/2013 20/12/2013 JUE 08:00 10:00 ED/1-17  
10 09/09/2013 20/12/2013 JUE 19:00 21:00 ED/0-04  
2 09/09/2013 20/12/2013 JUE 10:00 12:00 ED/0-11  
3 09/09/2013 20/12/2013 JUE 10:00 12:00 ED/1-14  
4 09/09/2013 20/12/2013 JUE 12:00 14:00 ED/1-15  
5 09/09/2013 20/12/2013 JUE 10:00 12:00 ED/1-16  
6 09/09/2013 20/12/2013 JUE 17:00 19:00 ED/0-07  
7 09/09/2013 20/12/2013 JUE 17:00 19:00 ED/0-08  
8 09/09/2013 20/12/2013 JUE 19:00 21:00 ED/0-09  
9 09/09/2013 20/12/2013 JUE 17:00 19:00 ED/0-12