Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2016-17
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17
Context de l'assignatura per al curs 2016-17
Asignatura obligatoria de primer curso del máster
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG0 : Parlar bé en públic.
- CG1 : Saber integrar coneixements científics i tècnics i aplicar-los críticament.
- CG10 : Ser hàbil en la preparació de documents de síntesi i exposició i tenir experiència en la preparació i presentació de comunicacions orals i en la defensa pública d'aquestes.
- CG2 : Tenir capacitat d'autoaprenentatge i de treballar autònomament.
- CG4 : Saber ser desimbolt en un entorn multidisciplinari i multicultural.
Competències específiques (CE)
- CE16 : Ser capaç de proposar estratègies de gestió raonades i raonables i saber valorar els avantatges i inconvenients de diverses estratègies de gestió.
- CE17 : Desenvolupar capacitat per a utilitzar models de simulació per a millorar l'assessorament científic necessari per a optimitzar la gestió.
- CE18 : Adquirir experiència en l'ús del model bioeconòmic de simulació Bemmfish, per a avaluar l'efecte de diverses accions de gestió en el sistema pesquer i permetre als gestors avaluar les conseqüències biològiques i econòmiques de l'aplicació de diferents polítiques.
- CE19 : Saber determinar i utilitzar una àmplia gamma d'indicadors i punts de referència biològics i econòmics com a eines per a avaluar flotes i suport de la gestió pesquera.
Competències bàsiques i del MECE (Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior)
- CB10 : Tenir les habilitats d'aprenentatge que permeten continuar estudiant d'una manera que ha de ser en gran part autodirigida o autònoma.
- CB6 : Tenir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
- CB7 : Saber aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts, dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb l'àrea d'estudi.
- CB8 : Ser capaç d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, tot i ser incompleta o limitada, inclou reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels coneixements i judicis propis.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Ser capaç de proposar estratègies de gestió raonades i raonables. Valorar els avantatges i inconvenients de diverses estratègies de gestió.
- Ser capaç d'utilitzar models de simulació, per a millorar l'assessorament científic necessari per a optimitzar la gestió.
- Adquirir experiència en l'ús del model bioeconòmic de simulació Bemmfish, per a avaluar l'efecte de diverses accions de gestió en el sistema pesquer i les conseqüències biològiques i econòmiques de l'aplicació de diferents polítiques.
- Saber utilitzar una àmplia gamma d'indicadors i punts de referència biològics i econòmics com a eines per a l'avaluació de flotes i el suport de la gestió pesquera.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17
Sense dades
;