Competencies and objectives
- Course context for academic year 2017-18
- Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees)
- Learning outcomes (Training objectives)
- Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2017-18
Course context for academic year 2017-18
Course content (verified by ANECA in official undergraduate and Master’s degrees)
General Competences (CG)
- CG1 : Capacity to synthesis and analyse different sources of information critically.
- CG3 : Capacity to apply the knowledge acquired and understand complex, multidimensional problems. Ability to adapt to new situations.
- CG7 : Know how to obtain bibliographic and technical information and understand English terminology relating to the subjects.
- CG8 : Capacity to adapt to social and business needs.
- CG9 : Sensitive to environmental topics and the conservation of natural resources.
Specific Competences (CE)
- CE11 : Understand the most important regulations concerning management of the resource, with emphasis on the Water Framework Directive.
- CE17 : Ability to evaluate different management alternatives from an all-embracing, multidisciplinary approach and choose the most efficient in the framework of sustainable development.
Basic Competences and Competences included under the Spanish Qualifications Framework for Higher Education (MECES)
- CB1 : Que los estudiantes sepan aplicar los conocimientos adquiridos y su capacidad de resolución de problemas en entornos nuevos o poco conocidos Máster Universitario en Gestión Sostenible y Tecnologías del Agua de la Universidad de Alicante Página 32 de 126 dentro de contextos más amplios (o multidisciplinares) relacionados con su área de estudio.
- CB2 : Que los estudiantes sean capaces de integrar conocimientos y enfrentarse a la complejidad de formular juicios a partir de una información que, siendo incompleta o limitada, incluya reflexiones sobre las responsabilidades sociales y éticas vinculadas a la aplicación de sus conocimientos y juicios.
- CB3 : Que los estudiantes sepan comunicar sus conclusiones (y los conocimientos y razones últimas que las sustentan) a públicos especializados y no especializados de un modo claro y sin ambigüedades.
- CB4 : Que los estudiantes posean las habilidades de aprendizaje que les permitan continuar estudiando de un modo que habrá de ser en gran medida autodirigido o autónomo.
Learning outcomes (Training objectives)
No data
Specific objectives stated by the academic staff for academic year 2017-18
No data
;