Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2016-17
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17
Context de l'assignatura per al curs 2016-17
El alumno aprenderá los aspectos fundamentales conceptuales y de diseño de las tecnologías más habituales de carácter físico, químico y biológico empleadas para el tratamiento de aguas, así como las tecnologías avanzadas y las nuevas tecnologías emergentes basadas en membranas. Se realizan ejercicios numéricos y prácticas de laboratorio sobre algunas de estas operaciones.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Capacitat de síntesi i anàlisi de les diferents fonts d'informació de manera crítica.
- CG2 : Capacitat per a treballar en equip, així com de liderar, organitzar, planificar i supervisar grups d'investigació i de treball multidisciplinaris i multiculturals. Motivació per la qualitat.
- CG3 : Capacitat per a aplicar el coneixement adquirit i comprendre problemes complexos i multidimensionals. Adaptació a noves situacions.
- CG4 : Capacitat per a processar, interpretar i presentar dades utilitzant tècniques d'anàlisis qualitatives i quantitatives.
- CG5 : Capacitat per a comunicar-se amb experts d'altres àrees.
- CG6 : Habilitat d'investigació. Iniciativa i esperit innovador. Capacitat per a identificar i valorar tecnologies emergents.
- CG7 : Saber adquirir i utilitzar informació bibliogràfica i tècnica i conèixer la terminologia anglesa relacionada amb les matèries.
- CG9 : Sensibilitat pels temes mediambientals i per la conservació de recursos naturals.
Competències específiques (CE)
- CE17 : Aptitud per a avaluar diferents alternatives de gestió des d'una aproximació integral i multidisciplinària, i seleccionar la més eficient en un marc de desenvolupament sostenible.
- CE8 : Coneixement de les tecnologies convencionals i avançades, i de les noves tecnologies de membranes, per al tractament de l'aigua, i capacitat per a la seua selecció a partir de la qualitat de l'aigua bruta i tractada, i dels possibles escenaris de gestió.
Competències bàsiques i del MECE (Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior)
- CB1 : Que los estudiantes sepan aplicar los conocimientos adquiridos y su capacidad de resolución de problemas en entornos nuevos o poco conocidos Máster Universitario en Gestión Sostenible y Tecnologías del Agua de la Universidad de Alicante Página 32 de 126 dentro de contextos más amplios (o multidisciplinares) relacionados con su área de estudio.
- CB2 : Que los estudiantes sean capaces de integrar conocimientos y enfrentarse a la complejidad de formular juicios a partir de una información que, siendo incompleta o limitada, incluya reflexiones sobre las responsabilidades sociales y éticas vinculadas a la aplicación de sus conocimientos y juicios.
- CB3 : Que los estudiantes sepan comunicar sus conclusiones (y los conocimientos y razones últimas que las sustentan) a públicos especializados y no especializados de un modo claro y sin ambigüedades.
- CB4 : Que los estudiantes posean las habilidades de aprendizaje que les permitan continuar estudiando de un modo que habrá de ser en gran medida autodirigido o autónomo.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
Sense dades
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17
Conocimiento de las tecnologías convencionales y avanzadas, y de las nuevas tecnologías de membranas, para el tratamiento del agua, y capacidad para su selección en función de la calidad del agua bruta y tratada, y de los posibles escenarios de gestión.
;