Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2016-17
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17
Context de l'assignatura per al curs 2016-17
Esta asignatura ofrece al alumno herramientas prácticas de investigación social aplicadas al ámbito de los estudios y gestión turísticos.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Tenir visió innovadora, prospectiva i proactiva.
- CG6 : Interpretar i avaluar amb esperit crític els resultats obtinguts.
Competències específiques (CE)
- CE12 : Conèixer els fonaments i aplicar metodologies científiques adequades.
- CE19 : Utilitzar tècniques de recollida i anàlisi de dades.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Dissenyar projectes d'investigació, de caràcter qualitatiu, en el marc dels nous processos turístics globals i postmoderns.
- Aplicar les teories sociològiques actuals sobre consum, turisme i oci a l'estudi dels fenòmens turístics.
- Dissenyar metodologies aplicades als fenòmens i processos turístics.
- Aplicar tècniques qualitatives a l'anàlisi de fenòmens i processos turístics.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17
Introducir al alumno en la investigación científica de las variables socioculturales del turismo; definición, conceptos y características.
Introducir al alumno en las fuentes, búsqueda y análisis, de la investigación social del turismo
Introducir al alumno en el conocimiento y manejo de las principales técnicas cualtitativas y cuantitativas para el análisis de las variables socioculturales del turismo
Introducir al alumno en el diseño y redacción de proyectos, artículos e informes de estudios sobre las variables socioculturales del turismo
COMPETENCIAS:
1.- CONOCER LA MORFOLOGÍA Y NATURALEZA DE LA INVESTIGACIÓN SOCIAL EN TURISMO
2.- CONOCER Y MANEJAR LAS FUENTES DE LA INVESTIGACIÓN SOCIAL EN TURISMO
3.- CONOCER Y MANEJAR TECNICAS CUALITATIVAS Y CUANTITATIVAS EN TURISMO
4.- APRENDER A DISEÑAR Y REDACTAR PROYECTOS, ARTICULOS E INFORMES
;