Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2017-18

La naturaleza del Máster Universitario de Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria, Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas, cuya finalidad es la preparación profesional orientada a la especialización académica y profesional de los estudiantes exige que el TFM esté orientado a la evaluación de las competencias profesionales, generales y específicas asociadas a la titulación.
Por todo ello, la elaboración y/o defensa del TFM será un instrumento de síntesis del conjunto de competencias desarrolladas en el Máster a lo largo de los diferentes módulos formativos tanto teóricos como prácticos.
El TFM se orientará pues a la integración de conocimientos, habilidades y actitudes de forma coherente y acorde con los objetivos concretos de formación propios de la titulación y requeridos en el perfil profesional de la especialidad. El TFM deberá ser un ejercicio reflexivo e integrador que conlleve aplicar conocimientos, habilidades y actitudes adquiridos en cada uno de los módulos formativos de la especialidad cursada y que puedan proyectarse a la práctica.

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals del títol (CG)

  • CG17 : Desenvolupar hàbits i actituds per a aprendre a aprendre al llarg del posterior exercici professional.
  • CG18 : Aplicar els coneixements adquirits i la capacitat de resolució de problemes a entorns educatius nous o poc coneguts.
  • CG4 : Buscar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), transformar-la en coneixement i aplicar-la als processos d'ensenyament i aprenentatge en les matèries pròpies de les especialitzacions cursades.

 

Competències específiques:>>pràcticum (CP)

  • CP2 : Acreditar un bon domini de l'expressió oral i escrita en la pràctica docent.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

Sense dades

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2017-18

Identificar y analizar una problemática en el centro o aula relacionada con la especialidad de FOL.
Elaborar una propuesta de innovación educativa en el módulo de FOL.

 

 

;

Dades generals

Codi: 12173
Professor/a responsable:
GILAR CORBI, RAQUEL
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 0,00
Crèdits pràctics: 0,60
Càrrega no presencial: 5,40

Departaments amb docència

  • Dep.: DIDÀCTICA GENERAL I DIDÀCTIQUES ESPECÍFIQUES
    Àrea: DIDÀCTICA I ORGANITZACIÓ ESCOLAR
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,05
  • Dep.: FILOLOGIA CATALANA
    Àrea: FILOLOGIA CATALANA
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,2
  • Dep.: PSICOLOGIA EVOLUTIVA I DIDÀCTICA
    Àrea: DIDÀCTICA I ORGANITZACIÓ ESCOLAR
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,05
  • Dep.: PSICOLOGIA EVOLUTIVA I DIDÀCTICA
    Àrea: PSICOLOGIA EVOLUTIVA I DE L'EDUCACIÓ
    Crèdits teòrics: 0
    Crèdits pràctics: 0,3
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix