Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2016-17
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17
Context de l'assignatura per al curs 2016-17
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències específiques (CE)
- CE22 : Ser capaç d'aplicar les tècniques de control cinemàtic i dinàmic, la planificació i programació de robots i altres sistemes d'automatització associats en diferents situacions.
- CE26 : Conèixer els diversos mitjans de locomoció aplicables a la robòtica, les particularitats dinàmiques i els camps d'aplicació més adequats (rodes, erugues, potes, aeris i altres).
- CE27 : Conèixer les tècniques d'intel·ligència artificial utilitzades en robòtica industrial i de serveis, saber com utilitzar-les en aplicacions robòtiques fixes i mòbils.
- CE31 : Conèixer i entendre les tècniques per a detectar, reconèixer o seguir elements dins de l'entorn d'un robot i saber utilitzar o desenvolupar algorismes per a engegar aquestes tècniques.
- CE32 : Saber com funcionen diversos tipus de sistemes de navegació, localització i mapes, per a sistemes robòtics, i els àmbits d'aplicació en què poden usar-se (interior, aeri, terrestre, marí, etc.).
Competències transversals
- CT1 : Capacitats informàtiques i informacionals.
- CT2 : Ser capaç de comunicar-se correctament tant de forma oral com escrita.
- CT3 : Capacitat d'anàlisi i síntesi.
- CT4 : Capacitat d'organització i planificació.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Conèixer els diversos sistemes de locomoció per a robots mòbils.
- Conèixer i saber aplicar els mètodes d'evitació d'obstacles.
- Saber aplicar les tècniques de planificació de trajectòries en robòtica mòbil.
- Conèixer les diverses tècniques de mapatge: 2D, 3D i topològica.
- Saber aplicar les tècniques de control reactiu en un robot mòbil.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17
Sense dades
;