Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2016-17
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17
Context de l'assignatura per al curs 2016-17
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG3 : Tenir i comprendre els coneixements que possibiliten ser original en el desenvolupament o l'aplicació d'idees per a resoldre problemes d'enginyeria nous o multidisciplinaris, després d'analitzar i entendre les especificacions plantejades.
Competències específiques (CE)
- CE27 : Conèixer les tècniques d'intel·ligència artificial utilitzades en robòtica industrial i de serveis, saber com utilitzar-les en aplicacions robòtiques fixes i mòbils.
- CE28 : Ser capaç d'aplicar mètodes de reconeixement de patrons i d'aprenentatge computacional en l'anàlisi de dades sensorials i per a la presa de decisions en sistemes robòtics.
Competències transversals
- CT1 : Capacitats informàtiques i informacionals.
- CT2 : Ser capaç de comunicar-se correctament tant de forma oral com escrita.
- CT3 : Capacitat d'anàlisi i síntesi.
- CT4 : Capacitat d'organització i planificació.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Es tracta del primer contacte de l'alumnat amb els sistemes intel·ligents, una de les àrees amb una rellevància creixent en l'àmbit professional dels titulats en enginyeria robòtica. Han de comprendre i aprendre la resolució de problemes utilitzant conceptes i tècniques de sistemes intel·ligents.
- Tenir i comprendre els coneixements d'intel·ligència artificial per a resoldre problemes d'enginyeria robòtica nous o multidisciplinaris, després d'analitzar i entendre les especificacions plantejades.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17
Sense dades
;