Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2016-17
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17
Context de l'assignatura per al curs 2016-17
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències específiques (CE)
- CE1 : Conèixer i aplicar els conceptes fonamentals de la física.
- CE10 : Ser capaç d'utilitzar eines informàtiques per a resoldre i modelar problemes físics.
- CE13 : Comprendre les teories físiques més importants.
- CE2 : Reconèixer i valorar els processos físics en la vida diària.
- CE3 : Ser capaç de valorar ordres de magnitud, per a interpretar fenòmens diversos, fer les aproximacions requerides a fi de reduir un problema a un nivell manejable i desenvolupar la intuïció en física.
- CE8 : Comprendre i dominar mètodes matemàtics i numèrics d'ús habitual en física.
- CE9 : Ser capaç de modelar fenòmens complexos traslladant un problema físic al llenguatge matemàtic.
Competències transversals bàsiques de la UA
- CGUA3 : Tenir coneixements d'informàtica relatius a l'àmbit d'estudi.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Comprendre el concepte de coordenada generalitzada.
- Saber plantejar les equacions que regeixen el moviment de sistemes mecànics en el marc de la formulació Lagrangiana i Hamiltoniana.
- Comprendre el concepte de coordenada cíclica i la seua relació amb les simetries d'un sistema i quantitats conservades.
- Comprendre la formulació de la mecànica basada en l'equació d'Hamilton_Jacobi.
- Comprendre la formulació Lagrangiana dels mitjans continus.
- Comprendre el concepte de manera normal d'un sistema de partícules.
- Utilitzar mètodes perturbativos per a resoldre problemes no integrables.
- Comprendre el concepte de caos en mecànica clàssica.
- Saber utilitzar alguns programes informàtics que simulen sistemes físics en l'àmbit de la mecànica de partícules.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17
Sense dades
;