Competències i objectius
Informació provisional. Pendent d'aprovació.
- Context de l'assignatura per al curs 2011-12
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2011-12
Context de l'assignatura per al curs 2011-12
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Sense dades
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Fer servir totes les utilitats del Campus Virtual (materials, debats, enllaços, moodle, etc.) com a plataforma d'aprenentatge virtual.
- Utilitzar Internet i la web 2.0 per a compartir, crear i cercar informació.
- Utilitzar processadors de textos i altres utilitats d'ofimàtica en les tasques individuals o grupals assignades.
- Saber utilitzar el laboratori d'idiomes per a millorar l'aprenentatge.
- Conèixer i consolidar les eines de l'anàlisi lingüística i del discurs.
- Aprendre a detectar les idees clau i a resumir els textos orals.
- Desenvolupar el raonament crític per a desxifrar i valorar el significat dels textos orals.
- Utilitzar les referències bibliogràfiques per a obtenir informació i poder contrastar-la amb els coneixements anteriors.
- Utilitzar els coneixements, materials i recursos per a poder aprendre autònomament.
- Aprendre a utilitzar els diccionaris per a conèixer l'ús, el registre i la pronúncia d'una paraula.
- Aprendre a reconèixer les idees d'altres, parafrasejar i citar.
- Utilitzar les tècniques d'anàlisi del discurs per a aprendre a estructurar i elaborar presentacions orals adaptades a un determinat registre i tema.
- Treballar en parella, col·laborar es l'esforç d'aconseguir un resultat o fi comú en un treball escrit, una presentació oral, un debat o una conversa.
- Liderar un grup de treball.
- Aprendre a cuidar la qualitat del treball (incloent-hi l'edició i correcció dels textos propis i dels companys).
- Utilitzar l'anglés com a instrument de comunicació.
- Desenvolupar habilitats acadèmiques en anglés (presentacions de projectes, temes, etc.).
- Saber adaptar el format i el registre del discurs al context.
- Desenvolupar les competències comunicatives en anglés de l'alumne, en el nivell C1.2 segons el Marc Comú Europeu de Referència (MCER).
- Desenvolupar les 5 destreses establides en el MCER (nivell C1.2).
- Consolidar els coneixements adquirits en el nivell anterior (C1.1 del MCER).
- Resultar desimbolt en situacions on s'usa l'anglés, ser capaç d'entendre'n les diferents varietats i adaptar-se al context específic, utilitzant el llenguatge amb flexibilitat i eficàcia per a finalitats socials i acadèmiques.
- Aprendre a cuidar la pronúncia, l'entonació, el to i altres aspectes paralingüístics i extralingüístics (multimodalitat), per a consolidar la mútua comprensió entre els interlocutors i l'èxit en la comunicació.
- Desenvolupar la capacitat d'explicar el que s'ha après de manera didàctica i amb el llenguatge verbal i no verbal.
- Reflexionar sobre els components dels discursos orals per a millorar la comunicació.
- Expressar-se creativament en les presentacions i comunicacions orals.
- Aprendre a fomentar la interacció.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2011-12
Sense dades
;