Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2011-12
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2011-12
Context de l'assignatura per al curs 2011-12
Sense dades
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Competències generals del títol (CG)
- CG1 : Capacitat d'anàlisi, síntesi i raonament crític.
- CG4 : Capacitat de treball i lideratge en equip.
- CG6 : Capacitat per a comprendre el paper del llenguatge en la construcció de l'ésser humà com a membre actiu d'una comunitat lingüística i cultural i relacionar-ho amb la funció de l'individu en la societat.
- CG7 : Coneixement teòric i pràctic i apreciació de la diversitat i la multiculturalitat en l'àmbit nacional o internacional.
Competències específiques (CE)
- CE1 : Ser capaç de dominar instrumental i teòricament la llengua anglesa.
- CE22 : Ser capaç de redactar textos de diferent tipus.
- CE23 : Ser capaç de traduir textos de tipus diferents.
- CE5 : Ser capaç d'aprendre i utilitzar de manera adequada la gramàtica de l'anglès.
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
-
Utilitzar el Campus Virtual amb totes les seues utilitats (materials, debats, enllaços, MOODLE, etc.) com a plataforma d'aprenentatge virtual.Utilitzar Internet i la Web 2.0 per a compartir, crear i cercar informació.Utilitzar processadors de textos i altres utilitats d'ofimàtica en les tasques individuals o grupales assignades.Saber utilitzar el laboratori d'idiomes i els recursos tecnològics per a millorar l'aprenentatge.Reflexionar sobre el propi aprenentatge per a poder establir i reconèixer les febleses, amenaces, fortaleses i oportunitats que es presenten.Utilitzar les referències bibliogràfiques i els recursos documentals per a obtenir informació i poder contrastar-la amb els coneixements anteriors.Utilitzar els coneixements, materials i recursos per a poder aprendre de manera autònoma.Treballar en parelles: Col·laborar amb l'esforç per a aconseguir un resultat o fi comuna, siga un treball escrit, una presentació oral, un debat o una conversa.Liderar un grup de treball.Aprendre a cuidar la qualitat del treball (incloent l'edició i correcció dels textos propis i dels textos dels companys).Desenvolupar les competències comunicatives de l'alumne en el nivell C1.1 segons el marc comú europeu de referència (MCER) en llengua anglesa.Desenvolupar les 5 destreses establides en el MCER seguint el nivell C1.1Afermar els coneixements adquirits en el nivell anterior (B2 del MCER).Desembolicar-se en situacions habituals en països de parla anglesa sent capaç d'adaptar-se al context específic; utilitzant el llenguatge amb flexibilitat i eficàcia per a finalitats socials i professionals. Utilitzar la llengua anglesa com a instrument de comunicació.Desenvolupar habilitats professionals en llengua anglesa: per exemple, presentació d'un projecte, tècniques de negociació, reunions, presentació d'un tema, etc.Saber adaptar el format i el registre d'un text o discurs al context.Ser conscient de les diferències culturals entre la cultura nativa i la dels països de parla anglesa.Conèixer els costums dels països de parla anglesa a través dels textos, articles de divulgació, articles d'opinió, programes de TV, pel·lícules, premsa, etc.Afermar els coneixements adquirits en els cursos anteriors, incidint especialment en l'estructura de les oracions complexes i en la subordinació.Establir diferències i contrastos entre la sintaxi de la llengua materna i la llengua anglesa.Redactar assajos i textos extensos de temàtica relacionada amb l'especialitat.Conèixer les convencions dels gèneres lingüístics del programa i utilitzar les tècniques d'anàlisis del discurs per a aprendre a estructurar i escriure textos extensos: per exemple, cartes, informes, propostes, assajos, articles, etc.Usar la traducció com a eina d'aprenentatge i de contrast entre llengües.
- Fer servir les utilitats de Campus Virtual (materials, debats, enllaços, Moodle, etc.) com a plataforma d'aprenentatge virtual.
- Utilitzar Internet i la web 2.0 per a compartir, crear i cercar informació.
- Utilitzar processadors de textos i altres utilitats d'ofimàtica en les tasques individuals o grupals assignades.
- Saber utilitzar el laboratori d'idiomes i els recursos tecnològics per a millorar l'aprenentatge.
- Reflexionar sobre l'aprenentatge propi, per a poder establir i reconèixer les febleses, amenaces, fortaleses i oportunitats que es presenten.
- Utilitzar les referències bibliogràfiques i els recursos documentals per a obtenir informació i poder contrastar-la amb els coneixements anteriors.
- Utilitzar els coneixements, materials i recursos per a poder aprendre de manera autònoma.
- Treballar en parelles: col·laborar amb l'esforç per a aconseguir un resultat o fi comú: treball escrit, presentació oral, debat o conversa.
- Liderar un grup de treball.
- Aprendre a cuidar la qualitat del treball, incloent-hi l'edició i correcció dels textos propis i dels companys.
- Desenvolupar les competències comunicatives en el nivell C1.1, segons el Marc Comú Europeu de Referència (MCER) en llengua anglesa.
- Desenvolupar les 5 destreses establides pel MCER per al nivell C1.1
- Consolidar els coneixements adquirits en el nivell anterior (B2 del MCER).
- Comunicar-se amb èxit en situacions habituals en països de parla anglesa, sent capaç d'adaptar-se al context específic i utilitzant el llenguatge amb flexibilitat i eficàcia per a finalitats socials i professionals. Utilitzar la llengua anglesa com a instrument de comunicació.
- Desenvolupar habilitats professionals en llengua anglesa: presentació de projectes, tècniques de negociació, reunions, presentacions de temes, etc.
- Saber adaptar el format i el registre d'un text o discurs al context.
- Ser conscient de les diferències culturals entre la cultura nativa i la dels països de parla anglesa.
- Conèixer els costums dels països de parla anglesa a través de textos, articles de divulgació i d'opinió, programes de TV, pel·lícules, premsa, etc.
- Consolidar els coneixements adquirits en els cursos anteriors, amb especial atenció a l'estructura de les oracions complexes i la subordinació.
- Establir diferències i contrastos entre la sintaxi de la llengua materna i l'anglés.
- Redactar assajos i textos extensos de temàtica relacionada amb l'especialitat.
- Conèixer les convencions dels gèneres lingüístics del programa i utilitzar les tècniques d'anàlisi del discurs per a aprendre a estructurar i escriure textos extensos, com ara cartes, informes, propostes, assajos, articles, etc.
- Usar la traducció com a eina d'aprenentatge i de contrast entre llengües.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2011-12
Sense dades
;