Competències i objectius
- Context de l'assignatura per al curs 2016-17
- Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
- Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
- Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17
Context de l'assignatura per al curs 2016-17
L'assignatura Anglés Acadèmic I té com a principal objectiu que els alumnes adquirisquen el nivell C1 en les destreses de lectura i escriptura pròpies de l'àmbit acadèmic. S'incidirà en la correcció lingüística i comunicativa del llenguatge escrit amb una especial èmfasi en els coneixements adquirits en Llengua Anglesa V. A més es tractaran els errors comuns típics de caracter sintàctic, gramatical i/o pragmàtic a través d'exercicis de correcció i de l'explicació raonada dels punts problemàtics. Les pràctiques s'enfocaran cap a l'aplicació pràctica de l'anàlisi del discurs en textos i treballs acadèmics relacionats amb la carrera d'Estudis Anglesos i amb el futur acadèmic i/o professional d'un egressat.Des del punt de vista teòric s'introduirà a l'alumne a l'estudi de l'Inglés Acadèmic com a disciplina, els seus principals investigadors, conceptes i mètodes d'anàlisis.
Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)
Sense dades
Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)
-
Utilitzar el Campus Virtual amb totes les seues utilitats (materials, debats, enllaços, moodle, etc.) com a plataforma d'aprenentatge virtual.Utilitzar Internet i la Web 2.0 per a compartir, crear i cercar informació.Utilitzar processadors de textos i altres utilitats d'ofimàtica en les tasques individuals o grupales assignades.Saber utilitzar el laboratori d'idiomes per a millorar l'aprenentatge.Conèixer i afermar les eines de l'anàlisi lingüística i del discurs.Aprendre a detectar les idees claus i a resumir els textos escrits.Desenvolupar el raonament crític per a desxifrar i valorar el significat dels textos escrits.Utilitzar les referències bibliogràfiques per a obtenir informació i poder contrastar-la amb els coneixements anteriors.Utilitzar els coneixements, materials i recursos per a poder aprendre de manera autònoma.Aprendre a utilitzar els diccionaris per a conèixer l'ús i el registre d'una paraula.Aprendre a reconèixer les idees d'uns altres, parafrasejar i citar.Utilitzar les tècniques d'anàlisis del discurs per a aprendre a estructurar i escriure textos extensos adaptats a un determinat registre i tema.Treballar en parelles: Col·laborar amb l'esforç per a aconseguir un resultat o fi comuna, siga un treball escrit, una presentació oral, un debat o una conversa.Liderar un grup de treball.Aprendre a cuidar la qualitat del treball (incloent l'edició i correcció dels textos propis i dels companys).Desenvolupar les competències comunicatives de l'alumne en el nivell C1.2 segons el marc comú europeu de referència (MCER) en llengua anglesa.Desenvolupar les 5 destreses establides en el MCER seguint el nivell C1.2Afermar els coneixements adquirits en el nivell anterior (C1.1 del MCER).Desembolicar-se en situacions habituals en països de parla anglesa sent capaç d'adaptar-se al context específic; utilitzant el llenguatge amb flexibilitat i eficàcia per a finalitats socials i acadèmics.Redactar assajos i textos extensos de temàtica relacionada amb l'especialitat.Conèixer les convencions dels gèneres lingüístics del programa: articles de divulgació, articles de recerca, sol·licituds de treball, cartes de presentació, currículum vitaeAnalitzar la Macrostructura i la microestructura dels textos.Edició i correcció dels textos propis i dels textos dels companys.
- Emprar totes les utilitats de Campus Virtual (materials, debats, enllaços, Moodle, etc.), com a plataforma d'aprenentatge virtual.
- Utilitzar Internet i la web 2.0 per a compartir, crear i cercar informació.
- Utilitzar processadors de textos i altres utilitats d'ofimàtica en les tasques individuals o grupals assignades.
- Saber utilitzar el laboratori d'idiomes per a millorar l'aprenentatge.
- Conèixer i consolidar les eines de l'anàlisi lingüística i del discurs.
- Aprendre a detectar les idees claus i a resumir els textos escrits.
- Desenvolupar el raonament crític per a desxifrar i valorar el significat dels textos escrits.
- Utilitzar les referències bibliogràfiques per a obtenir informació i poder contrastar-la amb els coneixements anteriors.
- Utilitzar els coneixements, materials i recursos per a poder aprendre autònomament.
- Aprendre a utilitzar els diccionaris per a conèixer l'ús i el registre d'una paraula.
- Aprendre a reconèixer les idees d'altres, parafrasejar i citar.
- Utilitzar les tècniques d'anàlisi del discurs per a aprendre a estructurar i escriure textos extensos adaptats a un determinat registre i tema.
- Treballar en parelles: col·laborar amb l'esforç per a aconseguir un resultat o fi comú: treball escrit, presentació oral, debat o conversa.
- Liderar un grup de treball.
- Aprendre a cuidar la qualitat del treball (incloent-hi l'edició i correcció dels textos propis i dels companys).
- Desenvolupar les competències comunicatives de l'alumnat en el nivell C1.2 del Marc Comú Europeu de Referència (MCER) en llengua anglesa.
- Desenvolupar les 5 destreses establides en el MCER per al nivell C1.2.
- Consolidar els coneixements adquirits en el nivell anterior (C1.1 del MCER).
- Comunicar-se amb èxit, en situacions habituals, en països de parla anglesa sent capaç d'adaptar-se al context específic i utilitzant el llenguatge amb flexibilitat i eficàcia per a finalitats socials i acadèmics.
- Redactar assajos i textos extensos de temàtica relacionada amb l'especialitat.
- Conèixer les convencions dels gèneres lingüístics del programa: articles de divulgació, articles de recerca, sol·licituds de treball, cartes de presentació, currículum.
- Analitzar la macroestructura i la microestructura dels textos.
- Edició i correcció dels textos propis i dels companys.
Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17
Objectiu general
1. Adquirir les competències comunicatives de l'alumne en el nivell C1 segons el marc comú europeu de referència (MCER) en llengua anglesa.
;