Competències i objectius

 

Context de l'assignatura per al curs 2016-17

La asignatura Francés para Turismo I tiene la finalidad de poner las bases de la competencia comunicativa oral y escrita en francés para su utilización en el contexto profesional del sector turístico, en particular del sector hotelero y del de la restauración.
Contextualización (valenciano)

 

 

Competències de l'assignatura (verificades per ANECA en graus i màsters oficials)

Competències generals de la UA (CGUA)

  • CGUA1 : Comprendre i expressar-se en un idioma estranger en l'àmbit de la seua disciplina.
  • CGUA4 : Ser capaç de comprometre's èticament amb la sostenibilitat, els drets fonamentals, la igualtat entre homes i dones, els principis d'igualtat d'oportunitats i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat, així com els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics.

 

Competències específiques (CE)

  • CE13 : Manejar tècniques de comunicació.
  • CE16 : Comunicar-se oralment i per escrit en una segona llengua estrangera.
  • CE17 : Comunicar-se oralment i per escrit en una tercera llengua estrangera.

 

 

 

Resultats d'aprenentatge (Objectius formatius)

  • Entendre paraules estàndard o expressions relatives a l'entorn més pròxim.
  • Comprendre paraules, frases i textos curts referents al món del turisme.
  • Saber comunicar-se en llengua francesa en situacions habituals i professionals, formular i respondre preguntes simples, descriure l'entorn professional més immediat.
  • Saber reconèixer i aplicar els coneixements bàsics de la morfologia i de la sintaxi.
  • Saber escriure textos curts, postals, contestar per escrit qüestionaris referents a dades personals.
  • Ser capaç d'utilitzar materials i eines pròpies d'un aprenentatge autònom mitjançant les noves tecnologies.

 

 

Objectius específics indicats pel professorat per al curs 2016-17

1. Conocer la terminología turística utilizada en el área de Francés para el Turismo I.

2. Desarrollar las habilidades de comprensión oral y escrita necesarias en el ámbito profesional.

3. Afianzar y profundizar la competencia fonética y prosódica en la lengua francesa.

4. Profundizar las habilidades de la producción escrita (cartas comerciales, correo electrónico, documentos publicitarios, etc.).

5. Desarrollar las destrezas necesarias para gestionar empresas vinculadas al mundo del turismo.

6. Aprender a conocer y a utilizar las nuevas tecnologías en el ámbito del turismo y administración de empresas.

7. Ser conscientes de la importancia de las buenas relaciones humanas en el ámbito del turismo y administración de empresas.

 

 

 

;

Dades generals

Codi: 23518
Professor/a responsable:
SERRANO BELMONTE, MARIA DEL CARMEN
Crèdits ECTS: 6,00
Crèdits teòrics: 1,20
Crèdits pràctics: 1,20
Càrrega no presencial: 3,60

Departaments amb docència

  • Dep.: FILOLOGIES INTEGRADES
    Àrea: FILOLOGIA FRANCESA
    Crèdits teòrics: 1,2
    Crèdits pràctics: 1,2
    Aquest departament és responsable de l'assignatura.
    Aquest dep. és responsable de l'acta.

Estudis en què s'imparteix