UA
   EL CONSUMIDOR DAVANT LA PUBLICITAT I L'ETIQUETATGE D'ALIMENTS    Any acadèmic       Versió PDF.
Codi91110Descripció
Crdts. Teor.4L'assignatura té com a objectiu prioritari donar a conèixer a l'estudiant les eines necessàries per a poder realitzar una compra informada. Amb aquest punt de partida, s'ofereixen continguts bàsics sobre publicitat i etiquetatge, com aprendre a "llegir" tots dos i què es pot comunicar sobre aquest tipus de productes.
Crdts. Pract.0
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival a 5 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentsÀreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta


Estudis en què s'imparteix
Universitat Permanent


Prerequisitos
Sense incompatibles


Incompatibilitats de matricula per continguts equivalents
Sense Dades


Matriculats (2019-20)
Sense Dades


Oferida com a lliure elecció (2019-20)
Sense departament
Consulta Gràfica d'Horari
A efectes d'intercanvis en programes de mobilitat, la càrrega d'aquesta assignatura equival aFeu clic ací


Horari (2019-20)
Sense horari


Grups de matricula (2019-20)
Sense grups


Objectius de l'assignatura / competències (2019-20)
Sense Dades


Continguts teòrics i pràctics (2019-20)
Sense Dades


Enllaç al programa
Sense Dades
Professor/a responsable
González Díaz , Cristina


Metodologia docent (2019-20)
Sense Dades


Tipus d'activitats: teòriques i pràctiques
Sense Dades


Professorat (2019-20)
Sense Dades
Enllaços relacionats
Sense Dades


Bibliografia
No hi ha llibres recomanats en aquesta assignatura per a aquest any acadèmic.
Dates d'exàmens oficials (2019-20)
Informació no disponible en aquests moments.


Instruments i criteris d'avaluació (2019-20)
Sense Dades