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   INGLÉS EMPRESARIAL I    Año académico       Versión PDF.  Versión PDF para convalidación.
Código7253Descripción
Crdts. Teor.3Introducción al inglés empresarial. Relaciones internacionales.
Crdts. Pract.3
A efectos de intercambios en programas de movilidad, la carga de esta asignatura equivale a 7,5 ECTS.


Departamentos y Áreas
DepartamentosÁreaCrdts. Teor.Crdts. Pract.Dpto. Respon.Respon. Acta
FILOLOGÍA INGLESAFILOLOGIA INGLESA33


Estudios en los que se imparte
Diplomatura en Ciencias Empresariales - plan 2000


Pre-requisitos
Sin incompatibles


Incompatibilidades de matrícula por contenidos equivalentes
Sin Datos


Matriculados (2013-14)
Grupo (*)Número
1 32
TOTAL 32
(*) 1: 1 - ANG


Ofertada como libre elección (2013-14)
Sin departamento
Consulta Gráfica de Horario
A efectos de intercambios en programas de movilidad, la carga de esta asignatura equivale aPincha aquí


Horario (2013-14)
Sin horario


Grupos de matricula (2013-14)
Grupo (*)CuatrimestreTurnoIdiomaDistribución (letra nif)
1 1er. M ANG desde - hasta -
(*) 1: 1 - ANG


Objetivos de las asignatura / competencias (2013-14)
AIMS:
a) To acquire business English vocabulary.
b) To refresh and improve English grammar to an intermediate level.
c) To develop reading comprehension in general business English.
d) To be able to understand and translate business English texts.
e) To be able to write business English documents.
f) To develop listening skills as listening for information and note taking.


Contenidos teóricos y prácticos (2013-14)
CONTENTS:
Business Vocabulary in Use Intermediate (Second Edition): All units (except Unit 10, 11, 13, 16, 17, 18, 28, 31, 33, 36, 37, 38, 42, 43, 59, 62).

Writing Strategies for Business Communication: Units: 1.-The business letter layout; 3.- Making contact; 6.- Asking for a quotation (except Incoterms); 7.- Placing orders; 16.- Making and acknowledging payments.

Grammar: Present, past and future tenses, modal verbs, first and second conditionals, comparative and superlative adjectives, the passive voice and the reported speech.





Más información
Profesor/a responsable
Pacheco Baldo , Rosa Maria


Metodología docente (2013-14)
Clases teóricas y prácticas
Business Vocabulary in Use Intermediate (Second Edition) includes 66 easy-to-use units, with vocabulary items presented and explained on the left-hand pages and a range of practice exercises on the right-hand pages. It also includes a comprehensive answer key. The book covers a huge range of business topics including jobs; people and organisations; production; marketing; finance and the economy, and business culture. Learners will develop essential business communication skills, focusing on the language used for meetings, negotiations and presentations.
Student`s will also make a review of the most important points of the intermediate level grammar such as present, past and future tenses, modal verbs, first and second conditionals, comparative and superlative adjectives, the passive voice and the reported speech.




Tipo de actividades: teóricas y prácticas
No especificado
In addition to the book Business Vocabulary in Use Intermediate, some of the units of the manual "Writing strategies for business communication" will be studied, providing a complete knowledge on how to write business letters and other documents. This manual could also be used for other subjects in Business English at this university, as well as in the students´professional careers in the future.




Profesores (2013-14)
Grupo Profesor/a
TEORIA DE 72531Pacheco Baldo, Rosa Maria
Enlaces relacionados
Sin Datos


Bibliografía

Business vocabulary in use. Intermediate
Autor(es):MASCULL, Bill
Edición:Cambridge : Cambridge Univ., 2010.
ISBN:978-0-521-74862-9
Recomendado por:PACHECO BALDO, ROSA MARIA (*1)
[ Acceso al catálogo de la biblioteca universitaria ]

New English file [Multimedia] : intermediate
Autor(es):Oxenden, Clive; Latham-Koening, Christina
Edición:Oxford : Oxford University, 2006.
ISBN:978-0-19-451947-2
Recomendado por:PACHECO BALDO, ROSA MARIA (*1)
[ Acceso al catálogo de la biblioteca universitaria ]

Writing strategies for business communication
Autor(es):GUILLEN NIETO, Vicitoria; WILLIAMS, Judith
Edición:Alicante : Agua Clara, 2004.
ISBN:978-84-8018-251-5
Recomendado por:PACHECO BALDO, ROSA MARIA (*1)
[ Acceso al catálogo de la biblioteca universitaria ]
(*1) Este profesor ha recomendado el recurso bibliográfico a todos los alumnos de la asignatura.
Fechas de exámenes oficiales (2013-14)
ConvocatoriaGrupo (*)fechaHora inicioHora finAula(s) asignada(s)Observ:
Pruebas extraordinarias de finalización de estudios -1 19/11/2013 Hora y Aula: contactar con el profesor
Periodo ordinario para asignaturas de primer semestre -1 24/01/2014 12:00 15:00 A2/D13 -
Pruebas extraordinarias para asignaturas de grado y máster -1 26/06/2014 15:00 18:00 A2/B12 -
(*) 1: 1 - ANG


Instrumentos y criterios de evaluación (2013-14)
Evaluación continua, examen final

The final exam will have the following parts:
a) A vocabulary test (35%)
b) Grammar exercises (20%)
c) Writing a document (15%)
d) English-Spanish translation (10%)
e) Spanish-English translation (10%)
f) Listening comprehension (10%)